ترموستات‌ هانیول

یکی از مدیران ارشد ترموستات‌ هانیول خبر داد.

مایک نفکنز در حال حاضر مقام رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Resideo Technologies را در اختیار دارد. وی همچنین رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت هانیول هومز در هانیول است. ایشان مدت زمان قابل توجهی را در حرفه خود در HP سپری کرده است ، به عنوان معاون اجرایی و مدیر کل خدمات HP Enterprise.

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

تاریخچه ای  از هانیول

شرکت  هانیول Honeywell International Inc یک شرکت کنگره ای (خوشه ای) تجاری با تجارت عمومی ، چند ملیتی و مستقر در شارلوت ، کارولینای شمالی ، ایالات متحده امریکا است که متشکل از چهار گروه تجاری — هوافضا ، فن آوری های ساختمان ، مواد و فن آوری های عملکرد (PMT) ، و راه حل های ایمنی و بهره وری (SPS) است. که سیستم های هوافضا ، محصولات صنعتی و خدمات مهندسی تولید می کند. هانیول یک شرکت Fortune 100 است و در سال 2018 در رتبه 77 قرار گرفت.این شرکت تقریباً 110،000 نیروی کار جهانی دارد که تقریبا 44،000 از آنها در ایالات متحده شاغل هستند. رئیس فعلی و مدیر اجرایی فعلی (مدیرعامل) داریوش آدامچکیک است. نام فعلی این شرکت ، Honeywell International Inc. ، محصول ادغامی است که در آن شرکت Honeywell توسط شرکت AlliedSignal بسیار بزرگتر در سال 1999 بدست آمد. دفتر مرکزی شرکت هانیول با دفتر مرکزی AlliedSignal در موریستاون ، نیوجرسی تثبیت شده است. با این حال شرکت ترکیبی به دلیل شناخت برند خود نام “هانیول” را انتخاب کرد. هانیول از سال 1999 تا 2008 مؤلفه ای از شاخص میانگین متوسط ​​صنعتی داو جونز بود. و پیش از سال 1999 ، پیشینیان شرکت های آن قدمت 1925 را در بر می گرفتند. شركت تنظیم كننده برق حرارتی باتز در سال 1885 تأسیس شد كه آلبرت باتس متولد سوئیس ، فلاپر را اختراع كرد ، ترموستاتی كه برای كنترل كوره های ذغال سنگ مورد استفاده قرار می گرفت،تنظیم اتوماتیک سیستم گرمایش رابه خانه ها میآورد.

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

مایک نفکنز مدیر عامل هانیول هومز خبر داد:

Resideo ویترین Honeywell Home T10 Pro ترموستات هوشمند در AHR Expo 2019

Resideo Technologies، Inc. از AHR Expo 2019 خود را به عنوان Honeywell Home T10 Pro هوشمند ترموستات‌هانیول  هوشمند که شامل سنسورهای بی سیم است ، و یک برنامه کانال کانال پیمانکار کاملاً تجدید شونده اعلام کرد که به گسترش فعالیت پیمانکار در سال 2019 و بعد از آن کمک خواهد کرد. الان و در سال 2020 شاهد تحولات جدید در طراحی ترموستات‌ هانیول  هستیم.

وی گفت: “رزیدئو ترموستات‌هانیول  هوشمند خانه را می فهمد و از همه مهم تر تصوری دارد كه خانه هوشمند در آینده چه خواهد بود. این بنا به تاریخ 100 سال گذشته ما در نوآوری ، و یک برند معتبر و نمادین در 150 میلیون خانه در سراسر جهان بنا شده است. ” ما کاملاً متعهدیم به موفقیت 28000 پیمانکار حرفه ای خود که از طریق برنامه پیمانکار خود در خدمت آنها بوده ایم ، بپردازیم. ما این برنامه را برای کمک به رشد و گسترش مشاغل خود مجدداً طراحی کرده ایم ، ضمن اینکه ارزش بیشتری را برای مصرف کنندگان فراهم می آوریم که به تخصص خود متکی هستند تا به راحتی خانواده های خود کمک کنند. ”

سنسورهای اتاق هوشمند

طبق گفته Parks Associates ، ترموستات هوشمند یکی از محبوب ترین محصولات خانه هوشمند در بازار است. ترموستات‌ هانیول هوشمند هوشمند هوشمند یعنی بسیار هوشمند T10 Pro از سنسورهای RedLINK بی سیم با دامنه حداکثر 200 پا برخوردار است و به راحتی در منزل کمک می کند. سنسورها دما ، رطوبت و حرکت را رصد می کنند و به تعادل نقاط گرم و گرم در یک خانه کمک می کنند و ویژگی های پیشرفته ای از جمله:

قابلیت های تشخیص افراد: حسگرهای اتاق هوشمند هنگامی که یک اتاق اشغال می شود به ترموستات سیگنال می دهند و می توانند به طور خودکار دما را براساس تنظیمات و برنامه از پیش تنظیم شده خود تنظیم کنند.

دامنه بی نظیر: این سنسورها حداکثر 200 فوت پا را ارائه می دهند و از طریق فن آوری ارتباطی RedLINK Resideo از طریق ترموستات هوشمند T10 Pro ارتباط برقرار می کنند و این به کاهش زمان نصب پیمانکار کمک می کند. ترموستات را می توان به حداکثر 20 سنسور اتاق هوشمند متصل کرد.

تجربه و تنظیم کاربری ساده: Resideo نمایشگر لمسی تمام رنگی روی ترموستات‌ هانیول را بهبود بخشیده و امکان تنظیم کامل روی دستگاه و اتصال Wi-Fi را با استفاده از کنترل های حرکتی بصری ، مانند ضربه بزنید و به سمت بالا و پایین بکشید. این ترموستات‌ هانیول همچنین از همان صفحه دیواری استاندارد UWP به عنوان باقیمانده ترموستات های سری T Honeywell Home برای کاهش نیازهای آموزشی و ارائه تجربه نصب مداوم استفاده می کند.

جغرافیایی

با دانستن اینکه صاحبان خانه در هنگام خانه راحت هستند و پس از صرفه جویی در مصرف انرژی ، ترموستات‌ هانیول هوشمند هوشمند T10 Pro هوشمند برنامه ریزی ، جغرافیایی و برنامه های پاسخگویی را ارائه می دهد که ممکن است واجد شرایط تخفیف در ابزار باشد. از طریق برنامه خانه Honeywell ، صاحبان خانه می توانند:

در روز و راحتی اتاق خواب ها در شب ، روی محل های زندگی تمرکز کنید. برای اتاق یا گروهی از اتاقها دمای دلخواه تنظیم کنید و اتاقهای مختلف را در ساعات مختلف روز اولویت بندی کنید. به عنوان مثال ، والدین می توانند اطمینان حاصل کنند که همه در شب در دمای راحت می خوابند.

به سرعت تعویض کنید که کدام اتاق در اولویت قرار دارد (یعنی اولویت را از اتاق نشیمن به آشپزخانه تغییر دهید وقتی خانواده از اجاق گاز برای صرف شام استفاده می کند) یا از یک دستیار صوتی برای تغییر برنامه تعیین شده استفاده کنید.

اگر یک اتاق به دمای خاصی رسید ، مانند کودکستان در شب خیلی سرد شوید ، هشدار دریافت کنید.

ترموستات‌ هانیول هوشمند هوشمند T10 Pro در بهار امسال در اختیار پیمانکاران حرفه ای در آمریکای شمالی خواهد بود. در هنگام راه اندازی ، ترموستات با آمازون الکسا و گوگل هوم ، IFTTT و سامسونگ SmartThings ادغام می شوند.

برنامه طرفدار پیمانکار

Resideo با نشان دادن تعهد خود به پیمانکاران حرفه ای ، یک برنامه وفاداری پیمانکار PRO کاملاً تازه را اعلام کرده است که با ورودی بسیاری از پیمانکاران برتر Resideo در سراسر کشور دوباره طراحی شده است. در مرکز برنامه یک وب سایت بازسازی شده قرار دارد که به عنوان یک فروشگاه متوقف برای جزئیات برنامه ، داشبورد عملکرد ، آموزش محصول ، تعادل نقطه ، فرصت های بازخرید ، یک ماشین حساب تخفیف و هدایایی که Resideo برای پیمانکار ایجاد کرده است خدمت خواهد کرد. پیمانکاران شرکت کننده در برنامه PRO Contractor می توانند به نزدیک به روزرسانی های وضعیت واقعی در وب سایت دسترسی پیدا کنند تا بتوانند از وضعیت خود مطلع شده و در مقابل اهداف فروش پیشرفت کنند.