اقدامات هانیول علیه کرونا ویروس

پشت صحنه ساخت ماسک های هانیول  N95

coronavirus یا ویروس کرونا  باعث تولید بیشتر برای محافظت از صورت می شود. در اینجا چگونگی وقوع آن آمده است. در حین شیوع COVID-19 ، ماسک های N95 در کانون توجه قرار گرفته اند. ما به تولید میلیون ها نفر از آنها کمک می کنیم و امکانات تولیدی موجود را برای رفع نیاز جدید تبدیل می کنیم. آیا لنگ ، رئیس جمهور و مدیر کل تجارت تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) ما در وسط آن قرار داشته است. او تیم هایی را که وسایل ایمنی از جمله کلاه های سخت ، عینک محافظ مانند عینک ، دستکش ، کفش محافظ و دستگاه تنفس را تهیه می کنند ، هدایت می کند. آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد برای ساخت میلیون ها ماسک N95 است ، طبق گفته وی:

ماسک N95 چیست؟

ماسک N95 تنفسی است که از شخصی که آن را پوشیده است با 95 درصد بازده محافظت می کند. ماسک N95 به طور خاص با موادی ساخته شده است که ذرات موجود در هوا را فیلتر می کند.

چگونه هانیول به تولید ماسک های بیشتر کمک می کند؟

ما ماسک هایی را در سطح جهانی در چندین مکان تولید می کنیم و از ابتدای شیوع آن ، تولید را افزایش داده ایم. ما در حال افزایش تولید هستیم تا به زودی به 20 برابر آنچه در ابتدای شیوع تولید می کردیم برسیم.

چه اتفاقی می افتد که امکانات برای ساخت ماسک ها تغییر کند؟

ما در تعدادی از امکانات موجود هانیول سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده ایم. کارخانه اسمیتفیلد ما در Rhode Island اولین کسی خواهد بود که طی چند هفته آینده به اینترنت می آید. ما همچنین می توانیم در یک مرکز فنی ققنوس هانیول ، تولید را اضافه کنیم.

چگونه این مقایسه با ساختمان سازی و کارمندان یک مرکز به طور معمول مقایسه می شود؟

ما در طی شش تا هشت هفته کاری را انجام می دهیم که به طور معمول نه ماه طول می کشد.

چگونه کارمندان را در ساخت ماسک ایمن نگه داریم؟

ما تمام دستورالعمل ها را دنبال می کنیم. امنیت مردم ما مهمترین اولویت ما است. ما مطمئن هستیم که آنها شش متر مسافت را تمرین می کنند. ما روزانه چندین بار همه مناطق را آب بندی می کنیم و ماسک هایی را برای کارمندان خود تهیه می کنیم.

چگونه می توان در طول مسافت اجتماعی کارمندان بیشتری را استخدام کرد؟

ما در هر مکان 500 شغل قرار می دهیم. بدیهی است با توجه به شرایط فعلی در ایالات متحده ، اضافه کردن مشاغل در حال حاضر برای اقتصاد و مردم بسیار عالی است. ما از این موضوع هیجان زده هستیم ما مصاحبه های مجازی و استخدام انجام داده ایم. ما با انجام مصاحبه های نهایی در محل ، مسافت ایمن اجتماعی را تمرین می کنیم. ما در حد امکان محافظت می كنیم تا آنجا كه ممكن است از كارمندان خودمان و كاركنان آینده نگر استفاده كنیم زیرا می خواهیم مطمئن شویم كه همه در این محیط ایمن باشند.

چه زمانی تسهیلات تولید ماسک ها را شروع می کند؟

ما باید در اواسط ماه آوریل ماسک هایی در Rhode Island تولید کنیم و تأسیسات ققنوس ما بعدا در بهار به صورت آنلاین می آیند.

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی