ترموستات‌هانیول

در اینجا پس از مقدمه ای در خصوص کلیات امر تجارت به موضوع پر هیاهوی ترموستات‌ هانیول اصلی و ترموستات‌ هانیول تقلبی میپردازیم و قضاوت را به خوانندگان محترم  واگذار میکنیم. نظر ما این است هیچ ترموستات‌ هانیول اصلی در بازار امروز ایران وجود ندارد.

 

طبق فرمایشات وارده از انبیاء و اولیای الهی که درود خداوند بر ایشان باد پرداختن به کار و طلب روزی حلال جزو عبادات است و بر خلاف آنچه عوام گمان کرده اند که عبادت منحصر به نماز و روزه است باید عرض شود که هرگز و در هیچ جا چنین تعلیمی از خداوند و پیامبرانش وارد نشده که عبادت محصور به همین دو عمل است بلکه کلیه اعمال و رفتار و گفتار ما در طول شبانه روز میتواند جزو عبادات ما بشمار آید کافی است در همه آنها رضای خداوند را در نظر داشت و از آن غافل نشدحتی اینکه در جایی حضرت پیغمبر (ص) به ابوذر فرموده اند که ای اباذر در هر عملی نیت خیری داشته باش حتی در خوردن و خوابیدن و نیت خیر یعنی در فکر و ذهن خود طلب مرضاة خداوند را داشته باش و در مقابل هر آنچه رضای خدا در آن نباشد هر چند نماز و روزه باشد عبادتی نیست بلکه معصیت هم هست و برای واضح شدن جمله اخیر هم این توضیح لغو نیست که اگر کسی برای عوام فریبی و ریا به نماز و روزه بپردازد و قصدش یافتن جایگاهی نزد نیکان باشد تا بتواند بدین واسطه مقاصد شوم و پلیدی که نمونه های بی شماری برای همه ما در جامعه داشته و همه نظایر مثال را دیده ایم اعمال کند. پس بسی واضح است که کلیه اعمال و کردار و گفتار هر فردی در شبانه روز میتواند عبادت و یا معصت باشد.

تجارت شغلی از مشاغل است که امروز عدد کثیری از مردم جهان به آن اشتغال دارند. در تعریف تجارت آمده است که تجارت یا دادوستد انتقال مالکیت کالا و خدمات از یک شخص یا نهاد به دیگری به ازای دریافت چیزی از خریدار است.

در عرف معمول به تبادل کالاها یا خدمات تجارت اطلاق می‌شود که میبایست طرفین معامله از این تبادل راضی باشند تا بتوان گفت که تجارت سودمندی صورت گرفته است چرا که همین باعث تکرار و تداوم داد و ستد میگردد لینک اطلاعت بیشتر…….کلیک نمایید.

خرید ترموستات‌ هانیول

پس از این مقدمه باید پرسید که خریداران محصولات هانیول و ترموستات‌ هانیول  موفق به خرید رضایت بخش میشوند یا خیر؟

آنچه واضح است نمیدانیم متاسفانه یا خوشبختانه کشور ما بعلت تحریم سالهاست که امکان واردات محصولات اصلی اروپایی و امریکایی نیست و این امر بسیار هویدا و واضح است که ترموستات‌ هانیول اصلی به ایران وارد نمیشود و بسیار عجیب است که فروشندگان ترموستات‌ هانیول یا ترموستات‌ زیمنس ادعای اصالت ترموستات‌ هانیول و ترموستات‌ زیمنس را میکنند و باید پرسید که چگونه با وجود تحریم های سالهای متمادی ترموستات‌ هانیول ارائه میدهند و حتی برای خود مستنداتی تحت عنوان تفاوت ترموستات‌ هانیول اصل و تقلبی می آورند و در این زمینه مقاله مینویسند و عکسهایی میگذارند که مثلا این تصویر ترموستات‌ هانیول اصلی است و آن یکی تصویر ترموستات‌ هانیول تقلبی است.

مانند نمونه مثلا

و باید پرسید که اگر تصویر را جابه جا کنیم در آنصورت چه تضمینی برای اصالت آن یکی خواهد بود و این استدلال با شرایط کنونی اصلا نمیتواند مستند و محکم و قابل اعتماد باشد چرا که هیچکدام از کمپانی ترموستات‌ هانیول امریکا وارد نشده است و بالاترین ادعایی که میشود کرد این است که ترموستات‌ هانیول چینی درجه یک در ایران وجود داشته باشد نه ترموستات‌ هانیول اصلی باز هم چه کسی میتواند برای غیر متخصصین یا حتی متخصصین با تصویر فوق ثابت کند که تصویر ترموستات‌ هانیول سمت راست چینی درجه یک است و آن یکی یعنی تصویر سمت چپ ترموستات‌ هانیول اصلی نیست و تقلبی است؟

اما آنچه برای خرید ترموستات‌ هانیول و یا هر کالای دیگری باعث اطمینان خواهد بود صداقت و صراحت است نه جمع آوری مستنداتی که هیچ مرجع معتبری ندارد.

حال آنچه گذشت در باره یک مدل از ترموستات‌ هانیول بود و موارد دیگر از سایر مدل های ترموستات‌ هانیول را نیز با استدلالات مشابهی فروشندگان ترموستات‌ هانیول ، ترموستات‌ هانیول را ترموستات‌ هانیول اصلی یا ترموستات‌ هانیول تقلبی یا ترموستات‌ هانیول فیک معرفی میکنند مثلا ادعا میکنند که اگر کد ترموستات‌ هانیول T6373bc1130 تقلبی است مثلا و ترموستات‌ هانیول با کد T6373b1130 اصلی است و حرف C  در کد t6376  از ترموستات‌ هانیول از نشانه های تقلبی بودن آن است و این در حالی است که در کاتالوگ کمپانی ترموستات‌ هانیول امریکا کد با حرف C معرفی شده است.

قضاوت با شما.

برای خرید ترموستات‌ هانیول با ما تماس بگیرید.