ترموستات هانیول ترموستات فن کویل لمسیترموستات تاچ ادیسون

امروزه تنوع ترموستات‌های دیجیتالی در بازار تاسیسات باعث مشکلتر شدن انتخاب مصرف کننده گان جهت انتخاب ترموستات مناسب فن کویل و یا ترموستات جهت سایر سیستم های تهویه مطبوع شده است
مجموعه Cotrolhvac میکوشد تا با اطلاع رسانی کافی و جامع بتواند این امر مهم را برای کابران محترم آسان تر نماید تا مشتریان محترم تجهیزات کنترل و کنترل تاسیسات بتوانند براحتی هر چه تمام تر ترموستات مورد نیاز خود را شناسایی و خرید نمایند ما در اینجا بطور ویژه بمعرفی دو نوع ترموستات لمسی موجود در بازار تاسیسات مپردازیم

در حقیقت این دونوع ترموستات لمسی تنها ترموستات‌های لمسی موجود در بازار تاسیسات ایران میباشد که میتوان آنها را با یک ثبت سفارش کوتاه مدت تهیه نمود و از خرید و خدمات پس از فروش این دو ترموستات بهره مند شد.
ترموستات‌های لمسی دیگر موجود در بازار تاسیسات تنها بصورت نمونه ای وجود دارند و وفور ترموستات لمسی CPA و ترموستات لمسی ادیسون را ندارند.
مثلا شرکت مرصوص نیز ترموستات لمسی دارد اما بلحاظ کیفیت و موجودی و خدمات قابل مقایسه با ترموستات لمسی CPA و ترموستات لمسی ادیسون نیست همچنین نمونه های از ترموستات لمسی هانیول و ترموستات لمسی زیمنس بصورت سمپل و نمونه در بازار تاسیسات یافت میشوند اما تا کنون تأمین کنندگان نتوانسته اند واردات آنرا انجام دهند و علت عدم توانایی ایشان قیمت بالا و عدم درخواست و ثبت سفارش از جانب مشتریان در بازار تاسیسات است و منطقی است که در صورت عدم تقاضا عرضه معنی ندارد.
ترموستات‌های تاچ یا بعبارت دیگر ترموستات لمسی CPA قریب به 6 سال است که بصورت منظم و حساب شده وارد بازار تاسیسات ایران شده و ترموستات لمسی و یا ترموستات تاچ ادیسون حدود 3 سال است که در بازار تاسیسات ایران عرضه می‌شود.
ترموستات‌های لمسی نوعا حساس میباشند و بویژه صفحه لمسی آنها در اثر زیادی استفاده در معرض خرابی بیشتری میباشد در حقیقت متقاضیان این ترموستات (لمسی) به دنبال زیبایی و به اصطلاح شیک بودن هستند و با توجه به دکوراسیون داخلی به موضوع زیبایی توجه نموده و از جزئیات دیگر غافل میشوند البته شاید همیشه اینطور نباشد اما این مطلب در عملکرد برخی مشتریان دیده شده که بعد از خرید دچار مشکلات خرابی صفحه لمسی ترموستات شدند.
قابل ذکر است که در صورت جمع آوری اطلاعات و مطالعه صحیح و همچنین مشاوره صادقانه عرضه کنند گان مصرف کنندگان و متخصصان محترم میتوانند در ضمن یک انتخاب مطلوب و موافق ذوق سلیقه ترموستات مناسب بلحاظ فنی را نیز تهیه نمایند و بعد از خرید به مشکلات مذکور و سایر ایرادات احتمالی دچار نشوند.
ترموستات لمسی فن کویل
برند CPA
مدل T203E
ترموستات لمسی CPA
محل تولید هنگ کنگ
قابلیتها بصورت خلاصه :
1- اتصال به شبکه
2- کالیبراسیون
3- ضد یخ زدگی
4- کاربری برای سایر سیستمهای تهویه مطبوع
5- دارای دو خروجی شیر برقی
6- قابلیت کنترل با ریموت کنترل
برای کسب اطلاعات بیشتر، کاتالوگ، درخواست مشخصات، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش ترموستات لمسی ، خرید ترموستات لمسی ، قیمت ترموستات لمسی با شماره تلفن و همراه موجود در سایت تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم ارسال پیام ثبت سفارش ، ارسال نمایید.
ترموستات لمسی
برند ادیسون
مدل Tx928
محل تولید چین
ترموستات لمسی اتاقی دیجیتال فن کوئل ، دارای دو مد سرمایش و گرمایش مناسب برای منازل ، مراکز اداری و تجاری می باشد .
ترموستات لمسی اتاقی دیجیتال فن کوئل امکان کنترل اتوماتیک سه دور فن ( low,med،high) و یک شیر و دو شیر برقی را دارد .
ترموستات لمسی اتاقی دیجیتال فن کوئل دارای تنظیمات خودکار خاموش کردن فن کوئل می باشد که بهترین شیوه برای بهینه سازی مصرف برق می باشد .
ترموستات لمسی اتاقی دیجیتال فن کوئل دارای تنظیمات روال ضد یخ زدگی است ، که به طور خودکار با به جریان انداختن آب در لوله ، از یخ زدگی آن محافظت می کند (مد گرمایش) .
ترموستات لمسی اتاقی دیجیتال فن کوئل دارای تنظیمات روال خواب است ، و چنانچه دمای هوا کاهش پیدا کند به ازای هر ساعت یک درجه دما را بالا می برد(مد گرمایش) .
ترموستات دیجیتالی ادیسون
خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید
برای کسب اطلاعات بیشتر، کاتالوگ، درخواست مشخصات، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش ترموستات لمسی ، خرید ترموستات لمسی ، قیمت ترموستات لمسی با شماره تلفن و همراه موجود در سایت تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم ارسال پیام ثبت سفارش ، ارسال نمایید.