ترموستات هانیول بهترین ترموستات هوشمند برای سال 2020 چه بخواهید با تلفن و چه با صدای خود گرمایشی و خنک کننده خانه خود را کنترل کنید ، بهترین ترموستات های متصل انعطاف پذیری را ارائه می دهند و می توانند در صرفه جویی در مصرف انرژی به شما کمک کنند.

ترموستات هوشمند Wi-Fi

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

جان آر دلانی

نحوه انتخاب ترموستات هانیول هوشمند مناسب

ترموستات هانیول هوشمند چه چیزی را ایجاد می کند؟

در سال 2011 ، ترموستات  اصلی Nest Learning جهان را با طوفان همراه کرد و اتصال Wi-Fi را در دستگاهی با شیک از جن و ماسک ارائه کرد که می تواند روال روزمره خود را یاد بگیرد و براساس آن برنامه های گرمایش و سرمایش را ایجاد کند. در حالی که آشیانه اولین ترموستات متصل به بازار نبود (Ecobee مستقر در کانادا دو سال آن را شکست) ، با این وجود یک تعویض بازی بود که به ایجاد بازار جدید کمک کرد. Ecobee و Nest هر دو هنوز هم در آن حضور دارند ، اما اکنون با رقابت سختگیرانه ای از صنعت اصلی HVAC مانند Carrier ، Honeywell ، Trane و دیگران روبرو هستند.ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

اگر به دنبال زیباسازی خانه خود هستید ، ترموستات هانیول مکانی مناسب برای شروع است و ترموستات هانیول می تواند با کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایش به شما کمک کند در هزینه قابل توجهی صرفه جویی کنید. با این حال ، تمام ترموستات های هوشمند به طور برابر ایجاد نمی شوند. برخی از آنها برای سیستمهای گرمایش و سرمایش ساده طراحی شده اند و گزینه های اصلی برنامه ریزی و برنامه نویسی را ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر برای سیستم های پیچیده چند مرحله ای طراحی شده اند و سیستم های گرمایش ، سرمایش ، رطوبت گیر و تهویه را کنترل می کنند. همانطور که در بیشتر دستگاه های خانگی هوشمند وجود دارد ، قیمت ها بسته به ویژگی ها و قابلیت ها متفاوت است. در ادامه بخوانید تا بدانید در هنگام خرید ترموستات هانیول هوشمند خود و مدلهای مورد علاقه ما که آزمایش کرده ایم چه چیزی را جستجو کنید.

چه چیزی را در ترموستات هانیول هوشمند جستجو کنیم

ترموستات هانیول هوشمند ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که نه تنها به راحتی خانه شما کمک می کند بلکه می تواند هزینه های گرمایشی و سرمایش را نیز کاهش دهد. ابتدایی ترین مدل ها نسبتاً ارزان هستند اما هنوز مجهز به مدار وای فای هستند که به شما امکان می دهد دستگاه را به شبکه خانگی و اینترنت خود متصل کنید. می توان آنها را از طریق دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا رایانه لوحی با استفاده از یک برنامه رایگان تلفن همراه کنترل کرد و برخی از مدل ها همچنین به شما امکان می دهند موارد را از یک مرورگر وب کنترل کنید.

Nest

کنترل های اولیه به شما امکان می دهد درجه حرارت را بالا و پایین آورید ، یک برنامه گرمایش و سرمایش هفت روزه ایجاد کنید ، اگر شما یا یکی از اعضای خانواده زود هنگام به خانه برگردید ، این برنامه را نادیده بگیرید و سیستم را خاموش و روشن کنید. ترموستات های آشیانه یک گام دیگر را برنامه ریزی می کنند. آنها اتفاقات و روندهای روزانه شما و همچنین روند گرمایشی را با گذشت زمان پیگیری می کنند و یک برنامه گرمایشی و سرمایش را بر اساس زمانی که شما معمولاً در خانه یا دور هستید و درجه حرارت شما در آن زمان ترجیح می دهید ایجاد می کنند. طبق معمول ، هزینه های بیشتری را برای ویژگی های بیشتر پرداخت می کنید. یک صفحه نمایش لمسی روشن و رنگی ، پیکربندی و برنامه ریزی ترموستات هانیول را آسان کرده و سبک خاصی به آن می بخشد و معمولاً از سراسر اتاق قابل خواندن است. ترموستات هانیول با قیمتی متوسط ​​مانند Honeywell Lyric T5 زمان و دمای فعلی را تا زمانی که روی صفحه نمایش ضربه بزنید نمایش می دهد ، در این مرحله تنظیمات دما و منو را نشان می دهد ، در حالی که دستگاه های گران قیمت تر مانند ترموستات Nest Learning دارای سنسورهای حرکتی هستند که باعث روشن شدن صفحه نمایش می شوند وقتی وارد اتاق می شوید.

بسیاری از جدیدترین ترموستات های هوشمند حاوی سنسورهای رطوبت هستند که هنگام تشخیص میزان رطوبت زیاد یا کم ، باعث ایجاد هشدار می شوند و برخی از مدل ها پیش بینی وضعیت هوای محلی شما را نشان می دهند. Ecobee4 مجهز به سنسورهای اتاق بی سیم است که دمای اتاق را که در آن قرار می گیرند اندازه گیری می کند تا از گرم شدن یا سرد شدن اتاق در تنظیم دمای خانه اطمینان حاصل کند. آنها همچنین از ردیابی حرکت استفاده می کنند تا هنگام اشغال فضای اتاق را به دمای خود برسانند و هنگام خالی گرم کردن و سرمایش را متوقف کنند.

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی اگر می خواهید ترموستات هانیول شما هنگام خروج از خانه خود به طور خودکار دمای هوا را پایین بیاورد و هنگام ورود به خانه به عقب برگردد ، به دنبال مدلی باشید که از فناوری Geofencing پشتیبانی کند. Geofencing از خدمات موقعیت مکانی تلفن شما استفاده می کند تا هنگام ترقی یا ورود به محیط مجازی در اطراف خانه ، به ترموستات اطلاع دهد. با استفاده از برنامه تلفن همراه ، می توانید دمای خانه و دور را انتخاب کنید و ترموستات هنگام ورود و خروج از محیط شروع می شود. فقط هنگام خروج از خانه حتما تلفن خود را با خود داشته باشید.

گزارش استفاده از دیگر ویژگیهای مفید است که به شما امکان می دهد منظره تاریخی از اینکه سیستم شما چند بار در حال اجرا است و مدت زمان لازم برای تحقق دمای هدف خود را مشاهده کنید مشاهده کنید. بعضی از ترموستات ها حتی به شما می گویند دمای بیرون در آن زمان چه بوده است ، بنابراین می توانید ببینید که چگونه این سیستم HVAC شما را تحت تأثیر قرار داده است. از دیگر ویژگی های رایج برای جستجوی این موارد می توان به یادآوری هایی برای نگهداری و جایگزینی مواردی مانند فیلترهای هوا ، قابلیت زمان بندی تعطیلات و هشدارهای چرخه نیرو اشاره کرد که به شما امکان می دهد سیستم شما به صورت نامنظم عمل کند یا خیر.

Honeywell

ترموستاتهای هوشمند با چه چیزهایی کار می کنند؟

اگر دستگاه های هوشمند دیگری در اطراف منزل خود نصب کرده اید ، به دنبال ترموستات باشید که با بیشترین تعداد ممکن در آن دستگاه کار کند. ترموستات های آشیانه با سایر دستگاه های Nest مانند دزدگیر محافظت از دود و دوربین های Nest Indoor و Outdoor و همچنین بسیاری از دستگاه های شخص ثالث از جمله سوئیچ های هوشمند ، فن ها و سیستم های روشنایی کار می کنند. پشتیبانی IFTTT (اگر این سپس باشد) یکی از ویژگی های محبوب است که به شما امکان می دهد ماشه یا ترامپت را توسط سایر دستگاهها یا خدمات فعال شده توسط IFTTT تحریک کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که ترموستات هانیول شما به دمای معینی برسد می توانید اپلیکیشن ایجاد کنید که تهویه هوا هوشمند را روشن کند.

آمازون الکسا ، اپل سیری و دستورات صوتی Google Assistant توسط بسیاری از جدیدترین ترموستات های هوشمند پشتیبانی می شوند و به شما امکان می دهند کارهایی مانند تغییر تنظیمات دما را انجام دهید و با استفاده از صدای خود دمای فعلی را پیدا کنید. برخی از پرمخاطب ترین ترموستات های هوشمند هوشمند در آنجا ، Ecobee 4 و Ecobee Smart ، دارای کنترل صوتی الکسا هستند و تقریباً می توانند در مورد هر کاری که بلندگو Echo انجام می دهد ، انجام دهند. می توانید از آنها بخواهید موسیقی را از کتابخانه آمازون خود پخش کنند ، آخرین اخبار و نمرات ورزشی را دریافت کنند ، از پیش بینی وضعیت هوا ، تغییر تنظیمات دما و موارد دیگر مطلع شوند.ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

Nest Thermostat E

آیا می توانید خودتان یک ترموستات هوشمند نصب کنید؟

نصب ترموستات هانیول هوشمند معمولاً بسیار آسان است ، اما مهم است بدانید که سیستم شما قبل از شروع سیم کشی شده است. همیشه قبل از حذف ترموستات قدیمی خود از سیم کشی خود یادداشت کنید و در صورت امکان از آن عکس بگیرید. اکثر جدیدترین دستگاه ها دارای برچسب های از پیش چاپ شده هستند که می توانید به سیم ها وصل کنید تا در هنگام نصب به شناسایی آنها کمک کنید. همچنین باید بدانید که در هنگام راه اندازی ، از چه نوع سیستمی استفاده می کنید. انواع سیستم HVAC که معمولاً از آن پشتیبانی می شود شامل گاز ، روغن ، الکتریکی ، پروپان ، هوای اجباری و تابشی است. بیشتر ترموستات های هوشمند با سیستمهای گرمایشی و سرمایشی چند مرحله ای قابل استفاده هستند ، اما اگر کنترل سایر اجزای آن مانند دستگاه های رطوبت گیر کل خانه ، پمپ های حرارتی و سیستم های تهویه را داشته باشید ، حتماً ترموستاتی را انتخاب کنید که از آن دستگاه ها پشتیبانی کند. در حقیقت ، اگر شما یک سیستم HVAC چند جزء پیچیده دارید ، ایده خوبی است که یک تکنسین حرفه ای HVAC نصب ترموستات هانیول را برای شما ایجاد کند تا از آسیب دیدن به سیستم شما جلوگیری کند.

Nest Wiring

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید این است که آیا سیستم شما دارای سیم C (معمولی) است که از آن برای تأمین برق ثابت ترموستات استفاده می شود. تقریباً تمام ترموستات های هوشمند برای کار به یک سیم C احتیاج دارند ، اما خانه های قدیمی تر با سیستم های گرمایشی قدیمی معمولاً سیم C ندارند زیرا ترموستات های قدیمی تر به یک دستگاه احتیاج ندارند. برخی از ترموستات های هوشمند با کیت تقویت کننده برق همراه هستند که می توانید خود را برای تأمین برق دستگاه نصب کنید. سایر دستگاه ها از جمله ترموستات های Nest می توانند بدون سیم C نصب شوند ، اما به منظور تأمین انرژی کافی برای شارژ باتری داخلی ، از مدارهای کنترل کوره سرقت می کنند. در حالی که این مسئله معمولاً بدون مشکل عمل می کند ، شناخته شده است که باعث ایجاد مشکلاتی در سیستم های HVAC خاص شده و به منظور سرقت از طریق سیستم ممکن است چرخه خود را تغییر دهد. اگر ترجیح می دهید از سرخ کردن تخته های مدار کوره های خود استفاده نکنید ، می توانید یک تکنسین حرفه ای داشته باشید که سیم C را با قیمتی در حدود 150 دلار اجرا کنید. بین نصب و خود دستگاه ، هزینه یک ترموستات هوشمند می تواند حق بیمه قابل توجهی را نسبت به مدل سنتی داشته باشد. اما بخاطر داشته باشید که در حقیقت می تواند در هزینه های گرمایشی و سرمایش با گذشت زمان باعث صرفه جویی در هزینه شود ، همچنین به انعطاف پذیری موجود در خانه و خارج از خانه نیز اشاره نمی کند.

از کجا بخریم

بهترین خرید برای کاربران الکسا: ترموستات هوشمند Ecobee با کنترل صدا – 219.00 دلار در بهترین خرید

بهترین خرید  برای ادغام شخص ثالث: Ecobee4 – 249.00 دلار در والمارت

بهترین خرید برای کاربران دستگاه لانه: ترموستات یادگیری لانه (نسل 3) – 199،00 دلار در والمارت

بهترین خرید اتاق های چندگانه: ترموستات هوشمند Honeywell Home T9 با سنسور – در آمازو

بهترین  خرید برای طراحی شیک: ترموستات Wi-Fi لوکس / ژئو – 114.00 دلار در آمازون

بهترین خرید  برای کاربران HomeKit: ترموستات هوشمند Lux Kono – 58،00 دلار در آمازون

بهترین قیمت برای خرید ارزش کلی: ترموستات Nest Nest – 169.00 دلار در فروشگاه Goog

بهترین گزینه برای  خرید صفحه نمایش لمسی با رنگ بزرگ: ترموستات کنترل اتصال Bosch با BCC100 – 145،00 دلار در آمازون

بهترین راه حل برای Bargain Seekers: Honeywell Lyric T5 Wi-Fi ترموستات – 139.00 دلار در آمازون

مشخصات را مقایسه کنید: ترموستات های هوشمند ما را انتخاب می کنید

ترموستات هوشمند Honeywell Home T9 با سنسور

ترموستات هوشمند Ecobee با کنترل صدا

ترموستات کنترل اتصال Bosch BCC100

ترموستات هوشمند لوکس کونو Ecobee4

بیشتر خواندن

در این ترموستات هوشمند هانیول 45 درصد صرفه جویی کنید

صرفه جویی 50 دلار در ترموستات هوشمند Ecobee4 با امتیاز بالا

ذخیره 34 درصد در ترموستات هوشمند امرسون

Therobats Ecobee ویژگی “Peak Relief” را در صرفه جویی در هزینه دریافت می کند

بیشتر در ترموستات هوشمند صرفه جویی خواهیم داشت.

درباره جان R. Delaney

جان دلانی به عنوان یک ویرایشگر کمک کننده برای PCMag ، تقریباً 20 سال است که مانیتورها ، تلویزیون ها ، رایانه های شخصی ، شبکه و لوازم خانگی هوشمند و سایر سخت افزارها و لوازم جانبی مختلف را آزمایش و بررسی می کند. جانباز 13 ساله آزمایشگاه PC Magazine (اخیراً به عنوان مدیر عملیات) ، جان مسئولیت استخدام ، آموزش و مدیریت کادر فنی آزمایشگاه ها و همچنین ارزیابی و حفظ صداقت دستگاه ها و مراحل آزمایش آزمایشگاه ها را بر عهده داشت. قبل از پیوستن به Ziff Davis ، جان قبل از قبول موقعیت خرید با موریس تصمیم سیستم ، یکی از اولین فروشندگان ارزش افزوده نیویورک از رایانه های اصلی IBM ، شش سال در عملیات خرده فروشی برای Federated Stores گذشت. وی برای پنج سال آینده مسئولیت خرید و پیکربندی دسک تاپ های IBM PC ، XT و AT را برای بسیاری از موسسات مالی نیویورک به عهده گرفت. وی سپس قبل از پیوستن به مجله PC در سال 1987 برای زنجیره ای از فروشندگان رایانه و کامپیوتر PCLand ضعیف کار کرد. آخرین مطالب را از جان R. Delaney بخوانید     بهترین قفل های هوشمند برای سال 2020     بهترین سیستم های امنیتی خانه هوشمند برای سال 2020     بهترین سیستم های امنیت خانگی DIY DIY برای سال 2020     بهترین توسعه دهنده های برد بی سیم برای سال 2020     بهترین روترهای بی سیم برای سال 2020 ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی