ترموستات هانیول بیسیم

هانیول اولین پروتکل بی سیم صنعت را برای برنامه های مسکونی HVAC در اواخر سال 2008 معرفی کرد. RedLINK امن است و با سایر دستگاه های بی سیم رایج در خانه مانند مانیتور کودک و تلفن های بی سیم تداخل ندارد. سیگنال RedLINK آزمایش شده و اثبات شده است که در خانه ها تا 10،000 فوت مربع با چندین سطح کار می کند.

مطبوعات / HONEYWELL مقدمه اولین سیم صنعتی ترموستات برای کاربردهای الکتریکی بخاری

هانیول HONEYWELL معرفی اولین سیم ترمینال صنعت برای کاربردهای حرارتی الکتریکی

MINNEAPOLIS ، 14 نوامبر 2011 هانیول (NYSE: HON) در چنین روزی اتصال بیسیم را معرفی کرد ، یک ترموستات بی سیم که برای پایه های برقی ، طراحی دو قطعه شامل ترموستات و ماژول رابط تجهیزات (EIM) است و با استفاده از فناوری بی سیم ثابت شده Honeywell  ارتباط برقرار می کند. بخاری ، که به طور معمول در نزدیکی کف قرار دارد ، کمتر از محل مناسب کنترل یا محل مناسب برای صاحبان خانه است.کنوکتورها یا بخاریهای تحت فشار طراحی شده است.

از آنجا که اتصال کاملاً بی سیم است ، می توانید ترموستات آن را در جایی نصب کنید که کنترل راحتی و راحتی بهتری را برای صاحب خانه فراهم کند.

علاوه بر این ، حداکثر هشت EIM از یک ترموستات اتصال قابل کنترل است.

جان هویول ، معاون تحقیق و توسعه یافتن راههای جدیدی برای اتصال پیمانکاران به مشتریان خود به روشهایی که به رهنمودهای اصلی کمک می کند ،تاکید کرد و ادامه می دهد. ” این روش فرصتی مطلوب برای پیمانکاران برای به دست آوردن کشش اضافی در منازل و تأسیسات تجاری سبک با گرمای الکتریکی فراهم می کند “EConnect با انواع لوازم جانبی RedLINK کار می کند ، از جمله: سنسور هوای بی سیم در فضای باز درجه حرارت و رطوبت فضای بیرون را در Prestige2.0 ، Prestige IAQ نمایش می دهد. 2.0 و کنترل قابل حمل راحت (Comfort Comfort Control.2) 2- سیستم های کنترل راحتی بی سیم Honeywell EConnect برای کنترل حرارتی برقی HeatPortable Comfort Control این امکان را به شما می دهد تا تنظیمات را از هر مکانی در فضای مورد نیاز انجام دهند و می تواند برای تغییر دمای تنظیم شده در هر منطقه از سیستم از هر کجای خانه یا ساختمان استفاده شود. RedLINK Internet Gateway به هر ترموستات مجهز به ارتباط برای نظارت از راه دور و دسترسی به یک سیستم HVAC از رایانه شخصی ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی با Total Connect Comfort Services متصل می شود.

هانیول اولین پروتکل بی سیم صنعت را برای برنامه های مسکونی HVAC در اواخر سال 2008 معرفی کرد. RedLINK امن است و با سایر دستگاه های بی سیم رایج در خانه مانند مانیتور کودک و تلفن های بی سیم تداخل ندارد. سیگنال RedLINK آزمایش شده و اثبات شده است که در خانه ها تا 10،000 فوت مربع با چندین سطح کار می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد EConnect و دیگر محصولات صرفه جویی در مصرف انرژی Honeywell برای خانه ، به http://www.forwardthinking.honeywell.com  یا در ایران به سایت www.Controlhvac.ir مراجعه کنید.

Honeywell International (www.honeywell.com) یک فناوری پیشرفته و پیشرو در زمینه تولید و تولید Fortune 100 است که با محصولات و خدمات هوافضا در سراسر جهان خدمت می کند. فن آوری های کنترل برای ساختمان ها ، خانه ها و صنعت؛ محصولات خودرو؛ توربوشارژرها؛ و مواد خاص و ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

سهام مستقر در موریس ، نیویورک ، در نیویورک ، لندن ، و بورس شیکاگو معامله می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هانیول ، به سایت www.honeywellnow.com مراجعه نمایید.

کنترل و احتراق محیطی و احتراق هانیول بخشی از گروه تجاری اتوماسیون و کنترل راه حل های هانیول ، ارائه راه حل های یکپارچه محصول در فرآیندهای گرمایشی و گرمایشی ، تهویه ، سرمایش و برودتی ، تصفیه هوا ، پهنه بندی ، رطوبت ، تهویه مطبوع ، کنترل آب و فرایندها ، دستگاه های برقی و سیستم ها ، کنترل روشنایی ، کنترل ساختمان ها ، سوئیچ ها ، سنسورها و کنترل کننده ها. فن آوری های ECC در بیش از 150 میلیون خانه ، 10 میلیون ساختمان و تعداد زیادی کارخانه تولیدی در سرتاسر جهان یافت می شود. این نسخه شامل “بیانیه های آینده دار” به معنای بخش 21E قانون بورس اوراق بهادار در سال 1934 است. همه اظهارات غیر از اظهارات واقعیت ، فعالیتهایی ، رویدادها یا تحولاتی را که ما یا مدیریت ما قصد داریم ، انتظار داشته باشیم ، پروژه کنیم ، ایمان داشته باشیم یا اراده را پیش بینی کنیم یا در آینده پیش بینی کنیم ، عبارت های آینده نگر هستند. اظهارات آینده نگر بر اساس فرضیه ها و ارزیابی های گذشته مدیریت ، با توجه به تجربه و روند گذشته ، شرایط فعلی ، تحولات آینده مورد انتظار و سایر عوامل مرتبط است. آنها تضمین کننده عملکرد آینده نیستند ، و نتایج واقعی ، تحولات و تصمیمات تجاری ممکن است با آنچه که توسط بیانیه های آینده نگر ما پیش بینی شده است متفاوت باشد. اظهارات آینده نگر ما نیز در معرض خطرات و ابهامات قرار دارد که می تواند بر عملکرد ما در کوتاه مدت و دراز مدت تأثیر بگذارد. ما خطرات و عدم قطعیت های اصلی را که در عملکرد ما در فرم 10-K و سایر پرونده های ما تأثیر می گذارد شناسایی می کنیم. کمیسیون بورس و اوراق بهادار .Prestige® علامت تجاری ثبت شده شرکت Honeywell International Inc. RedLink ™ و EConnect علائم تجاری Honeywell International Inc. هستند. ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی