ترموستات هانیول

جدیدترین فعالیت ها از هانیول

به ما کمک کنید تا از طرف شما یک درخت آزاد بکاریم

پیشنهاد انحصاری برای کمک به محیط زیست – ما از طرف شما یک درخت خواهیم کاشت   – کار به سمت 3000 هدف درخت                                                                           

Pocket-lint با Resideo – خانه جدید محصولات Honeywell Home – به کار می رود تا درختان را به نام شما بصورت رایگان کاشت. Pocket-lint قبلاً 1000 درخت را در درایو پایداری کاشته است ، اما ما می خواهیم با کمک شما و از طرف شما 3000 درخت دیگر بکاریم. اگر بتوانیم 3000 درخت خود را به هدف خود برسیم ، به این معنی است که ما حدود 900 تن کربن را جبران می کنیم. این معادل بیش از 1000 پرواز برگشت از لس آنجلس به لندن است ، یا به طور متوسط ​​CO2 در یک خانواده چهار نفره بیش از 150 سال استفاده می کند! برای کمک به ما در کمک به محیط زیست ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آدرس مک یک ترموستات هانیول هوشمند یا ترموستات هوشمند هانیول را که در خانه یا محل کار شما فعال است ، به ما بگویید. ترموستات هانیول در حال حاضر قابل نصب است و در حال استفاده است یا کاملاً جدید – اما باید فعال باشد و شما باید قبل از پایان آوریل (30 آوریل 2020) به ما بگویید.

نشانی MAC خود را ارسال کنید

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

برای هر ترموستات هانیول هوشمند Honeywell Home که از طریق فرم به Pocket-lint ارسال می شود ، یک درخت را از طرف شما در یک پروژه کد Woodbon Carbon در انگلیس کاشته خواهیم کرد. ما از کاشت مراقبت خواهیم کرد ، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید اثبات اینست که از طریق فرم فوق دارای ترموستات هانیول هوشمند هانیول هستید که سریع و آسان است. و اگر می خواهید یک ترموستات هانیول هوشمند بخرید تا درگیر شوید ، ما بهترین پیشنهادات جدیدترین ترموستات هانیول هوشمند هانیول را گردآوری کرده ایم:

طبق تحقیقات انجام شده ، بیش از 82 درصد از انرژی خانه در انگلیس به سمت گرمایشی پیش می رود و حتی داشتن ابتدایی ترین ترموستات های هوشمند می تواند 23 درصد صرفه جویی کند ، بنابراین نه تنها در هزینه صرفه جویی می کنید بلکه به محیط زیست نیز کمک می کنید. خرید یا اینکه به ما بگویید که یک ترموستات هانیول هوشمند  از هانیول خریداری کرده اید ، به این معنی است که می توانید حتی بیشتر به کره زمین کمک کنید.می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تلاش های پایداری Pocket-lint را در اینجا بخوانید. ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی