ترموستات هانیول

گرایش های بازار جهانی ترموستات هوشمند ، 2020-2025 – فعالان اصلی عبارتند از الفبای ، هانیول بین المللی ، ecobee ، اشنایدر الکتریک و لنوکس بین المللی – ResearchAndMarkets.com

هانیول گزارش “بازار ترموستات هوشمند – رشد ، روند و پیش بینی (2020 – 2025)” به پیشنهاد ResearchAndMarkets.com اضافه شده است.

              

بازار جهانی ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند در سال 2019 849.14 میلیون دلار ارزش گذاری شده بود و پیش بینی می شود تا سال 2025 به ارزش 2،858.63 میلیون دلار برسد ، در CAGR 23.1 درصد در دوره پیش بینی (2020 – 2025). نورپردازی و سایر لوازم خانگی مقادیر قابل توجهی انرژی مصرف می کنند و در حال حاضر نیاز شدید به استفاده بهینه از این منابع انرژی وجود دارد. بنابراین دولت ها بر استفاده از دستگاه های هوشمند در خانه ها تأکید می کنند. مهمترین عوامل ایجاد نیاز به ترموستات هوشمند راحتی ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، ردیابی انرژی و نیاز به افزایش پس انداز احتمالی است. به عنوان مثال ، اکوبی ادعا می کند دنده های آن می توانند به طور متوسط ​​23 درصد از صورتحساب را صرفه جویی کنند در حالی که Nest می گوید سیستم های آن می توانند بین 10 تا 12 درصد در گرمایش و 15 درصد در خنک کننده صرفه جویی کنند. انتظار می رود روند BYOT (فن آوری خود را بیاورید) رشد بازار را در طی دوره پیش بینی تحریک کند. مصرف کنندگان بطور مستقل خرید ترموستات هوشمند Wi-Fi را قادر به دریافت سیگنال های کنترل پاسخ تقاضا کرده اند. علاوه بر این ، با اتصال wi-fi و ترموستات هوشمند ، دستیاران مجازی مانند Amazon Alexa یا Google Assistant به طور فزاینده ای برای کنترل و نظارت بر دمای منزل ، برنامه برنامه ها یا خنک کننده A / C مورد استفاده قرار می گیرند.

تخمین زده می شود که حدود 60.5 میلیون آمریکایی حداقل یک بار در ماه از دستیاران شخصی مجازی و بلندگوهای کنترل صدا استفاده می کنند ، همچنین طبق گفته یک شرکت سرمایه گذاری Cowen & Co. همچنین ، در سال 2017 ، 24٪ آمریکایی ها از Amazon Echo و 31٪ از Google Home استفاده کردند. برای تنظیمات کنترل خانه به دنبال موسیقی ، خرید و درخواست برنامه های اطلاعاتی. با افزایش استفاده از دستیاران مجازی در کنترل منزل ، دوره پیش بینی احتمالاً شاهد اتخاذ نمایی ترموستات هوشمند است.

روندهای اصلی بازار

افزایش نفوذ اینترنت و دستگاه های متصل باعث رشد بازار می شوند

افزایش اینترنت افزایش نفوذ اینترنت ، همراه با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه ، به دلیل افزایش دستگاه های متصل به اینترنت منجر به گسترش بیشتر اتصال شده است. دستگاه های نفوذ و اتصال متصل به رشد بازار هستند. به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی ، وسایل موجود در ساختمانهای مسکونی مانند ماشین لباسشویی ، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و یخچال و فریزر به طور فزاینده ای در حال پیشرفت هستند. این بدان معنی است که آنها می توانند به اینترنت متصل شوند.

به همین دلیل ، ترموستات هوشمند (که قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد) به طور فزاینده ای اتخاذ می شوند. این امر به این دلیل است که آنها به کاربران این امکان را می دهند تا تنظیمات گرمایشی را از دیگر دستگاههای متصل به اینترنت ، مانند تلفن های هوشمند یا لپ تاپ ، تنظیم کنند ، که به آنها امکان می دهد ترموستات را از راه دور کنترل کنند. این سهولت استفاده برای اطمینان از پس انداز انرژی ضروری است. علاوه بر این ، انتظار می رود M2M IoT خانگی را به سطح بعدی برساند. تولیدکنندگان ، مانند ال جی و سامسونگ ، در حال حاضر به آرامی از لوازم خانگی هوشمند رونمایی می کنند تا به کیفیت زندگی بالاتر برای سرنشینان کمک کنند.

به عنوان مثال ، یک ماشین لباسشویی با قابلیت M2M می تواند پس از اتمام شستشو یا خشک کردن ، هشدارهایی را به دستگاه های هوشمند صاحبان ارسال کند ، و یک یخچال هوشمند می تواند پس از تخلیه موجودی آن ، بطور خودکار مواد غذایی را از آمازون سفارش دهد. پیش بینی می شود محبوبیت روزافزون این دستگاه های متصل منجر به افزایش نیاز به کنترل شود و از این طریق رشد بازار را در پی داشته باشد.

آسیا و اقیانوسیه شاهد رشد چشمگیر در طول دوره پیش بینی شده

مصرف کنندگان دستگاههای دستیار هوشمند مانند Amazon Echo و Google Home را برای بسیاری از اهداف تصویب می کنند ، تقریباً یک سوم افراد از آن به عنوان ارائه دهنده اطلاعات برای پاسخ به سوالات استفاده می کنند ، و بیش از 40٪ به عنوان بلندگو صوتی برای گوش دادن به موسیقی پخش می کنند. ترموستات هوشمند کاربردی را در بین دستیاران هوشمند پیدا می کند و از این طریق تقاضای آن را در سراسر بخش مسکونی در منطقه افزایش می دهد.

علاوه بر این ، دولت چین برنامه “شهرنشینی نوع جدید” را آغاز کرد و بیشتر از سال 2014 تا 2020 بر ساخت و سازهای شهری از نوع جدید ، هوشمند و علوم انسانی تمرکز داشت.

علاوه بر این ، در هند ، IGBC (شورای ساختمان سبز هند) اولین برنامه رتبه بندی است که بطور انحصاری برای بخش مسکونی تهیه شده است ، که هدف آن تسهیل استفاده مؤثر از منابع سایت ، حفاظت از آب ، راندمان انرژی ، دست زدن به کار است. زباله خانگی ، استفاده بهینه از مواد و طراحی خانه های سالم و هوشمند.

این امر فعالان صنعت را به سرمایه گذاری در خدمات خانه هوشمند تشویق می کند ، بنابراین تأثیر مثبتی بر رشد بازار ترموستات هوشمند خواهد داشت.

چشم انداز رقابتی

ترموستات هوشمند Wi-Fiترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

بازار ترموستات هوشمند به دلیل حمایت دولت و ترقی دولت برای جذب دستگاه های هوشمند در ساختمان های مسکونی ، بسیار پراکنده است. بسیاری از شرکت ها نیز وارد بازار شده و آنرا رقابتی می کنند. برخی از بازیکنان اصلی بازار عبارتند از: Alphabet Inc. (Nest Labs – Google) ، شرکت بین المللی هانیول ، ecobee ، اشنایدر الکتریک SE و شرکت بین المللی لنوکس برخی از پیشرفت های اخیر در بازار عبارتند از:

ژانویه سال 2019 – شرکت Honeywell International Inc جدیدترین ترموستات های سری T خود را با نام های T9 و T10 معرفی کرد که دما و رطوبت را به صورت اتاق و اتاق اندازه گیری می کند. ترموستات بعدا با HomeKit سازگار خواهد بود و به آنها امکان کنترل در برنامه Home در iOS و macOS و Siri را می دهد. سنسورهای اتاق هوشمند چند ویژگی دیگر را ارائه می دهند ، از جمله تشخیص افراد که باعث می شود اتاق های اشغالی در دمای مطلوبی قرار داشته باشند و دامنه 200 پا برای کمک به راحتی در منزل ارائه می شود.

اکتبر 2018 – Nest Labs با معرفی لانه ترموستات E در اروپا از گسترش خط ترموستات خود خبر داد. با ظاهری تازه و همان ویژگیهای عالی که در ترموستات یادگیری لانه وجود دارد ، ترموستات لانه E را می توان از هر نقطه با تلفن کنترل کرد و با یک برنامه از پیش تعیین شده ارائه می شود تا کاربران بتوانند صرفه جویی در مصرف انرژی را درست در خارج از جعبه شروع کنند.

با این مطالعه دو رقیت اصلی این میدان رقابت هانیول و نست میباشند هرچند نست آغازگر و پیشرو است اما پیشکسوتی و تجربه هانیول آنرا به رقیبی سر سخت مبدل نموده است.ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی