بیستمین همایش روسای کانون بازنشستگی صنعت آب وبرق کشور با حضور روسای کانونهای بازنشستگی صنعت آب وبرق کشور درهتل پیام زنجان برگزار شد.

به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان ، در این همایش که به همت شورای هماهنگی وانسجام بخشی صنعت آب وبرق استان زنجان برگزار شد، مهندس قاضی زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای ورئیس شورای مدیران وزارت نیرو در استان زنجان ، ضمن خوش آمد گویی به میهمانان وقدردانی از تمامی دست اندرکاران، بایاد آوری وعرض تسلیت به مناسبت فاجعه غم انگیز وتاسف بار در منا آن را ضایعه ای بزرگ برای جهان اسلام عنوان کرد.
وی در ادامه با توجه به تقارن همایش با ایام پرسرور غدیر به بیانات مقام معظم رهبری در وصف غدیر اشاره نموده وگفت: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند غدیر یک اتفاق تاریخی نیست بلکه یک تفکر است که باید در همه حال پیام آن که در واقع ولایتمداری است در زندگی ما جریان داشته باشد. مدیر عامل برق منطقه ای زنجان هرگونه ارائه خدمت به بازنشستگان راارزشمند دانسته وآن را نوعی سرمایه گذاری عنوان نمودواظهار داشت :برخورد مناسب ودر خور شأن بازنشستگان ، در ایجاد انگیزه کار وتلاش برای کارکنان صنعت آب وبرق بسیار موثرخواهد بود.
در ادامه مهندس دانش منفرد رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب وبرق کشور با قدر دانی از مدیران ودیگر دست اندرکاران صنعت آب وبرق استان زنجان به جهت برگزاری این همایش ، حضور مدیران استان را در این نشست نشانه اهمیت دادن به امر بازنشستگی دانست وافزود : بازنشستگی سرنوشتی است که پس از انجام خدمت قانونی نصیب هر کارمند وکارگری خواهد شد لذا هرگونه خدمت به بازنشستگان در واقع خدمت به خود محسوب می‌شود.