به گزارش تاسیسات نیوز، بعد از برجام خیلی ها معتقدند که قراردادهای نفتی باعث شده است که صنعت نفت نجات پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت: تدوین قراردادهای جدید نفتی با روش‌های نوین در جلب مشارکت کشورهای مختلف در اجرای طرح‌های وزارت نفت می‌تواند این صنعت را از سقوط نجات دهد. سید کمال‌الدین شهریاری در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه وزارت نفت نقش مهمی در تامین درآمد کشور دارد، اظهار کرد: وزارت نفت مانند نان‌آور خانواده است و این مهم نشان بر این دارد که اقتصاد ما بر مبنای منابع نفتی شکل گرفته است.
ایشان با بیان اینکه درآمد کشور از منابع نفتی تامین می‌شود، افزود: نفت باید درآمدزایی کند و این درآمد را برای اجرای سایر طرح‌ها و خدمات در اختیار دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار دهد. نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توان‌افزایی وزارت نفت برای افزایش درآمدزایی خاطرنشان کرد: صنعت نفت برای کارآمدی و درآمدزایی باید به روزرسانی، نوسازی و احیا شود تا بتواند خدمات لازم را به جامعه ارائه کند.
شهریاری مسوولیت‌پذیری، دوراندیشی، دلسوزی و احساس تکلیف وزیر نفت را به‌عنوان یک چهره کاریزمای بین‌المللی ستودنی دانست و افزود: وزیرنفت آبروی خود را برای تدوین قراردادهای جدید نفتی هزینه کرده است. وی با بیان اینکه باید قدردان تلاش‌های وزارت نفت بود، گفت: باید از برنامه‌ها و طرح‌های وزارت نفت حمایت کرد و توجه کرد تا بتوان به جامعه خدمات لازم ارائه داد.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت زنگنه کار ساده‌ای نیست از تدوین قراردادهای نفتی جدید خبر داد و افزود: تدوین قراردادهای جدید نفتی بیانگر احساس مسوولیت، آینده‌نگری و توجه به صنعت پایداری است که می‌تواند برای نسل‌های آینده کارآمد باشد.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تدوین روش‌های نوین نفتی در مشارکت کشورهای مختلف در اجرای طرح‌های وزارت نفت می‌تواند این صنعت را از سقوط نجات دهد.