شرکت ملی نفت ابوظبی (Adnoc) برای استفاده از بستر مانیتورینگ و دارایی هوش مصنوعی (AI) دوم و بستر تحلیل پیش بینی کننده پروژه برای تعمیر و نگهداری ، اقدام به تهیه 10 سال قرارداد با هانیول کرده است. 

Honeywell was chosen for the project following a highly competitive process.

Adnocاز این بستر برای به حداکثر رساندن بهره وری دارایی و یکپارچگی در کل عملیات بالادست و پایین دست خود استفاده خواهد کرد. این پلت فرم علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان و ایمنی با استفاده از فن آوری هایی مانند یادگیری ماشین و دوقلوهای دیجیتال ، به پیش بینی توقف تجهیزات ، کاهش تجهیزات بدون برنامه ریزی و خرابی تجهیزات کمک خواهد کرد. به گزارش وام ، این پروژه که بخشی از پرچمداران غول نفتی دولتی ابوظبی متعلق به Cetralised Predictive Analytics and Diagnostics است ، منجر به صرفه جویی در هزینه برای Adnoc خواهد شد. دکتر سلطان احمد آل جابر ، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی و مدیر اجرایی گروه آدنوک ، در مورد استفاده از حرکت مبتنی بر فناوری ، گفت: “در عصری که صنعت نفت و گاز در چندین سطح مختل می شود ، این است. مهم این است که ما همچنان به پیشبرد نوآوری و به دنبال فناوریهای جدید پیشرفته برای بهینه سازی بیشتر عملکرد و ارائه بازده پایدار هستیم. پروژه نگهداری پیش بینی Adnoc در مقیاس و کاربرد فناوری هوش مصنوعی قابل توجه است و یک نقطه عطف مهم فناوری برای صنعت را نشان می دهد.

” در همین حال ، داریوش آدامچکیک ، رئیس و مدیر عامل شرکت هانیول ، گفت: “هانیول Forge توانایی های پیشرفته ای را ارائه می دهد که رهبران کسب و کار برای دستیابی به تصمیم گیری کارآمدتر و فراتر از اهداف تجاری ، می توانند داده های بزرگ را مهار کنند.”

الجابر افزود: هانیول پس از “یک فرایند بسیار رقابتی و سختگیرانه” برای تحویل پروژه انتخاب شد. هانیول راه حل های Honeywell Forge Asset Monitor و Predictive Analytics را در مرکز فرمان دیجیتال پانوراما در دفتر مرکزی خود مستقر می کند. مرکز فرماندهی دیجیتال پانوراما از مدلهای تحلیلی هوشمند ، هوش مصنوعی و داده های بزرگ برای تولید بینش عملیاتی و توصیه مسیرهای جدید استفاده می کند.

خبر از Honeywell

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی