راحتی و امنیت خانه هوشمند

چگونه می خواهید خانه خود را بهبود ببخشید؟

خانه ی شما. اما باهوش تر

Honeywell Home با زندگی شما سازگار است. ترموستات خود را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید ، یا هشدارهای اولیه درباره نشت را دریافت کنید. مجموعه محصولات هوم به این معنی است که هرجا که باشید می توانید کنترل خود را در دست بگیرید.

بررسی اجمالی محصولات هانیول

ما آن را دریافت می کنیم – چنانجه شما مشغول هستید. شما برنامه و روال خاص خود را دارید و این همیشه با ترموستات‌ هانیول شما مطابقت ندارد. هنگامی که در حال حرکت هستید ، می توانید ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی RTH6580WF WiFi 7 روزه تلفن هوشمند خود را بررسی ، تنظیم و برنامه ریزی کنید. این ترموستات دیجیتال به اتصال WiFi موجود در خانه شما متصل می شود ، از هر وسیله مجهز به WiFi به شما امکان دسترسی از راه دور را می دهد. برای دسترسی مجازی به ترموستات خود ، برنامه رایگان را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود بارگیری کنید. از دستگاه متصل شده خود ، می توانید – یا برنامه ریزی مجدد – را در پرواز انجام دهید. در خانه ، با استفاده از صفحه نمایش بزرگ و آسان برای خواندن ، به عملکردهای ترموستات‌ هانیول دسترسی پیدا کنید. در هر صورت ، راحتی و صرفه جویی در مصرف انرژی را در دستان شما قرار می دهد.

کنترل از طریق دستگاه های متصل خود از هر نقطه و هر زمان و از طریق برنامه Total Connect their Comfort. می توانید میزان استفاده از گرمایش و سرمایش را کنترل کرده و تنظیم کنید ، در بالای رطوبت داخلی بمانید و به طور خودکار هشدارهای ایمیل مربوط به ایمنی ، راحتی و انرژی دریافت کنید. برنامه با طیف گسترده ای از دستگاههای متصل محبوب کار می کند.

با برنامه Total Connect Comfort ، می توانید در هر کجا که هستید به ترموستات دیجیتال خود متصل شوید. در پرواز تنظیمات خود را تغییر دهید و از ویژگی فرمان صوتی استفاده کنید. از آنجا که به Wi-Fi شما متصل است ، به روزرسانی های خودکار نرم افزار نیز خواهید شد.

ویژگی های کلاسیک دوست داشتنی

اتصال Wi-Fi به کنار ، این ترموستات‌ هانیول  WiFi 7 ویژگی های مورد علاقه شما را ارائه می دهد: صفحه نمایش دیجیتال بزرگ ، آسان برای خواندن ، ساعت واقعی ، نگه داشتن دائمی / موقت و دقت دقیق در +/- 1 درجه فارنهایت.

پس انداز متصل

ترموستات‌ هانیول  قابل برنامه ریزی Wi-Fi 7 روزه شما برای هر روز از هفته چهار برنامه و حالت صرفه جویی در مصرف انرژی دارد. به علاوه ، با برنامه متصل ، می توانید برنامه خود را در کنترل خود انجام دهید تا حتی کنترل راحت تر سفارشی نیز انجام شود.

یک ترموستات‌ هانیول  و راحتی کامل در خانه.

شما با ترموستات‌ هانیول Honeywell Home Prestige® IAQ 2.0 کنترل می کنید. این دستگاه به شما امکان می دهد تا راحتی و آسایش منزل خود را از طریق دما ، رطوبت ، تهویه هوا و تهویه کنترل کنید. RedLINK ™ فناوری به شما امکان می دهد این تنظیمات را از راه دور تنظیم کنید.

شما با ترموستات‌ هانیول Honeywell Home Prestige® IAQ 2.0 کنترل می کنید. این دستگاه به شما امکان می دهد تا راحتی و آسایش منزل خود را از طریق دما ، رطوبت ، تهویه هوا و تهویه کنترل کنید. RedLINK ™ فناوری به شما امکان می دهد این تنظیمات را از راه دور تنظیم کنید.

ترموستات‌ هانیول Prestige® IAQ با RedLINK® دارای صفحه لمسی رنگی قابل برنامه ریزی و 7 روزه است که امکان کنترل دما ، رطوبت ، رطوبت و تهویه را فراهم می کند. صفحه نمایش کامل و با کیفیت بالا و خواندن آن بسیار آسان است.این ترموستات‌ هانیول با شما مصاحبه می کند و از پاسخ های شما برای برنامه خود استفاده می کند.

انتخاب حرفه ای برای برنامه های هیدرولیک است

ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی T6 Hydronic

صاحبان خانه می توانند روی برنامه نویسی انعطاف پذیر و حداکثر راحتی حساب کنند در حالی که سیستم نصب UWP تضمین می کند که تجربه سیم کشی و راه اندازی ساده تری داشته باشید. T6 Pro Hydronic می تواند دمای هوای خانه و / یا دمای کف خانه را کنترل کند ، بنابراین گزینه مناسبی برای هر سیستم تنظیم سیستم هیدرولیک است.

بررسی اجمالی محصولات دمای هوا و دمای کف خانه خود را با این ترموستات قابل برنامه ریزی T6 Pro Hydronic کنترل کنید. این ترموستات‌ هانیول با داشتن یک سنسور دال / کف کامل برای کنترل دقیق دمای کف و یک رابط کاربری ساده ، ساخته شده است تا راحتی را فراهم کند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا مقالات دیگر را در همین سایت مطالعه نمایید