Honeywell Lyric smart thermostat sm
متخصصان همواره به دنبال روشی برای هوشمندتر کردن ترموستات‌های هوشمند بوده اند.
حال، هانیول Honeywell راهی پیدا کرده است.شرکت هانیول از طرح هایی برای افزودن WeatherBug به ترموستات‌ها خبر داده است که به مصرف کنندگان کمک می کند انرژی بیشتری را در تابستان ذخیره کنند. فعلا زیاد هیجان زده نشوید! این تغییر کوچک در حال حاضر برای صاحبان ترموستات Honeywell در تگزاس موجود است ولی در آینده ای نزدیک این برنامه تغییر می کند و کاربران در دیگر مناطق می توانند از این طرح استفاده کنند.

اگر شما صاحب ترموستات متصل به Wi-Fi و برنامه Total Connect Comfort app باشید، می توانید با ثبت نام در WeatherBug، نرم افزار را ارتقا دهید و با توجه به شرایط آب و هوای منطقه، تنظیمات ترموستات را نیز تغییر داد.
قبل از عرضه ی این محصول، هانیول Honeywell برنامه ای را در تگزاس و ماساچوست اجرا کرده است. شرکت گفته است که مشتریان با استفاده از این ترموستات، می توانند 4 درصد از بازده انرژی کلی خانه و یا 8 درصد از هزینه را کم کنند که مجموعا 75 دلار در سال می‌شود.
البته، سیستم بلادرنگ WeatherBug، داده hyper-Local و الگوریتم های Patent-pending می توانند به صورت خودکار به پیچاندن ترموستات کمک کنند. کاربران می توانند از طریق ScoreCards به انرژی داخل خانه دسترسی پیدا کنند که می تواند به تجهیزات انرژی برای بالا بردن بازدهی، اختصاص بهتر منابع و بالا نگه داشتن انرژی در زمان های پر مصرف کمک کند.
از دیگر نقاط برجسته، قابلیت Home Energy Meter است که آمار و اطلاعات مربوط به هزینه HVAC، مصرف انرژی و اثر کربن در خانه را نشان می دهد.
Amena Ali، مدیر ارش WeatherBug گفته است: “با استفاده از توسعه ی سریع ترموستات‌های متصل به اضافه ی داده های دریافت شده از شبکه ی WeatherBug و توانایی یادگیری اثر انرژی در هر خانه، WeatherBug می تواند به صورت هوشمند ترموستات را تنظیم کند و تنظیمات قبل را تغییر دهد، بنابراین هوا در تابستان، خنک تر و در زمستان گرم تر نگه دارد.”