ترموستات هانیول

چگونه گرمای خود را هوشمندتر کنید: نکاتی و ترفندهایی در مورد گرمای خانگی هوشمند و صرفه جویی در مصرف انرژی گرمایش هوشمند خنک است – به همین بسنده کنید . این امر نه تنها به شما امکان کنترل کامل بر دمای منزل شما را در منزل و هم در خارج از خانه می دهد ، به طور کلی از طریق یک تلفن هوشمند ، می تواند در مصرف انرژی نیز بسیار صرفه جویی کند. و این به معنای صورتحساب های کوچکتر و احتمالاً تأثیر کمتری بر محیط زیست است. همچنین نصب آن نسبتاً آسان است ، با بیشتر وسایل گرمایشی موجود کار می کند و می تواند ارزان قیمت باشد. خلاصه اینکه ، بهانه ای وجود ندارد که چرا نباید گرمایش را هوشمندتر کرد. به همین دلیل ما این راهنمای مفید را در مورد گرمایش هوشمند قرار داده ایم ، بسته به بودجه خود چه چیزی را باید جستجو کنید و چند نکته در مورد اینکه با نصب یک سیستم چه کارهایی باید انجام دهید.ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

چه چیزی را در یک سیستم گرمایش هوشمند جستجو کنید

چندین نوع مختلف از راه حل های گرمایش هوشمند وجود دارد. جعبه گیرنده ترموستات هانیول هوشمند و گیرنده ای که جریان آب گرم را از طریق رادیاتورهای شما کنترل می کند.

برخی از سیستم ها می توانند در مناطق مختلف کار کنند ، در حالی که برخی دیگر گزینه های کل خانه هستند. و برخی حتی دارای ترموستات هانیول رادیاتور هوشمند هستند بنابراین می توانید هر رادیاتور را بصورت جداگانه کنترل کنید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که آیا ترموستات هانیول دیواری است یا دارای پایه ایستاده است. حالت دوم اگر می خواهید آن را روی یک قفسه در آشپزخانه یا اتاق نشیمن بگذارید ، یا حتی می خواهید آن را به دور خانه بچرخانید ، ایده بهتری است. هر کجا که انتخاب کنید ، یک سیستم گرمایش هوشمند نیاز به خراب کردن بانک ندارد. به عنوان مثال ، Honeywell Lyric T6 برای نسخه بی سیم حدود 110 پوند هزینه دارد – از جمله ترموستات و گیرنده. و می تواند به طور مستقیم به یک دیگ بخار یا مخزن غوطه ور وصل شود.

Apple HomeKit ، دستیار Google ، کنترل الکسا

نکته دیگری که باید هنگام انتخاب یک سیستم گرمایش هوشمند به دنبال آن باشید این است که آیا با هر دستیاران صوتی شما ممکن است قبلاً کار کنید یا راه اندازی خانه هوشمند فعلی شما. بسیاری ، از خانه یاد شده هانیول ، لانه ، تادو ، کندو و موارد دیگر ، با حداقل یکی از دستیاران هوشمند ، اغلب بیشتر کار خواهند کرد. آنها همچنین غالباً از استاندارد IFTTT پشتیبانی می کنند ، به این معنا که هر کدام را که انتخاب می کنید در چندین برنامه کار می کند و می تواند به همراه سایر دستگاه های خانگی هوشمند فعال شود. به عنوان مثال ، می توانید یک روال معمول را در اپل HomeKit تنظیم کنید تا گرمایش را روشن کنید و هر شب پرده های هوشمند خود را در یک ساعت مشخص ببندید. یا این کار را با یک دستور صوتی ساده انجام دهید. دستورات صوتی همچنین فقط برای کنترل گرمای خود به طور کلی عالی هستند ، و با نزدیک بودن همه سیستم های مارک بزرگ که با الکسا ، دستیار گوگل و سیری کار می کنند ، می توانید دمای خانه را فقط با بیان صدای بلند تنظیم کنید: “الکسا ، به عنوان مثال دما را به 16 درجه کاهش دهید “.

ترموستات هانیول  هوشمند اصلی خود را با دقت قرار دهید

با توجه به اینکه تنظیمات گرمایشی منزل شما با قرار دادن ترموستات مشخص خواهد شد ، باید در نظر بگیرید که کجا آن را قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که در هر اتاق دمای مطلوب تحویل داده شده و در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. این امر به ویژه در صورتی که ترموستات هانیول شما به صورت دیواری نصب شود بسیار مهم است زیرا امکان جابجایی وجود ندارد. بنابراین قرار دادن آن در سردترین اتاق خانه به این معنی است که فقط دمای فعلی را در آن اتاق ثبت می کند. و اگر همه رادیاتورهای موجود در خانه را با برخی ظرفیت روشن کرده باشید ، آنها حتی در صورت لزوم همچنان گرم می شوند. البته فقط می توانید رادیاتورهایی را که لازم نیست خاموش کنید ، اما یک گزینه این است که ترموستات های بی سیم هوشمند را روی هر رادیاتور در خانه قرار دهید ، که همه از طریق یک سیستم مرکزی سرویس می شوند. به این ترتیب ، آنها می توانند دما را در هر اتاق به طور خودکار تنظیم کنند ، یا از راه دور تنظیم شوند تا اطمینان حاصل شود که اتاق هایی که استفاده نمی شوند ، گرما و انرژی را به هدر نمی دهند.

جغرافیایی

راه عالی دیگر برای صرفه جویی در مصرف انرژی اطمینان از فعال بودن سیستم گرمایشی شما در هنگام خانه نبودن است. مطمئناً می توانید این کار را از طریق تایمر انجام دهید ، اما اگر قصد دارید طولانی تر بمانید یا زودتر برگردید ، چه می کنید؟

اکثریت قریب به اتفاق سیستم های ترموستات هوشمند همراه با کاربرد خاص خود (و / یا کار از طریق Apple HomeKit ، Google Home یا یک مرکز خانگی هوشمند چتر دیگر) هستند. و در داخل آن برنامه به طور کلی گزینه ای برای جابجایی سیستم شما وجود دارد.

این بدان معناست که می توانید شعاعی را روی نقشه محلی در تلفن هوشمند خود تنظیم کنید که در صورت ترک کردن آن (تعیین شده توسط فناوری GPS تلفن شما) ، سیستم گرمایش به طور خودکار خاموش می شود. سپس ، هنگامی که دوباره آن شعاع را وارد کنید ، سیستم دوباره روشن می شود. با این روش می توانید اطمینان حاصل کنید که خانه شما به اندازه کافی برای بازگشت شما گرم شده است ، اما در حین بیرون بودن ، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. با تشکر از IFTTT ، شما همچنین می توانید سیستم خود را تنظیم کنید تا با سایر دستگاه ها مانند قفل درب هوشمند یا سنسور هوا که در خارج قرار دارد روشن و خاموش شود.

کنترل از راه دور

یکی از بهترین مزایای مصرف کننده برای داشتن سیستم گرمایش هوشمند این است که می توانید آن را از راه دور کنترل کنید – اگر دوست دارید از طرف دیگر جهان. هر کدام از سیستم ها دارای برنامه اندرویدی و iOS خاص خود هستند که نه تنها عملکردی مشابه ترموستات صفحه لمسی ارائه می دهند ، بلکه علاوه بر این موارد بسیار دیگری نیز دارند. برای مثال می توانید تنظیمات روز و خواب را تنظیم کنید. یا سیستم را بهینه سازی کنید تا کمی زودتر از تایمر سخت تنظیم شده خود گرم شود ، بنابراین هنگام بیدار شدن دمای مناسب است. همچنین می توانید با هشدارهای دما و موارد مشابه از طریق تلفن خود اعلان دریافت کنید. و اگر به طور ناگهانی در هنگام تعطیلات به خاطر دارید که گرمایش را در انفجار کامل پشت سر گذاشتید ، می توانید به سادگی روی یک حالت تعطیل یا مانند آن ضربه بزنید تا کل سیستم را خاموش کنید. تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید ، سیستم گرمایشی شما در دسترس است. حالا که واقعاً باهوش است یعنی هوشمند است

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی