ترموستات هانیول

ترموستات هانیول Honeywell RTH8580wf

بهترین ترموستات هوشمند برای کسانی که بدنبال ترموستات وای فای هستند.

 

 

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

ترموستات Wi-Fi Honeywell RTH6580WF بهترین ترموستات هوشمند برای کسانی است که دارای کمی بودجه هستند ، زیرا بیشتر عملکردهای مشابه مدلهای بالاتر را ارائه می دهد ، اما کمتر از 100 دلار قیمت دارد.

مانند ترموستات هوشمند Nest و Ecobee ، می توانید Honeywell RTH6580WF را از تلفن هوشمند خود کنترل کنید و آن را به Alexa و Google Assistant وصل کنید ، که نه تنها به شما امکان می دهد دما را با صدای خود تغییر دهید ، بلکه آن را با سایر محصولات خانگی هوشمند پیوند دهید. علاوه بر این ، اکوسیستم Honeywell Home شامل طیف گسترده ای از شرکا از جمله Arlo ، Apple HomeKit ، SmartThings ، Lutron ، Kwikset Kevo و موارد دیگر می باشد.

آنچه که شما با Honeywell RTH6580WF به دست نمی آورید ، ظاهری شیک تر از Nest است و نُه قابلیت سنسور از راه دور که با Ecobee پیدا شده است. اما اگر تمام آنچه شما به دنبال آن هستید یک ترموستات هوشمند باشد  ترموستات هانیول Honeywell RTH8580wf روی اصول اولیه  آنرا ارائه می دهد ، این یک مدل عالی برای در نظر گرفتن است.

“سازگاری لازم است” تقریباً با هر نوع سیستم بجز تخته های برقی کار می کند. اما لطفاً توجه داشته باشید: برای دریافت این ترموستات ، سیم لازم است. اگر سیم C ندارید ، ممکن است بتوانید از آداپتور C-Wire (جداگانه فروخته شده) یا یک کابل جهنده G-سیم استفاده کنید که همراه این ترموستات است. استفاده از کابل بلوز سیم جی به شما امکان می دهد تا ترموستات هانیول را بدون سیم C برق دهید. با این وجود استفاده از راه حل سیم G به این معنی است که شما دیگر کنترل فن مستقل را نخواهید داشت ، اگرچه فن در حالی که سیستم شما فعال است هنوز کار خواهد کرد.

برنامه نویسی 7 روزه با 4 دوره برنامه در روز می تواند تنظیم شود تا تقریباً هر سناریوی برنامه ریزی را برای انعطاف پذیری نهایی انجام دهد.

ترموستات هانیول فعال از طریق Wi-Fi امکان دسترسی از راه دور از طریق تلفن هوشمند یا رایانه ، برنامه رایگان تلفن هوشمند برای سیستم عامل های آیفون ، آی پد و اندروید را فراهم می کند.امکان مشاهده آب و هوای محلی از پورتال یا برنامه وب ، برنامه Wink Ready – بدون چشمک لازم نیست.در جعبه مشاهده خواهید کرد: ترموستات ، صفحه دیواری (متصل به ترموستات) ، پیچ ها و لنگرها ، راهنمای شروع سریع ، کارت شناسایی ترموستات ، برچسب های سیم ، راهنمای کاربر ، کارت مرجع سریع ، کابل G Wire Jumper.

با الکسا ، دستیار Google ، SmartThings سامسونگ ، IFTTT ، Bonomi ، Wink و Stringy کار می کند (دستگاه هایی که جداگانه فروخته می شوند)

Honeywell Home Wi-Fi 7-Day Programmable Thermostat (RTH6580WF), Requires C Wire, Works with Alexa

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی