ترموستات‌ هانیول

13ترموستات هوشمند برای تنظیم دمای خانه شما

در اینجا لیستی از ترموستات های هوشمندی که تا به امروز بررسی کرده ایم ، آورده شده است ، به طور مرتب هنگام مرور محصولات جدید ، به طور مرتب به روز می شود.

در حالی که آنها طراحی های مختلفی دارند و به ویژگی های هوشمندانه متکی هستند ،

اما یک چیز مشترک دارند: کنترل صدا.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترموستات های هوشمند موجود امروز بخوانید.

ترموستات هوشمند Ecobee3 Lite

Ecobee’s Ecobee3 Lite با یک سیستم عامل هوشمند خانه کار می کند: Amazon Alexa ، Apple HomeKit ، Samsung SmartThings ، Wink و IFTTT.

مدل Lite ممکن است مانند Ecobee3 اصلی به نظر برسد ، اما برای ردیابی وضعیت خانه و خارج از خانه شما دارای سنسور از راه دور نیست.

Ecobee SmartThermostat با کنترل صدا

Ecobee SmartTherhestat با کنترل صدا با Apple HomeKit ، Samsung SmartThings ، Wink و IFTTT کار می کند – و حتی دارای بلندگو الکسا است.

همچنین از سنسور دما از راه دور بهره می برد ، بنابراین می توانید دمای اتاق را در سایر اتاق ها ردیابی کنید.

ترموستات قابل برنامه ریزی Wi-Fi Emerson Sensi

ترموستات قابل برنامه ریزی Emerson Sensi Wi-Fi دارای سنسورهای یادگیری الگوریتمی یا حضور مستقل نیست.

با این حال ، با الکسا ، اپل HomeKit ، دستیار Google و Wink همکاری می کند.

Emerson Sensi Touch Wi-Fi ترموستات

مانند ترموستات Emerson Sensi ، Sensi Touch از Amazon Alexa ، Apple HomeKit ، دستیار Google و Wink پشتیبانی می کند. همچنین دارای صفحه نمایش لمسی است و امکان Geofencing و مانیتورینگ رطوبت را ارائه می دهد.

ترموستات یادگیری Google Nest (2015)

ترموستات Nest Learning از الگوریتم هایی برای سازگاری با امور روزمره خود استفاده می کند.

سنسورهای داخلی آن به تشخیص اینکه در خانه هستید یا در خارج از خانه هستید کمک می کند و به طور خودکار دما را تنظیم می کند.

همچنین با دستگاه های الکسا و بلندگوهای Google Home کار می کند.

Google Nest Thermostat E

Google Nest Thermostat E

Nest Thermostat E ترموستات هوشمند ورود به سطح Google است. E دارای تقریباً تمام ویژگی های مشابه ترستستر Nest Learning است اما دارای اجزای سخت افزاری کمتری برای پایین آمدن قیمت است.

ترموستات‌ هانیول هوشمند هانیول لیریک هوشمند

ترموستات‌ هانیول هوشمند Honeywell Lyric Smart می تواند از طریق بلندگوهای Amazon Echo ، Echo Dot و Tap با Siri از طریق HomeKit یا با الکسا صحبت کند.

همچنین دارای قابلیت های جغرافیایی مرتبط با موقعیت تلفن شما است. هنگام خروج از خانه ، Lyric باید به طور خودکار با دمای کارآمد تر انرژی تنظیم شود. و هنگام بازگشت ، باید به حالت راحت تری تنظیم شود.

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

Honeywell T9 آنچه را که ما فکر می کنیم یکی از بهترین ویژگی های ترموستات هوشمند است ، شامل می شود: سنسورهای از راه دور که می توانند دما را اندازه بگیرند و ببینند شخصی در آن حضور دارد یا خیر ، بنابراین ترموستات می تواند سیستم HVAC شما را بهتر تنظیم کند تا از اطمینان کامل در کلیه اتاق ها استفاده کند. شما می توانید آن را با یک سنسور از راه دور با قیمت حدود 199 دلار یا بدون سنسور با قیمت حدود 169 دلار خریداری کنید.

ترموستاتT9 دارای تمام ویژگی هایی است که شما از یک ترموستات هوشمند انتظار دارید ، از جمله پشتیبانی از انواع سیستم های HVAC ، برنامه ریزی مبتنی بر زمان یا موقعیت مکانی و یک برنامه تلفن هوشمند برای کنترل سیستم شما در هنگام بودن. خانه نیست. این نرم افزار همچنین از دستیار الکسا Amazon و Google Assistant برای کنترل صدا پشتیبانی می کند ، همچنین از پلت فرم HomeKit اپل وعده داده شده تا پایان امسال پشتیبانی می کند. اگر به دنبال ادغام آن با سایر محصولات خانگی هوشمند هستید ، T9 با سیستم عامل SmartThings سامسونگ و IFTTT سامسونگ کار می کند ، و این ویژگی را نسبت به ترموستات های Nest می دهد. اما علی رغم بررسی همه جعبه های ویژگی ، استفاده و زندگی با T9 تجربه ای مشابه با Nest یا Ecobee نیست. نصب T9 بسیار شبیه نصب هر ترموستات هوشمند دیگر است: شما سیم ها را از ترموستات قدیمی خود به جایی که برای ادامه کار جدید نیاز دارند برسانید. سیستم ساده HVAC من ، فقط با یک کوره روغنی تک مرحله ای برای گرم کردن و یک واحد تهویه مطبوع مرکزی تک مرحله ای ، درست از بیرون پشتیبانی می شد. اما اگر سیستم های پیچیده دیگری دارید ، ممکن است نیاز به سیم کشی اضافی داشته باشید یا زمان بیشتری را برای تنظیم T9 (یا هر ترموستات هوشمند ، برای آن موضوع) اختصاص دهید. وب سایت Honeywell Home یک سؤال از سازگاری فراهم می کند ، بنابراین می توانید قبل از خرید مشخص کنید که آیا T9 کار می کند یا خیر. جایی که T9 با Nest یا Ecobee متفاوت است شکل آن است: یک مستطیل عمودی جهت دار است که باریک تر از قد بلند است. این بدان معناست که تمام سوراخ های ترموستات قدیمی من را پوشانده نشده است. بنابراین بسته به شکل ترموستات فعلی شما ، ممکن است کارهای ترمیم و نقاشی روی دیوار انجام شود. ترموستات هوشمند T9 Honeywell از شکل مستطیلی شکل برخوردار است که ظاهری مدرن تر از سایر ترموستات ها دارد . همچنین یک صفحه نمایش بزرگ و روشن که بسیار واضح دمای فعلی را نشان می دهد. Honeywell T9 هم با الکسا و هم با گوگل کار می کند و از ویژگی جغرافیایی آن استفاده می کند ، به طوری که ترموستات هنگام نزدیک شدن یوزر به خانه می داند و بر این اساس دما را تنظیم می کند. با این حال ، برنامه Honeywell می تواند ساده تر باشد و این ترموستات هوشمند از Apple HomeKit پشتیبانی نمی کند.

رو هم رفته ترموستات هانیول T9 یک سیستم ترموستات هوشمند مناسب است و دارای رابط کاربری آسان و انعطاف پذیری مناسبی در نحوه کنترل است.  اما در واقع بسیاری از کاستی های آن با بروزرسانی های نرم افزاری قابل رفع است و می تواندترموستات هانیول  T9 را کمی رقابتی تر از آنچه در حال حاضر است ، کند. اما در حال حاضر ، Ecobee همچنان یک ترموستات هوشمند برای رقابت است. . همچنین شفاف سازی ترموستات هانیول  T9 اولین ترموستات مارک دار Honeywell Home با سنسورهای از راه دور برای خرید در خرده فروشی است ، پیش از این این برند دارای ترموستات با سنسور از راه دور از طریق نصب کننده های حرفه ای HVAC بود. اما این یک کالای متفاوت است.