ترموستات‌ هانیول

ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی 7 روزه WiFi

SKU-RTH6580WF1001-c4-6

ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی WiFi 7 روزه دارای صفحه نمایش آسان و قابل خواندن است و برای راحتی می توان از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود تنظیم کرد.

بررسی اجمالی محصولات

ما آن را دریافت می کنیم – چنانجه شما مشغول هستید. شما برنامه و روال خاص خود را دارید و این همیشه با ترموستات‌ هانیول شما مطابقت ندارد. هنگامی که در حال حرکت هستید ، می توانید ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی RTH6580WF WiFi 7 روزه تلفن هوشمند خود را بررسی ، تنظیم و برنامه ریزی کنید. این ترموستات دیجیتال به اتصال WiFi موجود در خانه شما متصل می شود ، از هر وسیله مجهز به WiFi به شما امکان دسترسی از راه دور را می دهد. برای دسترسی مجازی به ترموستات خود ، برنامه رایگان را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود بارگیری کنید. از دستگاه متصل شده خود ، می توانید – یا برنامه ریزی مجدد – را در پرواز انجام دهید. در خانه ، با استفاده از صفحه نمایش بزرگ و آسان برای خواندن ، به عملکردهای ترموستات‌ هانیول دسترسی پیدا کنید. در هر صورت ، راحتی و صرفه جویی در مصرف انرژی را در دستان شما قرار می دهد.

همه اینرا با خود ببرید

Primary Resideo App

کنترل از طریق دستگاه های متصل خود از هر نقطه و هر زمان و از طریق برنامه Total Connect their Comfort. می توانید میزان استفاده از گرمایش و سرمایش را کنترل کرده و تنظیم کنید ، در بالای رطوبت داخلی بمانید و به طور خودکار هشدارهای ایمیل مربوط به ایمنی ، راحتی و انرژی دریافت کنید. برنامه با طیف گسترده ای از دستگاههای متصل محبوب کار می کند.

به قسمت بی سیم بروید و به هر مکانی وصل شوید

با برنامه Total Connect Comfort ، می توانید در هر کجا که هستید به ترموستات دیجیتال خود متصل شوید. در پرواز تنظیمات خود را تغییر دهید و از ویژگی فرمان صوتی استفاده کنید. از آنجا که به Wi-Fi شما متصل است ، به روزرسانی های خودکار نرم افزار نیز خواهید شد.

ویژگی های کلاسیک دوست داشتنی

اتصال Wi-Fi به کنار ، این ترموستات‌ هانیول  ویژگی های مورد علاقه شما را ارائه می دهد: صفحه نمایش دیجیتال بزرگ ، آسان برای خواندن ، ساعت واقعی ، نگه داشتن دائمی / موقت و دقت دقیق در +/- 1 درجه فارنهایت.

پس انداز متصل

ترموستات‌ هانیول  قابل برنامه ریزی Wi-Fi 7 روزه شما برای هر روز از هفته چهار برنامه و حالت صرفه جویی در مصرف انرژی دارد. به علاوه ، با برنامه متصل ، می توانید برنامه خود را در کنترل خود انجام دهید تا حتی کنترل راحت تر سفارشی نیز انجام شود.

 

ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی T6 Hydronic

T6 Pro Hydronic Programmable Thermostat

انتخاب حرفه ای برای برنامه های هیدرولیک است

صاحبان خانه می توانند روی برنامه نویسی انعطاف پذیر و حداکثر راحتی حساب کنند در حالی که سیستم نصب UWP تضمین می کند که تجربه سیم کشی و راه اندازی ساده تری داشته باشید. T6 Pro Hydronic می تواند دمای هوای خانه و / یا دمای کف خانه را کنترل کند ، بنابراین گزینه مناسبی برای هر سیستم تنظیم سیستم هیدرولیک است.

بررسی اجمالی محصولات دمای هوا و دمای کف خانه خود را با این ترموستات قابل برنامه ریزی T6 Pro Hydronic کنترل کنید. این ترموستات‌ هانیول با داشتن یک سنسور دال / کف کامل برای کنترل دقیق دمای کف و یک رابط کاربری ساده ، ساخته شده است تا راحتی را فراهم کند.

یک ترموستات‌ هانیول  و راحتی کامل در خانه.

Prestige® 2-Wire IAQ Kit

شما با ترموستات‌ هانیول Honeywell Home Prestige® IAQ 2.0 کنترل می کنید. این دستگاه به شما امکان می دهد تا راحتی و آسایش منزل خود را از طریق دما ، رطوبت ، تهویه هوا و تهویه کنترل کنید. RedLINK ™ فناوری به شما امکان می دهد این تنظیمات را از راه دور تنظیم کنید.

ترموستات‌ هانیول Prestige® IAQ با RedLINK® دارای صفحه لمسی رنگی قابل برنامه ریزی و 7 روزه است که امکان کنترل دما ، رطوبت ، رطوبت و تهویه را فراهم می کند. صفحه نمایش کامل و با کیفیت بالا و خواندن آن بسیار آسان است.این ترموستات‌ هانیول با شما مصاحبه می کند و از پاسخ های شما برای برنامه خود استفاده می کند.

این موارد را با خود ببرید

Primary Resideo App

کنترل از طریق دستگاه های متصل خود از هر نقطه و هر زمان و از طریق برنامه Total Connect their Comfort. می توانید میزان استفاده از گرمایش و سرمایش را کنترل کرده و تنظیم کنید ، در بالای رطوبت داخلی بمانید و به طور خودکار هشدارهای ایمیل مربوط به ایمنی ، راحتی و انرژی دریافت کنید. برنامه با طیف گسترده ای از دستگاههای متصل محبوب کار می کند.

کنترل کیفیت بالا

طراحی با صفحه نمایش لمسی رنگی ، با استفاده از ترموستات‌ هانیول Prestige® ساده و شهودی است. دمای و رطوبت فعلی را مشاهده کنید ، تنظیمات را انجام دهید ، برنامه گرمایش و سرمایش را برای هر روز از هفته برنامه ریزی کنید یا اطلاعات تماس نصب کننده خود را برای سرویس پیدا کنید.

بازیابی هوشمندانه تطبیقی

با گذشت زمان ، ترموستات‌ هانیول Prestige® می آموزد که سیستم شما چقدر طول می کشد تا به دمای ایده آل مورد نظر خود برسید. این سیستم گرمایش یا سرمایش را زودتر فعال می کند و به شما اطمینان می دهد که در زمانی که انتظار دارید راحت باشید.

سیستم خود را برای حداکثر کارایی گسترش دهید

بیشترین استفاده را از کیت Prestige with IAQ خود با RedLINK® ، EIM و سنسورها با لوازم جانبی سازگار داشته باشید. ماژول رابط تجهیزات ، مجرای و سنسورهای فضای باز دامنه سیستم را برای اطلاعات و دید بیشتر گسترش می دهد. از RedLINK® برای اتصال ترموستات‌ هانیول به اینترنت برای هشدارهای تلفن همراه و کنترل استفاده کنید.

 

ترموستات‌ هانیول دیجیتال غیر قابل برنامه ریزی PRO 3000

PRO Non-programmable Digital Thermostat

بررسی اجمالی محصولات  این ترموستات‌ هانیول غیر قابل برنامه ریزی Honeywell Home PRO 3000 از Resideo عملکرد اساسی مانند سوئیچ اسلاید برای انتخاب گرما ، خنک یا کار با فن را ارائه می دهد. صفحه نمایش دیجیتال دارای نور پس زمینه ، دما و تنظیمات را در شرایط مختلف روشنایی آسان تر می کند.با داشتن ترموستات‌ هانیول غیر قابل برنامه ریزی Honeywell Home PRO 3000 از Resideo ، می توانید سالها از کنترل دمای قابل اعتماد انتظار داشته باشید. با کنترل آب و هوا دکمه ای کامل ، صفحه نمایش با نور پس زمینه با خواندن آسان و نصب حرفه ای تکمیل شود.

ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی Z-Wave

SKU-RCHT8600ZW1003-c1-6

ترموستات قابل برنامه ریزی با پروتکل Z-Wave که برای کار با هر کنترلر یا دروازه ای Z-Wave طراحی شده است ، می تواند صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی را همزمان انجام دهد.

بررسی اجمالی محصول

ترموستات‌ هانیول سری RCHT8600 دارای مجوز Z-Wave Plus هستند این ترموستات ها تا بتوانند با هر کنترلر یا دروازه ای Z-Wave کار کنند ، حتی با سایر دستگاه های دارای مجوز Z-Wave از تولید کنندگان مختلف. وقتی به برنامه کنترلر Z-Wave خود متصل هستید ، می توانید سیستم HVAC منزل خود را به همراه سایر دستگاه های Z-Wave متصل به همان کنترلر Z-Wave کنترل کنید. برنامه نویسی آسان به شما امکان می دهد هر روز را با چهار دوره منحصر به فرد برنامه ریزی کنید تا کارهای روزمره خود را حتی بیشتر تنظیم کنید. Auto Mode و فناوری Response Smart حدس را از معادله خارج می کنند ، در حالی که صفحه نمایش دیجیتال دمای هوا ، رطوبت را نشان می دهد و وضعیت سیستم HVAC را گزارش می کند.

هشدار هوشمند و پاسخ

هشدارهای هوشمند اجازه می دهد سری RCHT8600 ترموستات Z-Wave ترموستات‌ هانیول به شما هشدار دهد که سیستم HVAC شما به درستی کار نمی کند – یا اینکه زمان زمان تغییر فیلتر کوره خود را به شما یادآوری می کند. Smart Response Technology چرخه های گرمایش و سرمایش را می آموزد تا وقتی بخواهید دمای مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

زمانبندی انعطاف پذیر

هنگامی که در یک شبکه Z-Wave گنجانده نشده اید ، می توانید هر روز برای چهار تنظیم مختلف گرمایش و سرمایش در چهار دوره منحصر به فرد برنامه ریزی کنید: Wake ، Away ، Home و Sleep. برنامه نویسی مناسب می تواند به معنای صرفه جویی در صورتحساب انرژی شما باشد – و توانایی برنامه ریزی روزها به طور مستقل از یکدیگر ، آن را دقیق تر می کند.

حالت خودکار

با انتخاب حالت خودکار ، ترموستات‌ هانیول سری Z-Wave سری RCHT8600 شما به طور خودکار می تواند تعیین کند که آیا خانه شما به گرمایش یا سرمایش نیاز دارد تا در زمان مناسب به دمای مطلوب برسد. بگذارید سیستم با فعال کردن برنامه ترموستات محلی ، کار را انجام دهد.

THERMOSTAT ROUND SMART

Honeywell Home Round Smart Thermostat

با استفاده از طیف وسیعی از ترموستات های خانه هانیول از Resideo ، راحتی خانه خود را کنترل کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. از ترموستات‌ هانیول هوشمند WiFi با سنسور اتاق و کنترل رطوبت ، گرفته تا ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی و غیر قابل برنامه ریزی ، محصولات Resideo انواع نیازها را برآورده می کند.

یک ترموستات‌ هانیول را تصور کنید که با شما سازگار باشد.دماسنج Round® Smart رطوبت و دما را اندازه گیری می کند و با آمدن و رفتن به طور خودکار در سطح راحتی شما تنظیم می شود. راحتی و کارآیی را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید سبک زندگی خود را با این ترموستات‌ هانیول خانگی هوشمند و معتبر ENERGY STAR® تنظیم کنید.

بررسی اجمالی محصولات 

کنترل راحتی هوشمند با ترموستات هوشمند Round® در نوک انگشتان شماست.

اکنون دمایی که تعیین کرده اید همیشه دمایی است که به لطف نظارت دوگانه دما و رطوبت احساس می کنید. هنگام اتصال ترموستات‌ هانیول WiFi خود به برنامه خانه هانیول ، رطوبت خانه خود را از راه دور مشاهده و تنظیم کنید.

هوشمند و تطبیقی ​​، دماسنج Round® Smart می داند که در خانه هستید یا در آنجا هستید و به طور خودکار دما را برای حفظ راحتی و مدیریت هزینه های انرژی تنظیم می کند. حتی می تواند وقتی نوبت تغییر فیلتر هوا یا انجام تعمیر و نگهداری دیگر است ، اعلان هایی ارسال کند.

خواه این آهنگ در حمام باشد یا یک راز نجوا ، هوای شما فراتر از حمل اکسیژن برای گردش خاطرات است. سنگین یا سبک ، گرم یا سرد ، همیشه منحصر به فرد برای خانه شما است ، هوایی که احساس می کنید بیش از تنظیم درجه حرارت آن است. محصولات و خدمات Air ما با شما و برای شما کار می کنند ، محیطی راحت تر را پشتیبانی و ایجاد می کنید.

همه چیز را به همراه داشته باشید

Primary Resideo App

ترموستات‌ هانیول هوشمند Round® توسط برنامه خانه Honeywell ما پشتیبانی می شود ، این امکان را به شما می دهد تا دستگاه های خانه Honeywell خود را از هر کجا و در یک بستر متصل کنترل کنید.

داشبورد تک لمسی این برنامه کنترل گرمایش و سرمایش ، تشخیص نشت آب و امنیت را به همراه هشدارهای فعالیت ، ادغام خانه های هوشمند ، بهبود موقعیت مکانی و بهبود قابلیت استفاده به ارمغان می آورد. البته این ترموستات هانیول ، درایران موجود نمیباشد و شامل محصولات ترموستات اصلی هانیول ، یابه عبارتی ترموستات هانیول اصلی میباشد. نمونه های مشابه دیگری از سایر برندها در ایران یافت میشود.

سازگار با خانه هوشمند شما

دماسنج Round® Smart با جدیدترین فناوری خانه هوشمند کار می کند ، بنابراین می توانید راحتی خود را با دستگاه مورد علاقه خود کنترل کنید. ترموستات WiFi با آمازون الکسا ، مایکروسافت کورتانا ، دستیار Google ، HomeKit و Samsung SmartThings کار می کند.

خانه خودکار و حالت دور

این ترموستات‌ هانیول دارای گواهینامه ENERGY STAR از موقعیت مکانی تلفن هوشمند شما استفاده می کند تا بداند که از شما دور هستید و دما را تنظیم می کند تا به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند. Geofencing به ترموستات اجازه می دهد تا هنگام رسیدن به خانه تشخیص دهد تا بتواند برای رسیدن به خانه شما راحت باشد.

کنترل ویژگی های روشن

هنگامی که رطوبت زیاد باشد ، Round Smart Thermostat رطوبت و دما را برای حفظ راحتی شما مشاهده و تنظیم می کند ، بنابراین 72 درجه همیشه مانند 72 درجه احساس می شود. به علاوه ، می توانید هشدارهای هوشمندی را در برنامه خانه Honeywell خود دریافت کنید تا به شما یادآوری کند که فیلترها را تغییر دهید یا در صورت داشتن درجه حرارت شدید در محیط داخلی ، اطلاع دهید.

 

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

SKU-TheRound_Basic_NP