ترموستات‌ هانیول

Honeywell Home Round Smart Thermostat

با استفاده از طیف وسیعی از ترموستات های خانه هانیول از Resideo ، راحتی خانه خود را کنترل کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. از ترموستات‌ هانیول هوشمند WiFi با سنسور اتاق و کنترل رطوبت ، گرفته تا ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی و غیر قابل برنامه ریزی ، محصولات Resideo انواع نیازها را برآورده می کند.

یک ترموستات‌ هانیول را تصور کنید که با شما سازگار باشد.دماسنج Round® Smart رطوبت و دما را اندازه گیری می کند و با آمدن و رفتن به طور خودکار در سطح راحتی شما تنظیم می شود. راحتی و کارآیی را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید سبک زندگی خود را با این ترموستات‌ هانیول خانگی هوشمند و معتبر ENERGY STAR® تنظیم کنید.

بررسی اجمالی محصولات 

کنترل راحتی هوشمند با ترموستات هوشمند Round® در نوک انگشتان شماست.

اکنون دمایی که تعیین کرده اید همیشه دمایی است که به لطف نظارت دوگانه دما و رطوبت احساس می کنید. هنگام اتصال ترموستات‌ هانیول WiFi خود به برنامه خانه هانیول ، رطوبت خانه خود را از راه دور مشاهده و تنظیم کنید.

هوشمند و تطبیقی ​​، دماسنج Round® Smart می داند که در خانه هستید یا در آنجا هستید و به طور خودکار دما را برای حفظ راحتی و مدیریت هزینه های انرژی تنظیم می کند. حتی می تواند وقتی نوبت تغییر فیلتر هوا یا انجام تعمیر و نگهداری دیگر است ، اعلان هایی ارسال کند.

خواه این آهنگ در حمام باشد یا یک راز نجوا ، هوای شما فراتر از حمل اکسیژن برای گردش خاطرات است. سنگین یا سبک ، گرم یا سرد ، همیشه منحصر به فرد برای خانه شما است ، هوایی که احساس می کنید بیش از تنظیم درجه حرارت آن است. محصولات و خدمات Air ما با شما و برای شما کار می کنند ، محیطی راحت تر را پشتیبانی و ایجاد می کنید.

همه چیز را به همراه داشته باشید

Primary Resideo App

ترموستات‌ هانیول هوشمند Round® توسط برنامه خانه Honeywell ما پشتیبانی می شود ، این امکان را به شما می دهد تا دستگاه های خانه Honeywell خود را از هر کجا و در یک بستر متصل کنترل کنید.

داشبورد تک لمسی این برنامه کنترل گرمایش و سرمایش ، تشخیص نشت آب و امنیت را به همراه هشدارهای فعالیت ، ادغام خانه های هوشمند ، بهبود موقعیت مکانی و بهبود قابلیت استفاده به ارمغان می آورد. البته این ترموستات هانیول ، درایران موجود نمیباشد و شامل محصولات ترموستات اصلی هانیول ، یابه عبارتی ترموستات هانیول اصلی میباشد. نمونه های مشابه دیگری از سایر برندها در ایران یافت میشود.