NOTIFIER توسط Honeywell (NYSE: HON) امروز راه حل جدید اعلام حریق بی سیم تجاری خود را برای محافظت از برنامه های کاربردی چالش برانگیز و تاسیسات پرهزینه و همچنین توسعه ساختمان ها اعلام کرد. آشکارسازها و ماژول‌های فناوری آتش‌سوزی یکپارچه بی‌سیم هوشمند (SWIFT) به طور یکپارچه با سیستم‌های اعلام حریق جدید و موجود NOTIFIER ادغام می‌شوند.

با استفاده از یک شبکه مشبک کلاس A که در آن هر دستگاه به عنوان یک تکرار کننده با ارتباطات مسیر اضافی عمل می کند، سیستم های SWIFT قوی و خود ترمیم می شوند و آنها را به یک راه حل تشخیص آتش بسیار قابل اعتماد تبدیل می کند. هنگامی که یک شبکه مش تشکیل می شود، یک بازسازی به طور خودکار برای یافتن قوی ترین مسیرها در شبکه رخ می دهد. شناسه های مش منحصر به فرد در هر شبکه SWIFT از ارتباط نادرست با دستگاه های دیگر جلوگیری می کند و پرش فرکانس ذاتی از تداخل سیستم جلوگیری می کند.

حذف سیم‌ها منجر به انعطاف‌پذیری بیشتر در نصب، کاهش هزینه سیم‌کشی از طریق دیوارها/سقف‌های بتنی یا مناطقی که موادی مانند آزبست نگران‌کننده هستند، می‌شود. فن آوری بی سیم همچنین از تاسیسات متعددی که در آن نصب آشکارسازها بسیار چالش برانگیز است سود می برد.

مایک لینچ، معاون مهندسی سیستم های آتش نشانی هانیول، گفت: برنامه های ترکیبی که در آن ها می توان از تشخیص سیمی و بی سیم استفاده کرد، برای SWIFT عالی هستند. اگر فضای داخلی پرآذینی دارید که قرار دادن ردیاب را دشوار می‌کند، یا مکان‌هایی مانند پارکینگ که حفاری در بتن هزینه بر است، SWIFT راه‌حل ایده‌آل است.»

دستگاه‌های SWIFT دقیقاً مشابه دستگاه‌های آنالوگ سیمی/آدرس‌پذیر خود به نظر می‌رسند و عمل می‌کنند. دستگاه های SWIFT مطابق با UL 268، UL 864 و بخش 15 قوانین کمیسیون ارتباطات فدرال UL فهرست شده اند.

راه اندازی اولیه دستگاه های SWIFT شامل آشکارسازهای فوتوالکتریک، عکس/حرارتی، گرمای استاندارد و نرخ افزایش حرارت، به علاوه یک ماژول مانیتور خواهد بود. یک سیستم می تواند هر ترکیبی از حداکثر 50 دستگاه را در هر دروازه بی سیم داشته باشد، از جمله خود دروازه و درایور رابط کاربری. فاصله دستگاه های SWIFT باید از دستورالعمل های NFPA برای برنامه پیروی کند. در یک محیط متوسط، دستگاه های SWIFT را می توان تقریباً 50 فوت از دروازه و از یکدیگر قرار داد. عوامل مختلفی مانند موانع فیزیکی و سایر ارسال‌های رادیویی می‌توانند بر قدرت سیگنال تأثیر بگذارند، بنابراین بررسی محل قبل از نصب توصیه می‌شود. سیستم SWIFT یک روش بررسی سایت را ارائه می دهد، که به نصب کننده اجازه می دهد قبل از خرید یک سیستم، یک سایت را برای زنده بودن بی سیم پیش نمایش کند.