ماسک هانیول

ماسک های N95 توضیح داده شده است تقاضا برای محصولات حفاظت از تنفس افزایش یافته است – در اینجا اصول اولیه آمده است.

در طول همه گیر کروناویروس ، ماسکهایی که زمانی به حرفه های خاصی منتقل شده اند ، به سرعت رواج پیدا می کنند. همه ماسک ها یکسان نیستند. فیلترهای تنفسی صورت ، که معمولاً به عنوان ماسک N95 خوانده می شوند ، توسط موسسه ملی ایمنی و بهداشت کار تنظیم می شوند. برای کمک به برآورد تقاضای روزافزون برای این ماسک ها و سایر گزینه های دیگر ، هانیول تولید را در چندین دستگاه در سطح جهان افزایش داده است. در اینجا توضیح می دهیم که نقاب N95 چیست:

n: این یک کلاس نامه رتبه بندی Respirator است. این مخفف عبارت “Non-Oil” است به این معنی که اگر ذرات روغنی وجود نداشته باشد ، می توانید از ماسک در محیط کار استفاده کنید. سایر امتیازات ماسک ها R (مقاوم در برابر روغن به مدت 8 ساعت) و P (ضد روغن) هستند.

95: ماسک های پایان یافته در 95 ، از راندمان 95 درصد برخوردار هستند. ماسک های پایان یافته در 99 دارای 99 درصد بازده هستند. ماسک های پایان یافته در 100 ، 99.97 درصد کارآمد هستند و همان فیلتر کیفیت HEPA است.

3 میکرون: ماسک ها آلودگی هایی مانند گرد و غبار ، گل و لای و بخار را فیلتر می کنند. مطابق با مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC.) حداقل اندازه 3/3 ميكرون ذره و قطرات بزرگ عبور نمي كنند.

جنس: مواد فیلتراسیون روی ماسک یک الیاف پلی پروپیلن بافته نشده الکترواستاتیک است.

شیر: برخی از ماسک های N95 یکبار مصرف دارای شیر بازوی اختیاری هستند. مطابق CDC می گوید: “وجود دریچه بازدم مقاومت بازدم را کاهش می دهد ، که باعث می شود نفس کشیدن (بازدم) راحت تر شود. برای اطلاعات در مورد چگونگی محافظت از خود در حین شیوع COVID-19 ، با متخصصان مراقبت های بهداشتی محلی خود تماس بگیرید ، به CDC و سازمان بهداشت جهانی (WHO) مراجعه کنید.

در مورد تعهد ما به مشتریان در هنگام شیوع تاج ویروس بیشتر بدانید.

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی