ترموستات هانیول

آیا برای یک رویداد آینده برنامه ریزی می کنید؟

Honeywell Home T9 Reviews
ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی
آخرین ستاره رسانه های اجتماعی ترموستات هانیول T9 هوشمند ترموستات هانیول هوشمند ما است. از مادران تکنیکی West Coast گرفته تا وبلاگ نویسان سبک زندگی جنوبی ، Honeywell Home T9 حضور خود را در اینستاگرام مشخص می کند.
نویسنده: سارا رکارد
منتشر شده: 11 ژوئیه 2019
پست های اخیر از قبیله #HoneywellHomePartner ما طراحی محصول براق ترموستات هانیول Honeywell Home T9 را نشان می دهد ، و روش های واقعی که این محصول ارزش زندگی آنها را به ارمغان آورده است. در اینجا دلایلی وجود دارد که باعث می شود  ترموستات هانیول T9 عاشقانه شود. بعلاوه ، دو فیلم مرور محصول و آموزش آموزشی را که همه چیز از نصب  ترموستات هانیول T9 ، از ویژگی های متمایز محصول تا استفاده از برنامه برجسته است ، به پایین حرکت دهید.  لینک فیلم های مربوطه

ترموستات هانیول هوشمند Honeywell Home T9
اکنون ترموستات هانیول با داشتن Honeywell Home T9 ، Resideo دارای ترموستات مصرف کننده ویژه است که از سنسورهای دما از راه دور پشتیبانی می کند. (Honeywell Home یک نام را با نام تجاری ترموستات نماد به اشتراک می گذارد ، اما در واقع توسط Resideo مجوز دارد ، که سال گذشته از Honeywell خارج شد.) 199 دلار T9 با یک سنسور از راه دور در جعبه قرار دارد و در مقایسه با 32 سنسور که Ecobee قادر به کنترل آنهاست و حداکثر 18 پشتیبانی از Nest است. علاوه بر اندازه گیری دما و تشخیص حضور در یک اتاق ، سنسورهای T9 قابلیت اندازه گیری رطوبت را نیز دارند ، این کاری است که Ecobee و Nest می توانند از طریق ترموستات اولیه انجام دهند. گذشته از سنسورهای از راه دور ، T9 دارای تمام ویژگی هایی است که شما از یک ترموستات هوشمند انتظار دارید ، از جمله پشتیبانی از انواع سیستم های HVAC ، برنامه ریزی مبتنی بر زمان یا موقعیت مکانی و یک برنامه تلفن هوشمند برای کنترل سیستم شما در هنگام بودن. خانه نیست. این نرم افزار همچنین از دستیار الکسا Amazon و Google Assistant برای کنترل صدا پشتیبانی می کند ، همچنین از پلت فرم HomeKit اپل وعده داده شده تا پایان امسال پشتیبانی می کند. اگر به دنبال ادغام آن با سایر محصولات خانگی هوشمند هستید ، T9 با سیستم عامل SmartThings سامسونگ و IFTTT سامسونگ کار می کند ، و این ویژگی را نسبت به ترموستات های Nest می دهد. اما علی رغم بررسی همه جعبه های ویژگی ، استفاده و زندگی با T9 تجربه ای مشابه با Nest یا Ecobee نیست. نصب T9 بسیار شبیه نصب هر ترموستات هوشمند دیگر است: شما سیم ها را از ترموستات قدیمی خود به جایی که برای ادامه کار جدید نیاز دارند برسانید. سیستم ساده HVAC من ، فقط با یک کوره روغنی تک مرحله ای برای گرم کردن و یک واحد تهویه مطبوع مرکزی تک مرحله ای ، درست از بیرون پشتیبانی می شد. اما اگر سیستم های پیچیده دیگری دارید ، ممکن است نیاز به سیم کشی اضافی داشته باشید یا زمان بیشتری را برای تنظیم T9 (یا هر ترموستات هوشمند ، برای آن موضوع) اختصاص دهید. وب سایت Honeywell Home یک سؤال از سازگاری فراهم می کند ، بنابراین می توانید قبل از خرید مشخص کنید که آیا T9 کار می کند یا خیر. جایی که T9 با Nest یا Ecobee متفاوت است شکل آن است: یک مستطیل عمودی جهت دار است که باریک تر از قد بلند است. این بدان معناست که تمام سوراخ های ترموستات قدیمی من را پوشانده نشده است. بنابراین بسته به شکل ترموستات فعلی شما ، ممکن است کارهای ترمیم و نقاشی روی دیوار انجام شود.

ممکن است در هنگام نصب ترموستات هانیول T9 در مقایسه با  ترموستات های Ecobee یا Nest ، کارهای بیشتری انجام دهید تا دیوار خود را تعمیر کنید.Resideo می گوید ترموستات هانیول T9 برای مخفی کردن سوراخ ها طبق ترموستات های قدیمی هانیول طراحی شده است. و برخلاف ترموستات Nest یا Ecobee ، یک صفحه پشتی برای پنهان کردن سوراخ های قدیمی در جعبه درج نشده است. Resideo نمونه اولیه صفحه پشتیبان را برای شرکت ارسال کرد که در نهایت برای مخفی کردن سوراخ ها به مشتریان می فروشد اما در زمان انتشار هنوز برای خرید در دسترس نبود. گذشته از آن ، طراحی ترموستات هانیول T9 مدرن و جذاب است ، و صفحه نمایش لمسی بزرگ و تمام رنگی روشن و آسان است و از سراسر اتاق قابل خواندن است. هوشمندانه ، هنگامی که A / C روشن است و نارنجی هنگام خنک شدن ، پس زمینه صفحه را به رنگ آبی روشن می کند ، بنابراین می توانید به سرعت مشاهده کنید که سیستم شما از یک نگاه چقدر است. صفحه لمسی نیز برای استفاده سریع و پاسخگو است. سنسور از راه دور ترموستات هانیول T9 (یکی در جعبه می آید و واحدهای اضافی را می توانید با قیمت 74.99 دلار به صورت جفت خریداری کنید) بسیار بزرگتر از سنسور Ecobee است و فقط می توان آن را روی یک دیوار نصب کرد. هیچ پایه ایستاده ای وجود ندارد ، بنابراین می توانید آن را به راحتی یا روی قفسه قرار دهید. جعبه شامل نوارهای 3M برای آسانتر نصب آن است ، اما من اندازه کم و انعطاف پذیری جایگذاری را که سنسورهای Ecobee ارائه می دهند ترجیح می دهم. از طرف مثبت ، سنسور ترموستات هانیول T9 روی دو باتری استاندارد AAA کار می کند ، که جایگزین آن بسیار آسان تر از باتری سلول سکه ای است که توسط Ecobee یا باتری مخصوص لیتیوم لانه استفاده می شود. Resideo می گوید که آنها باید یک سال تحت استفاده معمولی دوام آورند.

سنسورهای T9 می توانند دما و رطوبت را اندازه گیری کرده و تا یک سال در باتری های AAA با کاربری آسان کار کنند.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، سنسور ترموستات هانیول T9 علاوه بر دما می تواند رطوبت را اندازه گیری کند ، کاری که سنسورهای ترموستاتNest یا Ecobee نیز قادر به انجام آن نیستند. همچنین می تواند حرکت و حضور را حس کند ، بنابراین می تواند سیستم را در اتاقهایی که افراد را واقعاً تشخیص می دهند تنظیم کند. T9 به شما امکان می دهد سنسورهایی را که می خواهید از طریق آن بخوانید در یک بازه زمانی معین انتخاب کنید ، و درجه حرارت آن را بر اساس خوانش های متعدد درجه حرارت متوسط ​​می کند. سنسورهای جداگانه حتی توسط الکسا و دستیار گوگل شناخته می شوند ، بنابراین می توانید از دستورات صوتی برای تنظیم ترموستات بر اساس یک سنسور خاص استفاده کنید ، این چیزی است که نه ترموستات Ecobee و نه Nest پشتیبانی نمی کنند. اما فراتر از آن ، برنامه ریزی ترموستات هانیول  T9 و گزینه های تشخیص افراد محدود است. برای مبتدیان ، خود ترموستات هانیول اصلاً حسگر حرکتی در آن ندارد. اگر می خواهید تشخیص حضور در آن منطقه داشته باشید ، باید یک سنسور از راه دور در کنار آن بچسبانید. علاوه بر این ، استفاده از سنسورهای ترموستات هانیول T9 برای ایجاد وضعیت خانه و خانه امکان پذیر نیست. تنها راه انجام این کار با تنظیم یک ماشه ژئوفنس در برنامه تلفن هوشمند Honeywell Home است. اگر خانه خود را با دیگران به اشتراک می گذارید و می خواهید تنظیمات ترموستات را بر اساس این که افراد در خانه هستند ، تغییر دهید ، باید برنامه را از طریق تلفن همه نصب و تنظیم کنید. این امر استفاده از جغرافیایی را دشوار می کند اگر شما بچه نگهدار دارید یا بازدید کننده های کمیاب دیگری ندارید. هر دو ترموستات Ecobee و Nest قادر به استفاده از سنسورهای خود برای شناسایی وضعیت خانه و خارج از خانه هستند و بدون نیاز به تکیه بر یک geofence مبتنی بر تلفن های هوشمند ، خود را تنظیم می کنند. همچنین نمی توان برنامه زمانی مبتنی بر زمان را با مکان جغرافیایی فراتر از یک حالت محدود شبانه برای زمانی که در خواب هستید مخلوط کنید.

“گزینه های زمانبندی در ترموستات هانیول  T9 در مقایسه با دیگر ترموستات های هوشمند محدود است”

اگر شما از برنامه زمان بلوک برای برنامه ریزی ترموستات استفاده می کنید ، و برنامه شما از آن برنامه منحرف می شود ، سیستم نمی تواند براساس اینکه خانه شما بدون مداخله دستی سازگار باشد.

Resideo می گوید که این سیستم بر اساس تحقیق و بازخورد مشتریان خود ، که اکثراً یک مجموعه ساده تر را به یک هوشمندانه تر ترجیح داده اند ، این سیستم را طراحی کرده است. اما این امر باعث می شود تا ترموستات هانیول T9 احساس بسیار کمتری نسبت به رقبای خود داشته باشد و مرا مجبور می کند تنظیمات آن را خیلی بیشتر از آنچه واقعاً باید با ترموستات هوشمند تغییر دهم ، به طور دستی تغییر دهم. علاوه بر این ،ترموستات هانیول T9 را می توان فقط از طریق خود ترموستات ، یک دستیار صوتی یا برنامه تلفن هوشمند کنترل کرد. هیچ داشبورد مبتنی بر وب برای دسترسی به آن وجود ندارد. دارندگان گزارش های استفاده ارسال شده به ایمیل خود را به صورت ماهانه دریافت می کنند ، اما به هیچ وجه امکان مشاهده سیستم در طی یک دوره زمانی قبل از رسیدن آنها وجود ندارد.

بطور کلی ،ترموستات هانیول T9 یک سیستم ترموستات هوشمند خوب است و دارای رابط کاربری آسان و انعطاف پذیری مناسبی در نحوه کنترل آن است. بسیاری از کاستی های آن با بروزرسانی های نرم افزاری قابل رفع است و می تواند ترموستات هانیول T9 را کمی رقابتی تر از آنچه در حال حاضر است ، کند. اما در حال حاضر ، Ecobee همچنان یک ترموستات هوشمند برای رقابت است. بروزرسانی ، 8:00 صبح ET ، 23 ژوئیه 2019: نام تجاری بین Resideo و Honeywell Home را در مکان های مختلف روشن کرد. همچنین شفاف سازی افزود که ترموستات هانیول T9 اولین ترموستات مارک دار Honeywell Home با سنسورهای از راه دور برای خرید در خرده فروشی است ، پیش از این این برند دارای ترموستات با سنسور از راه دور از طریق نصب کننده های حرفه ای تهویه یا به عبارتی HVAC بود.