Nest Thermostat

ترموستات هانیول

در ترموستات هوشمند به دنبال چه چیزی بگردید

Honeywell Homeبا زندگی شما سازگار است. ترموستات خود را از طریق تلفن هوشمند خود بررسی کنید یا هشدارهای مربوط به نشت زود هنگام را دریافت کنید. دامنه محصولات خانگی به این معنی است که هر کجا که باشید می توانید کنترل را در دست بگیرید.

چنانچه بخواهید با تلفن یا صدا گرمایش و سرمایش خانه خود را کنترل کنید ، بهترین ترموستات های متصل انعطاف پذیری را ارائه می دهند و می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

ترموستات های هوشمند ویژگی های متنوعی را ارائه می دهند که نه تنها به راحتی خانه شما کمک می کنند بلکه می توانند هزینه های گرمایش و سرمایش را کاهش دهند. ابتدایی ترین مدل ها نسبتاً ارزان قیمت هستند اما همچنان به مدارهای Wi-Fi مجهز هستند که به شما امکان می دهد دستگاه را به شبکه خانگی و اینترنت متصل کنید. با استفاده از یک برنامه موبایل رایگان می توان آنها را از طریق دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا رایانه لوحی کنترل کرد و همچنین برخی از مدل ها به شما امکان می دهند از طریق مرورگر وب چیزها را کنترل کنید.

چه چیزی ترموستات را هوشمند می کند؟

در سال 2011 ، ترموستات اصلی Nest Learning دنیا را غافلگیر کرد و با اتصال Wi-Fi در یک دستگاه با شکل شیک  که می تواند روزمره شما را بیاموزد و بر اساس آن برنامه های گرمایش و سرمایش را ایجاد کند. گرچه Nest اولین ترموستات متصل به بازار نبود (Ecobee مستقر در کانادا دو سال از آن پیشی گرفته بود ) ، با این وجود یک تغییر دهنده بازی بود که به رونق بازار جدید کمک کرد. Ecobee و Nest هنوز در این زمینه مشارکت دارند ، اما اکنون با رقابت شدید صنعت اصلی HVAC مانند Carrier ، Honeywell ، Trane و دیگران روبرو هستند.

اگر به دنبال هوشمند سازی خانه خود هستید ، ترموستات مورد خوبی برای شروع است و می تواند با کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش ، به شما کمک کند تا مقدار قابل توجهی از پول را پس انداز کنید. با این حال ، همه ترموستات های هوشمند برابر نیستند. بعضی از آنها برای سیستم های گرمایش و سرمایش ساده طراحی شده اند و گزینه های اساسی برنامه ریزی و برنامه ریزی را ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر برای سیستم های پیچیده چند مرحله ای طراحی شده اند و سیستم های گرمایشی ، خنک کننده ، رطوبت گیر و تهویه را کنترل می کنند. همانطور که در اکثر دستگاه های خانه هوشمند وجود دارد ، بسته به ویژگی ها و قابلیت ها قیمت ها متفاوت است. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید هنگام خرید ترموستات هوشمند خود و مدلهای مورد علاقه ما که آزمایش کرده ایم ، به دنبال چه چیزی بگردیم.

انعطاف در پذیرش برنامه و تغییرات رفتار شما

کنترل های اساسی به شما امکان می دهد دما را بالا و پایین کنید ، یک برنامه گرمایش و سرمایش هفت روزه ایجاد کنید ، اگر شما یا یکی از اعضای خانواده زود به خانه برمی گردید ، برنامه را نادیده بگیرید و سیستم را خاموش و روشن کنید. ترموستات یادگیری Nest برنامه ریزی را یک گام جلوتر می برد. این می تواند رفت و آمد روزانه شما و همچنین روند گرمایش را با گذشت زمان ردیابی کند و بر اساس زمانی که معمولاً در خانه یا خارج از منزل هستید و درجه حرارت مورد نظر شما یک برنامه گرمایش و سرمایش ایجاد می کند.

طبق معمول ، برای ویژگی های بیشتر هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. یک نمایشگر لمسی و رنگارنگ روشن ، تنظیم و برنامه ریزی ترموستات را آسان کرده و به آن سبک می بخشد ، و معمولاً می توان آن را از آن طرف اتاق خواند. ترموستات های با قیمت متوسط ​​مانند Honeywell Lyric T5 زمان و دمای فعلی را تا زمانی که روی صفحه ضربه بزنید نمایش می دهند ، در آن زمان دما و تنظیمات منو نمایش داده می شود ، در حالی که دستگاه های گران تر مانند ترموستات Nest Learning دارای سنسورهای حرکتی هستند که صفحه را روشن می کنند وقتی وارد اتاق می شوید.

بسیاری از جدیدترین ترموستات های هوشمند دارای سنسورهای رطوبت هستند که با شناسایی سطوح رطوبت زیاد یا پایین باعث هشدار می شوند و برخی از مدل ها پیش بینی وضعیت آب و هوای محلی شما را نشان می دهند. ترموستات هوشمند Ecobee With Voice Control دارای یک سنسور اتاق از راه دور است که به یکنواخت نگه داشتن دما در خانه شما کمک می کند ، خصوصاً در اتاق هایی که از ترموستات دور هستند.

اگر می خواهید هنگام خارج شدن از خانه ترموستات به طور خودکار دما را کاهش دهد و هنگام ورود به خانه دوباره روشن شود ، به دنبال مدلی باشید که از فن آوری ژئوسک گذاری پشتیبانی کند ، مانند ترموستات Nest. Geofencing از خدمات موقعیت مکانی تلفن شما استفاده می کند تا هنگام ورود یا خارج شدن از یک محیط مجازی در اطراف خانه به ترموستات اطلاع دهد. با استفاده از برنامه تلفن همراه ، می توانید درجه حرارت Home و Away دلخواه خود را تنظیم کنید و هنگام ورود و خروج از محیط ترموستات فعال می شود. فقط هنگام خروج از خانه مطمئن شوید که تلفن خود را همراه داشته باشید.

گزارش، یکی دیگر از ویژگی های استفاده  مفید است که به شما امکان می دهد منظره ای از میزان عملکرد سیستم شما و مدت زمان رسیدن به دمای هدف را مشاهده کنید. بعضی از ترموستات ها حتی به شما می گویند که در آن زمان دمای خارج هوا چقدر است ، بنابراین می توانید ببینید که چگونه بر سیستم HVAC شما تأثیر می گذارد. از دیگر ویژگی های مشترکی که می توان به جستجوی آنها اشاره کرد ، یادآوری هایی برای نگهداری و تعویض مواردی مانند فیلترهای هوا ، قابلیت برنامه ریزی برای تعطیلات و هشدارهای مربوط به چرخه برق است که به شما اطلاع می دهد سیستم شما بی نظیر است.

ترموستات های هوشمند با چه موارد دیگری کار می کنند؟

اگر دستگاه های هوشمند دیگری در اطراف خانه خود نصب کرده اید ، به دنبال یک ترموستات باشید که با بیشترین تعداد ممکن کار کند. ترموستات Nest Learning با سایر دستگاه های Nest مانند دزدگیر محافظت در برابر دود و دوربین های Nest Indoor و Outdoor و همچنین بسیاری از دستگاه های شخص ثالث از جمله سوئیچ های هوشمند ، فن ها و سیستم های روشنایی کار می کند. پشتیبانی از IFTTT (If This then That) یکی از ویژگی های محبوب است که به شما امکان می دهد محرک ترموستات را داشته باشید ، یا توسط دستگاه ها یا خدمات دیگر با قابلیت IFTTT فعال شوید. به عنوان مثال ، می توانید وقتی ترموستات به دمای خاصی برسد ، یک اپلت ایجاد کنید که کولر هوشمند را روشن کند.

بسیاری از جدیدترین ترموستات های هوشمند از دستورات صوتی Amazon Alexa ، Apple Siri و Google Assistant پشتیبانی می کنند و به شما امکان می دهند کارهایی مانند تغییر تنظیمات دما و دانستن دمای فعلی با استفاده از صدای خود را انجام دهید. برخی از ترموستات های هوشمند غنی از ویژگی های موجود ، از جمله Ecobee 4 و Ecobee Smart ، دارای کنترل صوتی الکسا هستند و می توانند همه کارهایی را که بلندگو Echo انجام می دهد انجام دهند. می توانید از آنها بخواهید که از کتابخانه آمازون شما موسیقی پخش کنند ، آخرین اخبار و امتیازات ورزشی را دریافت کنند ، از پیش بینی وضع هوا ، تغییر تنظیمات دما و موارد دیگر مطلع شوند.

آیا می توانید خودتان ترموستات هوشمند نصب کنید؟

برای چنین اقدامی سعی کنید با یک متخصص در تماس باشید  هر چند نصب ترموستات های هوشمند معمولاً بسیار آسان است ، اما مهم است که قبل از شروع کار بدانید که سیستم شما چگونه سیم کشی شده است. همیشه قبل از برداشتن ترموستات قدیمی سیم کشی خود را یادداشت کنید و در صورت امکان عکس بگیرید. اکثر جدیدترین دستگاه ها دارای برچسب هایی هستند که از قبل چاپ شده اند و می توانید آنها را به سیم ها وصل کنید تا در شناسایی آنها به شناسایی آنها کمک کند. همچنین باید بدانید که چه نوع سیستمی دارید زیرا هنگام نصب از شما خواسته می شود که این اطلاعات را وارد کنید. انواع سیستم های HVAC که معمولاً پشتیبانی می شوند شامل گاز ، روغن ، برق ، پروپان ، هوای اجباری و تابشی هستند.

Wiring instructions for Nest thermostat

بیشتر ترموستات های هوشمند را می توان با سیستم های گرمایشی و خنک کننده چند مرحله ای استفاده کرد ، اما اگر اجزای دیگری مانند رطوبت ساز کل خانه ، پمپ های حرارتی و سیستم های تهویه را کنترل می کنید ، مطمئن شوید که ترموستاتی را انتخاب کرده اید که از آن دستگاه ها پشتیبانی کند. در حقیقت ، اگر سیستم پیچیده HVAC چند جزئی دارید ، بهتر است یک تکنسین حرفه ای HVAC ترموستات را برای خود نصب کنید تا به سیستم آسیب نرسد.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که آیا سیستم شما دارای سیم C (مشترک) است که برای تأمین برق ثابت ترموستات استفاده می شود. تقریباً همه ترموستات های هوشمند برای کار به سیم C نیاز دارند ، اما خانه های قدیمی که دارای سیستم گرمایشی قدیمی هستند معمولاً سیم C ندارند زیرا ترموستات های قدیمی به یک سیم دیگر نیاز ندارند. برخی از ترموستات های هوشمند دارای یک کیت توسعه دهنده قدرت هستند که می توانید خودتان آنها را برای تأمین برق دستگاه نصب کنید. دستگاه های دیگر ، از جمله ترموستات Nest ، می توانند بدون سیم C نصب شوند ، اما برق مدارهای کنترل کوره را می دزدند تا انرژی کافی برای شارژ باتری داخلی را تأمین کنند. در حالی که این معمولاً بدون مشکل کار می کند ، شناخته شده است که باعث ایجاد مشکلاتی در برخی سیستم های HVAC می شود و ممکن است در واقع سیستم را برای سرقت نیرو چرخاند. اگر ترجیح می دهید تخته مدارهای کوره خود را سرخ نکنید ، می توانید از یک تکنسین حرفه ای سیم C را با قیمت حدود 150 دلار استفاده کنید.

 

بین نصب و خود دستگاه ، هزینه ترموستات هوشمند می تواند هزینه بالاتری نسبت به یک مدل سنتی داشته باشد. اما به خاطر داشته باشید که در واقع می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های گرمایشی و سرمایش شما در طول زمان شود ، نیازی به گفتن نیست که انعطاف پذیری که هنگام ورود به خانه و خارج از خانه فراهم می کند.