ترموستات هانیول

بهترین ترموستات هوشمند سال 2020

در جستجوی ترموستات هوشمند؟ در اینجا موارد مورد علاقه ما قرار دارد.

مگان ولرتون mugshot

مکان: لوئیزویل ، کنتاکی

شغل: نویسنده ارشد – خانه هوشمند

 

ترموستات هوشمند Wi-Fi

 

بیوگرافی کوتاه: خانم مهندس مگان ولرتون از سال 2013 فناوری CNET را پوشش داده است. پیش از آن ، وی برای Dvice.com NBC (اکنون Syfy.com) نوشت. مگان دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه لوئیزویل و دارای مدرک لیسانس از کالج کانکتیکات ، هر دو در روابط بین المللی است. او عضو هیئت مدیره در فصل لوئیزویل انجمن روزنامه نگاران حرفه ای است. وقتی مگان در حال نوشتن نیست ، او قصد دارد ماجراهای دور و بره ای را رقم بزند.

وی مینویسد:

ترموستات های هوشمند بیش از خودکار برنامه ریزی گرمایش و سرمایش آب و هوا کنترل می کنند. این دستگاه های خانگی هوشمند که دارای برنامه هستند ، امکان تنظیم ترموستات را از طریق تلفن خود ، چه در نیمکت ، چه در فروشگاه مواد غذایی یا در تعطیلات – در هر جایی که تلفن شما به یک تلفن همراه یا یک شبکه Wi-Fi متصل باشد ، امکان پذیر می سازند. بسیاری از این دستگاه ها هم اکنون با الکسا ، دستیار گوگل و سیری کار می کنند و یک روش دیگر برای تنظیم تنظیمات ترموستات با دسترسی از راه دور به شما ارائه می دهند.

برخی از سیستم های ترموستات هوشمند همچنین از ویژگی های هوشمندی مانند سنسور حرکت برای تعیین اینکه در خانه هستید یا دور هستید استفاده می کنند و به طور خودکار دما – گرمایش و سرمایش – را برای شما تغییر می دهند. سایر سیستم ها به شعاع Geofencing تکیه می کنند: هنگامی که از خانه خود فاصله خاصی گرفتید ، آنها به طور خودکار به حالت خاموش خارج می شوند و هنگام بازگشت به حالت خانه باز می گردند. سپس امکاناتی مانند سنسورهای از راه دور ، کیت تقویت کننده برق ، ترموستات هایی وجود دارد که با زیرساخت های موجود کار می کنند (یعنی سازگار با Apple HomeKit) و البته ترموستات هایی که میزان مصرف انرژی شما را اندازه گیری می کنند به گونه ای که خانه شما می تواند انرژی بیشتری داشته باشد.

حتی بهتر ، این گزینه ها راهی بیش از یک ترموستات قابل برنامه ریزی دارند – شما می خواهید یک ترموستات یادگیری داشته باشید که در تنظیم درجه حرارت شما فقط به روشی که دوست دارید طولانی تر باشد.

بهترین لیست خانه های هوشمند

بهترین دوربین های امنیتی خانگی هوشمند

بهترین درب های ویدیویی

بهترین دستگاه های ضد آب

برای همراهی با این ویژگی های مدرن ، بسیاری از سیستم های گرمایشی و سرمایشی متصل دارای طرح های خلاقانه هستند. از یک شکل گرد گرفته تا صفحه لمسی پاسخگو ، ترموستات ها بسیار متفاوت از گذشته به نظر می رسند. بیایید مدل گزینه های موجود را با مدل بررسی کنیم. آنچه را که باعث می شود هر مدل از بقیه متمایز شود ، برجسته خواهیم کرد و در نهایت برنده کلی بهترین ترموستات هوشمند را از روی بسته انتخاب خواهیم کرد. در اینجا لیستی از ترموستات هوشمندی که اخیراً آزمایش کرده ایم آورده شده است:

Ecobee3 Lite

Ecobee SmartThermostae

امرسون سنسی

Emerson Sensi Touch

هانیول لیریک

Honeywell Lyric T5

جانسون GLAS را کنترل می کند

لوکس جئو

لوکس کونو

ترموستات یادگیری لانه

لانه ترموستات آشیانه E

Resideo Honeywell Home T9

به طور کلی بهترین

Ecobee SmartThermostat

 

Ecobee SmartThermostat انتخاب محبوب من برای بهترین ترموستات هوشمند موجود امروز است. بله ، 249 دلار گران است ، اما عملکرد و ویژگی های آن برای تهیه نسخه پشتیبان از آن را دارد – به خصوص اگر می خواهید بدون نیاز به خرید آمازون اکو با الکسا صحبت کنید. اگر نمی خواهید یا به بلندگو آمازون Alexa نیاز ندارید ، ترموستات Wi-Fi 169 Ecobee3 Lite 169 دلاری نیز گزینه بسیار خوبی است. با بررسی کنترل صدا Ecobee SmartThermostat ما را بخوانید

بهترین ارزش

Honeywell Lyric T5

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

 

ترموستات هانیول

Honeywell Lyric T5 صدو پنجاه دلار هزینه دارد ، و این گزینه را برای بهترین انتخاب ترموستات هوشمند برای کسانی که دارای بودجه هستند انتخاب کرد. می دانم که دقیقا مقرون به صرفه نیست اما این یک قیمت مناسب برای ترموستات Wi-Fi است. بسیاری از مدل ها ، از جمله ترستوستات Nest Learning و Ecobee4 ، 249 دلار قیمت دارند. این باعث می شود T5 گزینه “بودجه” خوبی باشد که با آمازون الکسا ، دستیار گوگل و سیری (از طریق HomeKit اپل) کار می کند. بررسی ترموستات Wi-Fi Honeywell Lyric T5 ما را بخوانید.

بهترین سنسور از راه دور

ترموستات هوشمند

Resideo Honeywell Home T9

 

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

Honeywell Home T9 یک ترموستات هوشمند 200 دلاری از Resideo است. T9 با الکسا و Google Assistant کار می کند و عملکرد قابل اعتماد و یک برنامه محکم را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین دارای سنسور رطوبت ، مجاورت و دما از راه دور است و آن را به هوشمندانه ترین لوازم جانبی در اطراف تبدیل می کند. سنسور Nest فقط خوانش دمای محیط را ارائه می دهد ، در حالی که سنسور Ecobee فقط قابلیت تشخیص دما و مجاورت را دارد. نقد و بررسی ترموستات هوشمند Resideo Honeywell Home T9 را بخوانید.

بهترین کنترل صدا  Ecobee SmartThermostat

 

این ترموستات همراه با الکسا ساخته شده در آمازون است. از بلندگو بخواهید که درجه حرارت ، پیش بینی وضعیت آب و هوا را نشان دهد ، به شما یک شوخی بگوید – و تهویه مطبوع ترموستات هوشمند خود را تنظیم کنید ، همه بدون نیاز به بلندگو مجزا الکسا. این ترموستات قابل برنامه ریزی Wi-Fi همچنین ادغام برنامه موبایل را با Google Assistant و Siri ارائه می دهد ، بنابراین اگر یک بلندگو هوشمند Google-Assistant یا HomePod دارید ، می توانید آن را با دستورات دستیار Google و Siri کنترل کنید. با بررسی کنترل صدا Ecobee SmartThermostat ما را بخوانید.

بهترین طراحی ترموستات یادگیری لانه

من معتقدم که ترموستات یادگیری 249 دلاری آشیانه هنوز بهترین ترموستات هوشمند خارج از کشور است. طراحی گرد آن به ترموستات های قدیمی مدرسه باز می گردد ، اما این دستگاه ظاهری مدرن دارد که تقریباً با هر نوع دکوراسیون منزل مطابقت دارد. ترموستات E 169 دلاری بسیار زیبا به نظر می رسد اما دارای اجزای پلاستیکی بیشتری است که به اندازه فولاد ضد زنگ Learning Therostat جذاب نیست. بررسی نسل سوم ترموستات Nest Nest Learning را بخوانید.

بهترین برنامه

اکوبی

 

نصب برنامه موبایل Ecobee ساده و آسان برای نصب و حرکت است. این به اندازه کافی ساده به نظر می رسد ، اما بسیاری از برنامه ها پیدا کردن تنظیم خاص یا ویژگی مورد نظر را دشوار می کنند. با برنامه تلفن هوشمند Ecobee چنین نیست. و این مهم است زیرا برنامه تلفن همراه یکی از اصلی ترین راه های برقراری تعامل با ترموستات Wi-Fi خود در هنگام ایستادن مستقیم در مقابل آن (جدا از استفاده از یک فرمان صوتی). با بررسی کنترل صدا Ecobee SmartThermostat ما را بخوانید.

تست ترموستات

بیایید در مورد آزمایش صحبت کنیم. ترموستات هوشمند با نصب شروع می شود. نصب ها می تواند از ترموستات تا ترموستات و بین سیستم های HVAC بسیار متفاوت باشد ، اما برخی مراحل اساسی برای نصب این دستگاه ها لازم است. مانند همیشه ، اگر سؤالی در مورد روند راه اندازی با یک نصاب حرفه ای دارید مشورت کنید. مراحل کلی در اینجا آمده است:

نیرو را به ترموستات خود در مدار قطع کنید

ترموستات قدیمی را بردارید

پایه پایه ترموستات را با پیچ های موجود نصب کنید

سیمها را به پایانه های سیم وصل کنید

ضربه بزنید روی صفحه

در قطع کننده مدار برق را روشن کنید

آیا نصب ترموستات مخصوصاً مشکل بود؟ اگر چنین است ، چرا؟ به عنوان مثال ، برخی مدل ها به سیم C احتیاج دارند که در صورت نداشتن دستگاه ، نصب آن را پیچیده تر می کند. مطمئن نیستید که سیم C چیست؟ از اینجا شروع کنید

از آنجا ، من به برنامه حرکت می کنم. هر ترموستات هوشمند یکی دارد. اگر برنامه ای ندارم ، برنامه را بارگیری می کنم و یک حساب کاربری ایجاد می کنم. سپس ترموستات را زیر مراحل موجود در برنامه پیکربندی می کنم. این معمولاً به معنای اتصال به شبکه Wi-Fi محلی ، دادن نام ترموستات به نام “راهرو” یا “اتاق خواب” است و سپس می توانید ترموستات خود را شروع کنید.

برنامه چقدر خوب کار می کند؟ آیا می توان به راحتی در تنظیمات ترموستات مورد نیاز خود حرکت کرد؟ آیا ایجاد یک برنامه زمانی ساده یا فعال کردن ژئوفنشنینگ ساده است؟ این مسئله باعث می شود که قابلیت استفاده ترموستات به راحتی وجود داشته باشد ، و همچنین کنترل ساده دستی سخت افزار ترموستات به صورت دستی است.

من همچنین یکپارچه سازی خانه هوشمند را امتحان می کنم ، به خصوص سیستم های دارای صدای فعال که می توانید از طریق دستیاران صوتی مانند Alexa ، دستیار Google یا Siri به آنها دسترسی پیدا کنید. بیشتر ترموستاتهای متصل با حداقل یک دستیار صوتی سازگاری دارند و برخی مانند Ecobee3 Lite و Ecobee SmartTherhestat با هر سه کار می کنند. آیا فرامین صوتی مانند آنچه در یک گفتگوی واقعی انجام می شوند ، به طور طبیعی جریان می یابد؟ آیا ترموستات طبق دستورات شما درجه حرارت – گرمایش و سرمایش را تنظیم کرده است؟

همه این موارد ، نمره کلی ترموستات هوشمند را تعیین می کند و احتمال دارد که من آن را توصیه کنم.

دیو جانسون یک مصرف کنند است: مشارکت CNET

مطالب ذیل اظهارات دیو جانسون است در خصوص، یک ترموستات هوشمند نسل سوم Nest و یک بسته هشدار دود Nest Protect را با قیمت 290 دلار دریافت کنید.ترموستات و زنگ دود را در همان زمان ارتقا دهید – این بهترین قیمت است که ما تاکنون در این بسته نرم افزاری دیده ایم.

وقتی کار از خانه شروع کردم ، یک کشف مهم را انجام دادم: ترموستات من وحشتناک بود. فقط ، خیلی افتضاح برنامه ریزی کار سختی بود ، مدتها بعد از اینکه به آن احتیاج داشتم ، همیشه در دمای درخواستی به مهمانی می رسیدم و به جز وسط راهرو نمی توان از هر کجا تنظیم کرد. قدم زدن به یک آشیانه ، همه چیز را تغییر داد. آیا می خواهید برخی از مدل های هوشمند را به کنترل آب و هوا در خانه خود اضافه کنید؟ من یک معامله برای شما دارم در دزدی های روزانه می توانید هنگام استفاده از کد تخفیف CNETNEST3 در هنگام پرداخت ، ترموستات Nest Learning (3 Gen) همراه با زنگ دود محافظت از دود و کربن مونوکسید کربن (2nd Gen) را با قیمت 290 دلار دریافت کنید. این یک معامله عالی است؛ ترموستات Nest معمولا به قیمت 250 دلار به فروش می رسد و این بسته در حال حاضر با قیمت 330 دلار در آمازون به فروش می رسد. خط پایین: این 38٪ از قیمت معمولی بسته بندی شده است و در حال حاضر 40 دلار تخفیف بهترین قیمت در آمازون است. همانطور که مگان ولرتتون CNET در بررسی خود از ترموستات Nest Nesting Learning (3rd Gen) اشاره می کند ، Nest دستگاهی انقلابی نیست که برای اولین بار در سال 2011 ظاهر شد ، اما این مسئله است: اگر قبلاً هرگز ترموستات هوشمند نداشته اید ، این هنوز هم برای شما بسیار انقلابی است جدیدترین لانه با سنسورهای دمای اختیاری کار می کند که می توانید در اطراف خانه قرار دهید تا به لانه بگویید که کدام اتاق ها برای ضربه زدن به دمای هدف شما مهمترین اتاق هستند. لانه همچنین برنامه ای آسان است و می آموزد که چه نوع تنظیمات درجه حرارت را در طول روز دوست دارید و فعالانه آن را برای شما انجام می دهد. اگر ترجیح می دهید ، کنترل تلفن از طریق تلفن یا صدای صوتی با الکسا یا Google به شما امکان پذیر نیست. بسته نرم افزاری شامل دود Nest Protect Smoke و هشدار کربن مونوکسید (2nd Gen) نیز هست و شاید این دلیل باشد که من از این بسته نرم افزاری بسیار هیجان زده ام. بله ، یک ترموستات هوشمند بسیار عالی است و وقتی در خانه کار می کنید برای آینده ای قابل پیش بینی مفید است ، بنابراین می توانید دمای کاری دفتر خانه خود را در طول روز مرتب کنید. اما Nest Protect کارهای بیشتری انجام می دهد – این امنیت خانواده شما را تضمین می کند ، و تعیین قیمت آن دشوار است. مگان در بررسی CNET خود در مورد Nest Protect اظهار داشت: “دیگر هیچ نوع آشکارساز دود و مونوکسید کربن در دسترس امروز نمی تواند از نظر ظاهری و گزینه ها با نسل دوم Nest Protect مطابقت داشته باشد ، و این برای هر کسی که از طراحی و ویژگی های متصل به آن قدردانی می کند ، یک خرید عالی است. “”

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی