ترموستات هانيول به نقل از پايگاه خبري تاسيسات نيوز نقل ميكند

به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسيسات نيوز ، به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، با این حال، این دستگاه زندگی ما را تغییر داد و شرایط زندگی را در مکان‌هایی که گرما آنجا را غیرقابل سکونت می‌کند، فراهم کرده است. دستگاه تهویه مطبوع همچنین برای کسب و کار و تکنولوژی‌هایی که به دما و رطوبت کنترل‌شده وابسته هستند، ضروری است که از آن جمله می‌توان به سرورهای اینترنت اشاره کرد که ارسال همین مطلب را برای دستگاه شما فراهم کرده است.
اما همه این‌ها هزینه دارند. به گفته آژانس بین‌المللی انرژی، مسئولیت مصرف ۱۰ درصد از برق کره زمین بر عهده دستگاه‌های خنک‌کننده هوا است. و هر چه جهان گرم‌تر شود، تقاضا برای دستگاه‌های تهویه مطبوع به ویژه در کشورهای در حال توسعه افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، تاثیری که لوازم و وسایل خنک‌سازی روی آب و هوا دارند را نیز بیشتر خواهد کرد، بنابراین زمین بیشتر گرم می‌شود و باعث به وجود آمدن یک چرخه نادرست می‌شود.
تکنولوژی فعلی ناپایدار است. به همین دلیل است که ائتلاف جدید دولت هند و موسسه آمریکایی راکی مونتین (سازمان غیرانتفاعی تحقیقاتی محیط‌زیست) جایزه گلوبال کولینگ که یک رقابت یک میلیون دلاری برای طراحی نسل بعدی سیستم‌های خنک‌سازی هوا است را راه‌اندازی کرده‌اند.