ترموستات هانیول

ترموستات هانیول دو طرفه EnergyPro حاوی فرستنده فرستنده فرکانس رادیویی (RF) است. ترموستات به گونه ای طراحی شده است که به شرکت های کمکی با برنامه های پاسخگویی به تقاضا و مشتریان شرکت کننده امکان ارسال و دریافت داده را می دهد. کاربر نهایی می تواند با غلبه بر یک رویداد پاسخگویی به تقاضا از طریق اینترنت یا ترموستات ، کنترل محیط داخلی را حفظ کند. برای مقاوم سازی ، این ترموستات هانیول به سیم جدید یا جعبه جداگانه ای که در کوره قرار دارد نیازی ندارد. ترموستات فعلی فاقد قلاب است و ترموستات هانیول  جدید در جای خود قرار می گیرد. سپس ، آن را به صورت بی سیم به شبکه RF محلی متصل می کند. Cannon Technologies این ترموستات را در یوکان ، یک بسته نرم افزاری انرژی ، با استفاده از اتصال باند پهن برای کنترل ترموستات هانیول ، در یوکان قرار داده است. این ترموستات هانیول را می توان به عنوان یک واحد مستقل استفاده کرد.

هانیول: ترموستات هانیول قابل برنامه ریزی FocusPROâ 6000 ther یک ترموستات هانیول  قابل برنامه ریزی است که دارای یک صفحه نمایش نورپردازی با نور پس زمینه قابل خواندن است که هم دمای اتاق و هم دمای آن را نشان می دهد. کنترل دقیق راحتی (1 ± 1 درجه فارنهایت) را فراهم می کند. این برنامه شامل برنامه های روزانه و آخر هفته است. صاحبان خانه بسته به سبک زندگی می توانند از تنظیمات 5-1-1 یا 5-2 استفاده کنند. این نمایشگر در اندازه های بزرگ و استاندارد موجود است. دستورالعمل های داخلی به صاحبان خانه کمک می کند تا ترموستات هانیول خود را با سهولت برنامه ریزی کند. می توان آن را در طیف گسترده ای از برنامه ها ، از جمله سیستم گرم اجباری گرم ، پمپ های حرارتی ، آب گرم ، 750 میلی ولت ، بخار و سیستم های جاذبه نصب کرد. می توان آنرا برای دو برنامه دو گرما ، یکی از گرمای یکی ، گرما و فقط خنک تنظیم کرد. این ترموستات هانیول  دارای یک درب تلنگر برای باتری است.

Honeywell & Comverge Technologies:

ترموستات هانیول  قابل برنامه ریزی

هنگامی که گرما خاموش است ، تهویه هوا و تقاضای سنبله برق به سمت بالا نیز هست. برای تهیه ابزاری برای کنترل بار ، “Superstat” به منظور کاهش تقاضا برای برق در دوره های اوج در طول سال طراحی شده است و باعث می شود تا خدمات آب و برق و مشتریان مسکونی بتوانند دلار را پس انداز کنند.این ترموستات هانیول  قابل برنامه ریزی دارای یک ماژول ارتباطی فرکانس رادیویی بی سیم (RF) است. در دوره های اوج بار ، این ابزار می تواند سیگنالی را برای هدایت ترموستات ارسال کند تا با دوچرخه سواری عملکرد پمپ حرارتی یا سیستم تهویه هوا مرکزی ، انرژی خود را کاهش دهد.

Honeywell International Inc. 

کنترل خانه و ساختمان: ترموستات هانیول  قابل برنامه ریزی

THERMOSTAT PROGRAMMABLE

برای مطالعه بیشتر و اطلاع از مدرن ترین و جدیدترین ترموستات های  هانیول  میتوانید به بخش مقالات Controlhvac.ir مراجعه نمایید و به روز ترین مقالات ترموستات هانیول را در آنجا مطالعه  فرمایید