ترموستات‌ هانیول

SKU-TheRound_Basic_NP

امتیاز ساختمان هوشمند Honeywell ™ به عنوان یک چارچوب جهانی برای ارزیابی سریع ، جامع و آسان هر ساختمان ساخته شده است. این پانزده دارایی هوشمند در یک ساختمان را اندازه گیری می کند و آنها را در سه معیار قرار می دهد: سبز ، ایمن و تولیدی.

چه چیزی باعث می شود ساختمان ها باهوش تر شوند؟

ساختمانی از دو مؤلفه فعال و غیرفعال ساخته شده است. اجزای منفعل به مکان و معماری ساختمان و همچنین مصالح به کار رفته در ساخت آن اشاره دارد. اینها ایستا هستند و قابل تغییر نیستند. با این حال ، اجزای فعال یک ساختمان ، که شامل دستگاه ها ، نرم افزارها ، ادغام ، تجزیه و تحلیل و غیره است ، می تواند در طول عمر مفید یک ساختمان تغییر یابد. امتیاز ساختمان هوشمند Honeywell فقط اجزای فعال را تجزیه و تحلیل می کند و بنابراین ، HSBS ™ در کل چرخه عمر ساختمان مرتبط است. امتیاز ساختمان هوشمند Honeywell the توانایی ها ، پوشش و به روز بودن این مؤلفه های فعال را اندازه گیری می کند و بر 15 گروه دارایی فناوری متمرکز است که یک ساختمان سبز ، ایمن و کارآمد می سازند.

امتیاز ساختمان هوشمند Honeywell

امتیاز ساختمان هوشمند Honeywell as به عنوان یک چارچوب جهانی برای ارزیابی سریع ، جامع و آسان هر ساختمان ساخته شده است. این امر بر روی به ثمر رساندن دارایی هایی که ساختمان ها را از 3 نتیجه متمرکز می کنند ، متمرکز شده است.

سبز: مؤلفه های سازگار با محیط زیست از یک ساختمان
ایمن: از ساختمان ، سرنشینان آن ، کاربران و صاحبان آن محافظت کنید
تولیدی: افزایش راحتی و بهره وری برای کاربران و دارندگان

نتایج  

امتیاز ساختمان هوشمند Honeywell for برای اولین بار در خاورمیانه در بیش از 600 ساختمان در هفت شهر ، در چهار کشور استفاده شد.

راههای اصلی تحقیق از جمله:

جدیدتر همیشه بهتر نیست

هیچ ارتباطی بین هوشمندی یک ساختمان و چقدر جدید بودن آن یافت نشد.

شکاف بین نمرات درک شده و واقعی
در تمام عمودی ، مدیران ساختمان و مالکان ساختمانهای خود را بسیار هوشمندانه تر از رتبه واقعی بدست آمده از طریق امتیاز ساختمان هوشمند می دانند.

ایمن بودن یک نگرانی اساسی است
اگرچه ساختمان های مورد بررسی میانگین نمره ایمنی از 48 را از 100 منطقه دریافت کرده اند ، 70٪ صاحبان ساختمان و مدیران معتقدند ایمنی مهمترین جنبه در یک ساختمان هوشمند است.

خلاصه سطح شهر

دبی و دوحه پیشرو هستند
دوحه و دبی از نظر قابلیت های ساختمان سازی هوشمند خود در هر سه گروه سبز ، ایمن و تولیدی منطقه را هدایت می کنند. این امر تا حد زیادی به وجود مقررات قوی تر ساختمان در هر دو شهر نسبت داده می شود. گذشته و حال.

مقررات داوطلبانه و مقررات ساختمان بسیار مهم است
در حالی که به طور متوسط ​​، ساختمانهای دوحه و دبی از امتیازهایی با کدهای پیشرفته کمتر برخوردار است ، اما داده ها نشان می دهد که هر شهر در منطقه دارای ساختمانهای پیشرو است که داوطلبانه از استانداردهای بالایی در ساختمانهای بین المللی استفاده کرده اند.

خلاصه عمودی

ادغام سیستم در حال وقفه است
به استثنای فرودگاهها ، هر بازارچه در تمام بازارهای مورد بررسی ادغام ضعیف دارایی های ساختمان آنها را نشان می داد. فن آوری های یکپارچه ساختمان باعث ایجاد راندمان هایی می شوند که در بهبود بهره وری ، بهره وری منابع و محافظت از جان و مال در صورت بروز حادثه نقش اساسی دارند.

خلاصه عمودی

زمان کم دارایی
‘زمان دارایی’ مدت زمان عملکرد یک دارایی در طول یک سال است. در حالی که سرمایه گذاری در دارایی های ساختمان هوشمند باعث افزایش نمره عمودی ها می شود ، به روز بودن دارایی ها همیشه به طور کامل بهینه نمی شود. نیاز ساختمان و سرنشینان آن تا حد زیادی تعیین می کند که دارایی ها در چه مکان هایی حضور دارند و نحوه توزیع آنها وجود دارد ، اما به هر حال زمان دارایی باید مستقل از نوع ساختمان عمل کند.

با توجه به هزینه سرمایه گذاری مربوط به دارایی ها ، انتظار می رود که زمان عملیاتی آنها به صورت ایده آل برای ارائه خدمات مداوم به حداکثر برسد. این مورد نیست: میانگین نمره به روزرسانی دارایی در عمودی فقط 68 از 100 است.