ترموستات‌ هانیول

1955. نمادترین ترموستات‌ هانیول خانگی دنیا در مینیاپولیس ایجاد شد. ترموستات‌ هانیول گرد که توسط مهندس کارل Kronmiller و طراح هنری دریفوس طراحی شده است ، در سال 1953 توسط این شرکت که آن زمان با نام Minneapolis-Honeywell شناخته می شد ، معرفی شد. این دور به عنوان یک مرکز فروش و یک قطعه مشهور از هنر صنعتی تبدیل شد. ژانویه 30 ، 2014

SKU-TheRound_Basic_NP

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

این شرکت (شرکت هانیول) سرانجام به نام هانیول معروف شد و در سال 1885 با اختراع آلبرت باتز از “فلاپر دمپر” شروع شد. فلاپ دمپر را باز كرد كه به داخل هوا اجازه ورود به كوره منزل زغال سنگ را داد. این باعث افزایش اکسیژن موجود در کوره شده و آتش را داغ تر می کند. وقتی دما به یک نقطه دلخواه رسید ، دمپر بسته شد.

بوتز ، یک مهاجر سوئیسی که در سال 1881 به سنت پاول نقل مکان کرده بود ، دستگاه را ثبت اختراع کرد. در سال 1886 او شركت تنظیم كننده برق و حرارتی Butz را در مینیاپولیس تأسیس كرد.

دو سال بعد ، بوتز تجارت را ترک کرد ، اما ثبت اختراعات وی برای استفاده از آن حفظ شد. در سال 1888 به شرکت کنترل دما تلفیقی تغییر نام یافت. اندرو رابینز (نام اصلی Robbinsdale) در سال 1889 رئیس جمهور شد.

ویلیام R. Sweatt ، یک تاجر مینیاپولیس ، به این شرکت پیوست و تا سال 1900 ، مالک تمام این شرکت بود. در آن زمان نام دوباره به شرکت تنظیم کننده گرمای الکتریکی تغییر کرده بود.

ترموستات Sweatt به “نیم دایره” با “شرکت تنظیم کننده گرمای الکتریکی” مهر شد. سه کلمه اول قوس را تشکیل داد و کلمه آخر در درون دایره ظاهر شد. زیر نیم دایره کلمات “مینیاپولیس ، مینی” قرار داشت. از آنجا که این شرکت غالباً نامه هایی را به “شرکت تنظیم کننده گرمای مینیاپولیس” دریافت می کرد ، در سال 1912 سوات دوباره به این شرکت تغییر نام داد.

بین سالهای 1888 و 1937 ، این شرکت تکامل یافت. از ساخت یک ترموستات هانیول و یک موتور به تولید بیش از سه هزار دستگاه کنترل و نگهداری هزار اختراع ثبت شده منتقل شد. وقتی پسران سوات ، هارولد. دبلیو و چارلز ب. ، هجده ساله شد ، آنها به عنوان مدیر شرکت معرفی شدند.

در همین حال ، تا دهه 1920 ، مارک هانیول ، Wabash ، شرکت لوله کشی مستقر در ایندیانا ، در کسب و کار گرمایش نفت موفق شد. در آن زمان ، روغن جایگزین زغال سنگ به عنوان سوخت مورد نظر برای گرمایش خانه ها می شد.

در سال 1927 ، شرکت تنظیم کننده گرمای مینیاپولیس با تخصصهای گرمایشی هانیول ادغام شد. شرکت جدید ، شرکت تنظیم کننده مینیاپولیس-هانیول ، در مینیاپولیس مستقر شده است. هارولد دبلیو سوات در سال 1934 رئیس جمهور شد.

در سال 1941 مهندس کارل کرومیلر و طراح صنعتی هنری دریفوس ترموستات هانیول خانگی به شکل ترموستات هانیول گرد ایجاد کردند. این پروژه به دلیل جنگ جهانی دوم خاتمه یافته است. Round در سال 1953 ، هنگامی که مینیاپولیس-هانیول به دنبال کالای جدید برای افزایش فروش بود ، به عموم مردم معرفی شد.

ترموستات هانیول دور T-86 Honeywell ، که به راحتی با عنوان ترموستات هانیول گرد شناخته می شود ، ساخت ، آسان برای استفاده و شناسایی ساده  و راحت بود. از این رو فروش ترموستات‌ هانیول  هم به پیمانکاران و هم به صاحبان خانه افزایش یافته است.

مینیاپولیس-هانیول The Round را در سایه های مختلف برای مطابقت با رنگ دیوار ارائه داد. در سال 1960 نسخه شبانه روزی معرفی شد. این یک تایمر بادگیر برای کاهش نیمه اتوماسیون دما در شب را نشان می دهد. تا سال 1966 ، مشتریان می توانند مدلی از ترموستات‌ هانیول را خرید کنند که هم گرمایش و هم سرمایش را کنترل می کرد.

طبق تاریخ شرکت جفری L. رودنگن در سال 1995 The Legend of Honeywell ، حدود یک میلیون واحد از ترموستات‌ هانیول گرد هر سال فروخته می شد.ترموستات هانیول گرد همچنین به عنوان نمونه ای خوب از هنرهای مدرن صنعتی مورد تحسین واقع شده است. این نمایش داده شده در یک نمایشگاه در سال 1997 از آثار هنری دریفوس در موزه طراحی ملی کوپر-هییت موسسه اسمیتسونیان در نیویورک. این بخشی از مجموعه اسمیتسونیان است.

در سال 1963 نام این شرکت به هانیول تغییر یافت. این گروه درگیر در هوافضا ، توربوشارژرها ، محاسبات و تسلیحات نظامی و همچنین کنترل الکتریکی شدند. بعداً برخی از این بخش ها را از طریق کسب و ادغام جدید ریخت.

در سال 1999 هانیول با AlliedSignal ادغام شد. دفتر مرکزی آن از مینیاپولیس به موریستون ، نیوجرسی منتقل شد. این شرکت جدید نام Honeywell را بخاطر شناختن نام تجاری قوی خود نگه داشته است – به دلیل محبوبیت ماندگار The Round ، هیچ بخش کوچکی از آن نیست.

Black and white photograph of Honeywell Round thermostats ready for final checkout and packaging at a factory in Golden Valley, c.1955.

این قدیمی ترین تصویر از مراحل تولید  ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی است