همکار ما در بخش تهیه خبر به نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران رفت و از نمایشگاهی که در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می‌شود اخباری تهیه نموده که دراین قسمت به برخی از اخبار اشاره می‌شود.

خبر نگار گروه Controlhvac ضمن بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی مهر ماه 94 تهران، با برخی از شرکت کنندگان مصاحبه ای انجام داده که بزودی خبر تدوین شده و دربخش اخبار سایت به نمایش گذارده خواهد شد.
بر اساس مصاحبه ای که با آقایان فصحتی، زحمتکش، حبیبی، شبر، جواهریان، غنوی،روحانی،و… صورت گرفته معلوم شد که مجموعاً مقارن شدن نمایشگاه امسال با دهه اول ماه محرم الحرم و همچنین واقع شدن آغاز کار نمایشگاه در ابتدای هفته و عدم بودن تعطیلات در طول زمان برگزرای موجب کاهش بازدید کننده از نمایشگاه گردید.
در سال های گذشته زمان نمایشگاه تاسیسات بگونه ای بود که در آن از روزهای پنجشنبه و یا جمعه، در روزهای برگزاری پیش بینی میشد که در این روزها نمایشگاه بازدید کنندگان بیشتری را به خود میدید.
با وجود این آقای فصحتی و حبیبی از شرکتهای کاردان و سدنا اظهار رضایت از نمایشگاه داشتند، این در حالی است که سایرین از مصاحبه شوندگان چهاردهمین نمایشگاه تاسیسات را کم سابقه ترین نمایشگاه تاسیسات خواندند و اظهار نارضایتی از بازدید نمایشگاه داشتند.
آقای زحمت کش مدیر عامل تهویه سپهر گفت: تا کنون نمایشگاه تاسیسات تهران را بدین شکل ندیده بودم.
مهندس شبر مدیر عامل کنترل پایا معتقد بود عمده مردم در دهه اول ماه محرم مشغول عزاداری و مراسم خود هستند و برای بسیاری از آنها امکان بازدید آنطور که شاید وباید میسر نبود.
آقای غنوی از شرکت تهویه نیا نیز گفت نمایشگاه تاسیسات امسال متفاوت از سال گذشته برگزار شد و کمی بازدید کاملاً محسوس بود.
قابل ذکر است که شرکت طوفانساز کرمان که از شرکت کنندگان همیشگی نمایشگاه تاسیسات بود امسال از غایبان بزرگ نمایشگاه تاسیسات بشمار میرفت.
البته این دوره از نمایشگاه با حضور پرشور دانشجویان و همچنین حضور نمایندگانی از کشورهای اروپایی و تجار خارجی از جمله کشورهای آلمان، بلژیک، فرانسه، چین و… همراه بود.
با وجود طولانی‌تر شدن ساعت بازدید از نمایشگاه تاسیسات، بازدیدکنندگان تا آخرین ساعات نمایشگاه حضور پرشور خود را نشان داده و از طولانی‌تر شدن ساعت نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی استقبل کردند.شایان ذکر است که این دوره از نمایشگاه از ساعت 9 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان بود.