یک کشته و 3 مسموم در اثر گاز گرفتگی

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: منوکسیدکربن ۳ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد و جان ۱ نفر را هم گرفت. در پی این حادثه تلفن اورژانس و حوادث فوریت های پزشکی به صدا درآمد.
ایشان تاکید کرد: حادثه دیگر مسمومیت با co به دلیل روشن کردن ذغال در اتاق در محدوده پادنا – سمیرم اتفاق افتاد. در پی این حادثه ۲ نفر مرد مصدوم شدند که بیمارستان سید الشهدای سمیرم انتقال یافتند.
غفور راستین افزود: در این حادثه که به دلیل استفاده از زغال برای گرمایش و مسمومیت با گاز زغال رخ داد، علاوه بر مصدومیت ۲ نفر متاسفانه ۱ نفر هم جان باخت.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه دیگر گازگرفتگی در محدوده داران- روستای سفتجان اتفاق افتاد، بیان کرد: یک مورد مسمومیت با منوکسیدکربن در محدوده داران- روستای سفتجان به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و امدادخواهی شد که واحدهای امدادی به سرعت به محل اعزام شدند.
وی افزود: علت این مسمومیت ناشی از گاز co با زغال بود. این حادثه به دلیل نقص در نصب وسیله گرمایشی و بی احتیاطی رخ داد. مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شد.