ترموستات هانیول

به گفته کارشناسان بهترین ترموستات هوشمند در سال 2020

آیا یک ترموستات هوشمند مناسب شماست؟ آیا باید یک ترموستات مقرون به صرفه و قابل برنامه ریزی داشته باشید یا در ترموستات هوشمند یادگیری سرمایه گذاری کنید؟ از کارشناسان سؤال می کنیم. ترموستات هوشمند احتمالاً یکی از مفیدترین قطعات فناوری خانه هوشمند است که می توانید خریداری کنید. ترموستات های هوشمند با برنامه های تلفن هوشمند کار می کنند تا بتوانید در فرودگاه به آنجا بروید و هنوز هم گرمای مرکزی خود را پایین بیاورید و در جایی که اطراف نیستید از انرژی خود صرفه جویی می کنید. اما برخی از بزرگترین میزان پس انداز در طول استفاده روزمره: شما می توانید زمان های خاصی را برای ترموستات برنامه ریزی کنید تا به طور خودکار گرمایشی یا خنک کننده را در حالی که دور هستید یا در محل کار خود قرار دهید ، تنظیم کنید – این امر کمتر اتفاق می افتد زیرا بیشتر آمریکایی ها از راه دور کار می کنند. بخشی از پاسخ ملی به بیماری coronavirus COVID-19 – و همچنین هنگام خواب. مدل های پیشرفته ترموستات برنامه شما را با گذشت زمان یاد می گیرند تا به طور خودکار دمای مطلوب را تنظیم کنند و در عین حال مصرف انرژی را به حداقل برسانند. اما با وجود گزینه های مختلف ترموستات در خارج ، کدام گزینه مناسب برای شماست؟ ما با کارشناسان فناوری و انرژی مشورت کردیم تا بهترین ترموستات های هوشمند برای خرید در سال 2020 را مورد استفاده قرار دهیم. اولین چیزی که می خواهید تصمیم بگیرید این است که چگونه می توانید ترموستات هوشمند خود را برنامه ریزی کنید. از این گذشته ، ممکن است شما با یک ترموستات دستی متصل به اینترنت راضی باشید. به عنوان مثال ، ترموستات قابل برنامه ریزی Honeywell Home به شما امکان می دهد دما را با استفاده از یک برنامه از طریق وای فای تنظیم کنید و نسبت به مقرون به صرفه تر از ترموستات های هوشمند که در ادامه توضیح خواهیم داد مقرون به صرفه تر است.

یادگیری ترموستات

دانیل دیکلریکو ، یک استراتژیست خانه هوشمند با ارائه خدمات در منازل صفحه اصلی Homeաքսի ، اظهار داشت: برای داشتن درجه حرارتهای مناسب و راحت ، یادگیری ترموستاتهای هوشمند بهترین نتیجه را کسب می کنند. وی به NBC News گفت: “یادگیری ترموستات ها برنامه تغییرات دما را بدون ورودی دستی ایجاد می کنند و بهترین راحتی و صرفه جویی در مصرف انرژی را دارند.”

برخلاف ترموستات دستی ، ترموستات های یادگیری پر هزینه تر هستند و به راحتی با بیش از 200 دلار زمان می گیرند. و در حالی که برخی از آنها دوستانه DIY برای اتصال به سیم کشی برق منزل شما هستند ، برخی دیگر ممکن است نیاز به یک نصب حرفه ای داشته باشند ، که دیکلریکو هزینه آنها را آینه می دهد ، به طور متوسط ​​حدود 200 دلار.

نحوه نصب ترموستات هانیول :

ترموستات هانیول  هوشمند و سیستم گرمایشی منزل شما

همیشه در سایت مارک ترموستات هانیول بررسی کنید که از سیستم انرژی منزل شما پشتیبانی می کند – به دنبال بخش های سازگاری یا نیاز به ترموستات باشید. سیستمهای گرمایش و سرمایش پیچیده تر خانه – مانند دیگهای بخار چند مرحله ای و پمپ های حرارتی یا سیستمهای دوگانه سوخت – ممکن است به ترموستات هوشمند پیشرفته تری نیاز داشته باشد که از طیف گسترده تری از انواع گرمایشی پشتیبانی کند. سیستم های مقاومت الکتریکی فقط توسط تعدادی ترموستات پشتیبانی می شوند.

همچنین باید سیم سیم C ، به اصطلاح “مشترک” را بررسی کنید ، بخشی از سیستم های سیم کشی ترموستات است که برای اتصال Wi-Fi و صفحه نمایش دیجیتالی خود قدرت ثابتی را برای ترموستات هوشمند فراهم می کند. دیکلریکو می گوید ، ترموستات دستی. در حالی که برخی از ترموستات های هوشمند می توانند از لحاظ فنی بدون سیم C کار کنند ، دیکلریکو توصیه می کند سیم جدید C را در خانه های مسن تر نصب کنید که ممکن است دارای آن نباشد. وی می گوید: “این احتمال کمی وجود دارد که کار کردن یک ترموستات هوشمند و بدون سیم C بتواند به سیستم های مکانیکی خانه آسیب برساند.”

پتانسیل برای صرفه جویی در قبض برقی

هانا باستیان ، یک تحلیلگر تحقیق در شورای غیرانتفاعی آمریکا برای اقتصاد کارآمد انرژی می گوید ، برای اطمینان از دستگاهی که می خواهید واقعاً به شما در صرفه جویی در مصرف برق کمک کند ، به دنبال ترموستات با مجوز Energy Star باشید. باستیان خاطرنشان می کند: “برای تأیید مجوز ، ترموستات باید با داده های خانه های واقعی ، صرفه جویی در مصرف انرژی را نشان دهد.

و اگر برنامه انرژی شما براساس نرخهای استفاده است که بسته به تقاضا کمتر از نرخهای معمولی ، ثابت است – شما می توانید صورتحساب ماهانه خود را با انتخاب یک ترموستات هوشمند اصلاح کنید که قادر به پیش گرم کردن در زمان اوج خارج (و مقرون به صرفه تر) باشد. )

دوره ها

سازگاری خانه ترموستات هوشمند

توجه به این نکته مهم است که هر ترموستات هوشمند با هر دستگاه خانه هوشمند دیگر کار نمی کند. تنها اواخر سال گذشته بود که غول های فناوری اپل ، گوگل ، آمازون و سایر ذینفعان خانه های هوشمند مانند IKEA به یکدیگر وصل شدند تا پروژه اتصال متصل به خانه را از طریق IP تنظیم کنند ، که قول می دهد استاندارد مشترکی را برای همه دستگاه های خانگی هوشمند ایجاد کند.

در حال حاضر ، تمام آنچه شما باید نگران آن باشید ، بررسی سازگاری ترموستات هوشمند دلخواه شما با هر سیستم خانه هوشمند هوشمندی است که شما از آن استفاده می کنید ، خواه از آمازون ، گوگل ، اپل ، سامسونگ یا موارد دیگر. میچل کلین ، مدیر اجرایی اتحادیه Z-Wave ، کنسرسیومی از شرکت های دستگاه های هوشمند توضیح می دهد: “هر یک از مارک های معروف و مشهور اکنون در ساخت اکوسیستم جهانی خانه هوشمند متمرکز شده اند.”

حمایت مداوم

به احتمال زیاد یک یا دو دهه است که از ترموستات هوشمند خود استفاده می کنید ، از پروژه های DiClerico استفاده می کنید ، بنابراین بهتر است با یک مارک تاسیس بروید. به عنوان مثال نرم افزار را در نظر بگیرید. دیکلریکو خاطرنشان می کند: “شما می توانید از به روزرسانی های نرم افزاری اطمینان حاصل کنید که اتصال و امنیت مداوم را تضمین می کنند.

دسترسی و اتصال

سرانجام ، اگر در خانه بزرگتری زندگی می کنید ، به دنبال ترموستات با سنسورهای از راه دور باشید. کلین توضیح می دهد: “سنسورهای اشغال از راه دور به تنظیم دمای دقیق تر در مناطق مختلف خانه کمک می کنند.” “بعد از ساعت 8 بعد از ظهر کسی را نگویید طبقه پایین. – می توانید برای گرم کردن از آن منطقه اولویت بندی کنید ، در حالی که باعث می شود محیط شما در محیط شما راحت باشد ، در مصرف انرژی شما صرفه جویی می کند. “

بهترین ترموستات هوشمند

برای کمک به شما در یافتن بهترین ترموستات برای نیازهای خود ، در اینجا برخی از گزینه های پیشرو برای انتخاب در هر نقطه اطلاعات لازم وجود دارد.

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی