ترموستات هانیول

ترموستات هوشمند Wi-Fi

ترموستات هانیول بهترین ترموستات هوشمند: بررسی و مشاوره در مورد خرید مطمئناً می توانید یک ترموستات آموزش لانه خریداری کرده و یک روز با آن را بکار بگیرید. اما تعداد زیادی ترموستات هوشمند برای انتخاب وجود دارد. ما در انتخاب صحیح به شما کمک خواهیم کرد.

بهترین ترموستات هانیول هوشمند نه تنها در خانه شما بلکه در بودجه خانوار شما تأثیر بزرگی خواهد داشت. طبق گفته وزارت انرژی ایالات متحده ، گرم کردن و سرد کردن خانه شما تقریبا نیمی از صورتحساب متوسط ​​لوازم خانگی را تشکیل می دهد.

یک ترموستات قابل برنامه ریزی می تواند با روشن کردن سیستم HVAC در خانه خود ، و هنگامی که فکر نمی کنید نیاز به کنترل آب و هوا در خانه دارید ، به کاهش این هزینه ها کمک کند. یک ترموستات هانیول هوشمند بسیار فراتر از اتکا به یک برنامه ساده است. این امر نه تنها شما را قادر می سازد برای هر روز از هفته برنامه های پیچیده تری تهیه کنید ، و حتی اگر در خانه دور باشید ، بر سیستم HVAC کامل کنترل خود را نیز به شما می دهد. ما به طور مداوم ترموستات هانیول هوشمند را آزمایش و ارزیابی می کنیم و می توانیم به شما در یافتن یک مورد مناسب برای خانه خود کمک کنیم.

ترموستات Ecobee

در تاریخ 15 آوریل ، 2020 به روز شد تا گزارش شود که ترموستات Ecobee پلت فرم جدید نظارت بر خانه به نام Ecobee Haven را اعلام کرده است. این سیستم با اضافه کردن یک دوربین امنیتی خانگی جدید با الکسا داخلی ، به علاوه حسگرهای درب / پنجره جدید ، بر روی ترموستات هوشمند هوشمند اتاق و ecobee موجود ساخته شده است. بر خلاف اکثر سیستم های امنیتی خانگی ، ترموستات Ecobee می گوید که سیستم جدید آن دارای صفحه کلید مرکزی برای مسلح سازی و خلع سلاح سیستم نیست. ما در انتظار سیستم بررسی هستیم و به زودی یک ارزیابی عمیق نیز خواهیم داشت.

بهترین ترموستات هوشمند

ترموستات آشیانه معمولاً توجه همه را به خود جلب می کند – و شرکت سزاوار اعتبار برای تکان دادن یک بازار خواب آور است اما آخرین ترموستات هوشمند Ecobee بهترین چیزی است که می توانید امروز بخرید. مدل جدید براساس مدلی که پیش از آن ساخته شده است ، طراحی شده است. بسیاری دیگر از ترموستات های هوشمند فقط به یک نقطه در اندازه گیری دمای خانه متکی هستند: جایی که ترموستات واقع شده است. مشکلی که وجود دارد این است که آن محل معمولاً در یک راهرو یا جای دیگری است که شما دیگر هیچ وقت را در آن نمی گذرید. ترموستات Ecobee به شما امکان می دهد سنسورهای چند منظوره را در اتاق های مختلف خانه خود قرار دهید ، به طوری که اتاق هایی که در آن قرار دارید همان هایی هستند که ترموستات دارد. به سیستم HVAC شما دستور می دهد تا گرما یا خنک شود تا راحتی شما حفظ شود.

ترموستات نست را از بازی ترموستات حساب نکنید. بخش Google سخت تر از هر کسی برای ساختن یک اکوسیستم جامع خانگی هوشمند با محصولات خاص خود یعنی سری دوربین های امنیتی Nest Nest و آشکارسازهای دود و مونواکسید کربن Nest Protect و همچنین طیف گسترده ای از محصولات شخص ثالث کار کرده است. همه چیز از طرفداران سقفی گرفته تا کنترل های روشنایی و حتی وسایل هوشمند. اضافه شدن اخیر حسگر دما ، این دستگاه را باهوش تر می کند.

بنابراین چرا این وضعیت بالا را در اینجا کسب می کند؟ ترموستات نست لانه به خرید سایر محصولات Nest برای کمک به شما در تعیین چه زمانی در خانه و خارج از خانه است ، توجه دارد. و هرکسی که می خواهد سرمایه گذاری کند و یا قصد دارد سرمایه گذاری خود را در اکوسیستم HomeKit در آینده و آینده اپل انجام دهد ، باید از محصولات Nest استفاده کند. آیا چنین قصدی دارید؟

بهترین ترموستات هوشمند بودجه

اگر به همه زنگ ها و سوت هایی که  ترموستات هانیول هوشمند متعصب ارائه می دهید نیازی ندارید (و نیازی به کنترل رطوبت ساز ، رقیق کننده هوا یا دستگاه تهویه هوا ندارید) ،بهترین ترموستات هانیول هوشمند Lyric T5 هانیول است و انتخاب خوبی است. این ترموستات به اندازه انتخاب های برتر ما در این گروه بسیار پیچیده نیست ، اما بسیار گران است.

پیشرو

ساخت Nest Thermostat E با پلاستیک ، به جای شیشه و فولاد ضد زنگ ، به این شرکت کمک کرد که 80 دلار را بر روی برچسب قیمت خود بسازد. مدل E در حالی که طراحی آن در محیط اطراف خود است ، در حالی که توجه خود را به آن نشان می دهد ، اما در عین حال توجه به خود نشان می دهد ، مدل E دارای اکثر تلفن های هوشمند است ، و با سنسور دما (Nest دما) سازگار است. با این وجود قادر به کنترل برخی از سیستم های پیشرفته تر HVAC در بازار نیست. قبل از خرید مطمئن شوید که با شما سازگار است.

بهترین ترموستات هوشمند برای بخاری های ولتاژ بالا
این نوع ترموستات ها بر خلاف رایج ترین سیستم های مرکزی HVAC ، برای پایه های پایه ، کنوکتور تابشی ، پنکه ای و انواع مشابهی طراحی شده اند. به همین ترتیب ، انتخاب های بسیار کمتری در این دسته وجود دارد. تاکنون ، ترموستات هوشمند Mysa به دلیل طراحی زیبا و پشتیبانی صنعتی از سایر دستگاههای خانگی هوشمند از جمله Amazon Alexa ، Google Assistant و Apple HomeKit بهترین انتخاب ما است.

در هنگام خرید چه چیزی را باید جستجو کنید

نیازبه سیم، سیم اکثر ترموستات های هوشمند به انرژی الکتریکی بیشتری نسبت به مجموعه باتریها نیاز دارند. خوشبختانه ، آنها به نیروی زیادی نیاز ندارند تا به دیوار وصل شوند. آنها در عوض به توان ولتاژ کم تأمین شده توسط سیستم HVAC شما اعتماد می کنند. بسیاری از ترموستاتهای هوشمند برای این منظور نیاز به وجود سیم اختصاصی C (مشترک) دارند ، در حالی که برخی دیگر می توانند از منبع دیگری ، به طور معمول سیم R (قدرت) سیمان کنند. اما روش دوم شناخته شده است که باعث ایجاد برخی از سیستم های HVAC از جمله آسیب دائمی می شود. اگر ترموستات موجود خود را بیرون می آورید تا یک مدل هوشمند نصب کنید و هیچ سیم C متصل به آن را پیدا نکنید ، به داخل دیوار نگاه کنید تا ببینید که آیا اتصال به سیستم وصل نشده است یا خیر. اگر سیم C وجود ندارد ، توصیه ما این است که آن را نصب کنید. فقط یک زن و شوهر از ترموستات های مورد بررسی در اینجا به یک سیم C احتیاج دارند ، اما همه تولید کنندگان استفاده از آن را بسیار توصیه می کنند.

سهولت نصب
نصب یک ترموستات دشوار نخواهد بود ، حتی اگر شما غیر متخصص باشید. تولید کننده باید دستورالعمل های جامع و در عین حال آسان برای درک با تعداد زیادی عکس یا تصاویر را ارائه دهد تا شما را در طی مراحل راهنمایی کند. خود ترموستات باید کاملاً مشخص باشد که سیم ها به کجا می روند و بیشتر شرکت ها با جدا کردن و حذف مدل قدیمی خود ، برچسب هایی را ارائه می دهند که می توانید به سیم های خارج شده از دیوار وصل کنید. خود سیم ها باید دارای کد رنگی باشند ، اما یک عمل خوب اینست  که قبل از اینکه ترموستات قدیمی خود  را باز کنید از آن برای مراجعه عکس بگیرید.

Geofencing این ویژگی از برنامه ترموستات و تراشه GPS گوشی هوشمند شما برای ایجاد یک محیط پیرامون خانه شما استفاده می کند. وقتی محیط را ترک می کنید ، احتمالاً دیگر نیازی به گرم کردن و خنک کردن خانه ندارید ، یا حداقل می توانید ترموستات را تنظیم کنید که دما را طوری تنظیم کند که بدون نیاز به کار نباشد. هنگامی که دوباره به محیط خانه می روید ، سیستم HVAC می تواند وارد عمل شود تا خانه شما در هنگام راه رفتن در خانه راحت باشد. پشتیبانی از بخاری با ولتاژ بالا اکثر پشتیبانی بخاری ولتاژ با ولتاژ بالا اکثر ترموستاتهای هوشمند برای کار با سیستم های مرکزی HVAC طراحی شده اند. اگر خانه شما توسط بخاریهای با ولتاژ بالا (پایه پایه ، بخاری تابشی و فن بخاری) گرم می شود ، به ترموستاتی احتیاج دارید که بطور خاص برای کار با آن نوع بخاری ها طراحی شده باشد. سیستم های. اگر خانه شما توسط بخاری های با ولتاژ بالا (پایه پایه ، بخاری تابشی و فن بخاری) گرم می شود ، به ترموستاتی احتیاج دارید که به طور خاص برای کار با آن نوع بخاری ها طراحی شده باشد. دسترسی از راه دور به شما امکان می دهد تا ترموستات خود را از دور کنترل کنید ، به این ترتیب می توانید از هر کجا که به اینترنت وصل هستید ، وارد سیستم شوید و تنظیم کنید.

سنسورهای Geofencing عالی هستند – به شرط اینکه هرکسی که در خانه زندگی می کند دارای تلفن هوشمند باشد. سنسورهای حرکتی و مجاورت وسیله ای جایگزین برای تعیین اینکه خانه شما در آن اشغال شده و در نتیجه نیاز به کنترل آب و هوا دارند ارائه می دهند. ترموستات اصلی آستانه اغلب به دلیل تکیه بیش از حد به سنسور حرکت خود مورد انتقاد قرار می گرفت. اگر هیچ کس به اندازه کافی از آن عبور نمی کرد ، تصمیم می گرفت که خانه خالی از سکنه باشد و گرما یا خنک کننده را متوقف کند. برخی ترموستات های هوشمند همچنین می توانند به حسگرهای در و پنجره و همچنین حسگرهای حرکتی برای سیستم امنیتی منزل شما ضربه بزنند. و سنسورهای مجاورت در خود ترموستات می توانند باعث نمایش صفحه نمایش ترموستات در هنگام پیاده روی از آن شوند ، این صفحه ها را به یک ویژگی خاص در دست خود تبدیل کند ، حتی اگر به دلیل دیگری از ارائه چراغ مسیر شب نباشد.

یکپارچه سازی سیستم خانه های هوشمند هر ترموستات هوشمند دارای یک برنامه است تا بتوانید آن را با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود کنترل کنید ، اما بهترین مدل ها همچنین می توانند با سایر دستگاه های خانگی هوشمند و سیستم های هوشمند خانگی بزرگتر ادغام شوند. این می تواند از تنظیم امکان تنظیم دما با یک فرمان صوتی از طریق یک دستیار دیجیتال Amazon Echo یا Google Home ، ارتباط با دستگاه آشکارساز دود شما باشد تا فن شما هنگام شناسایی آتش خاموش شود و از گردش دود در خانه جلوگیری کند. . گزینه های دیگر در نظر گرفته شده عبارتند از: پشتیبانی IFTTT و Stringify ، سازگاری Apple HomeKit ، اتصال به سیستم هوشمند و اتصال کراوات با سیستم های امنیتی خانگی. پیچیدگی سیستم هر یک از ترموستات های مورد آزمایش ما از سیستم های گرمایشی چند مرحله ای ، تهویه و تهویه هوا (HVAC) و همچنین سیستم های پمپ حرارتی پشتیبانی می کنند. اگر خانه شما به مناطقی تقسیم شده است که به طور مستقل از یکدیگر گرم و خنک می شوند ، احتمالاً برای هر منطقه به یک ترموستات احتیاج دارید. یک برنامه واحد باید قادر به کنترل مناطق مختلف باشد. رابط کاربری روزهایی است که رابط کاربری ترموستات از شماره های شماره گیری تشکیل شده است. هرچه دستگاه پیشرفته تر شود ، یادگیری استفاده از آن دشوارتر می شود. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید ، خیره شدن به هیروگلیف های غیرقابل تصور بر روی دیوار است وقتی همه آنچه واقعاً می خواهید گرمتر یا خنک تر باشد. یک ترموستات هوشمند باید اطلاعات مهم را با یک نگاه منتقل کند و به راحتی با نیازهای خاص شما سازگار باشد.

برای اطلاعات بیشتر به بخش مقالات مراجعه کنید