بزودی ترموستات جدید A1 وارد بازار تاسیسات ایران خواهد شد.
این ترموستات 24 ولت با قابلیت فرمان به دو کمپرسور و یک فن و همچنین خروجی سرمایش و گرمایش و امکان قفل شدن قابل عرضه به متقاضیان و مشتریان گرامی خواهد بود.
این ترموستات هلندی برای هواسازها و انواع سیستمهای مشابه تهویه قابل استفاده میباشد.

با وجود توافق ایران با 5+1 و رفع تحریمها صنعتگراران و متخصصان داخلی دست از تلاش بر نداشته و همچنان به طراحی و تولید و ابتکار میپردازند تا کشور عزیزمان ایران اسلامی از بیگانه بی نیاز باشد و بعلاوه به رقابت در صنعت و تکنولوژی روز دنیا با صنعتگران جهانی بپردازد سهل است که در برخی از علوم و فنون همپای امریکا و اروپاست بلکه گاهی گوی سبقت را از مدعیان ربوده است امروز ایران به کشوری صنعتی تبدیل شده و متخصصان داخلی با تکیه بر دانش فنی و تلاش و پشتکار هر روز افتخاری نو آفریده قله ی جدیدی از دانش را فتح میکنند.
باری نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود/مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
هر چند تلاشگران عرصه دانش در تمامی زمینه ها فعالند و شبانه روز زحمت میکشند اما همچنان دست سود جویان و فرصت طلبان کوتاه نشده و اقتصاد کشور تحت تأثیر راحت طلبی این جماعت است لذا اطلاع رسانی و فرهنگ سازی یکی از مهمترین عرصه های پیکار با استثمارگران غربی است هنوز هم در بسیاری از زمینها مردم تحت تأثیر برند و تبلیغات هستند پس ما نیز ناچار به تبلغ و برند سازی هستیم.
برند ترموستات CPA در کنار برندهای Honeywell(هانیول) و Siemens (زیمنس) با کیفیتی کاملا متفاوت قابل عرضه میباشد بزودی ترموستات‌های جدید این برند (CPA) و برندهای دیگر وارد بازار می‌شود.
ترموستات‌های نسل جدید CPA موسوم به ترموستات‌های خانواده برلیان.
این ترموستات‌ها دیجیتال هستند و برای انواع سیستمهای سرمایشی و گرمایشی مناسب میباشند و قابلیت هماهنگی با هر نوع سیستم تهویه داخلی و خارجی را دارند.
مدلهای ترموستات BO تک دور سرمایشی یا گرمایشی جهت بخاری برقی، کولر سیار، و… ترموستاتB1H تک دور گرمایشی پکیج و گرمایش داکت اسپلیت ترموستات B1C تک دور سرمایشی کولر آبی و گازی، ترموستات B1HC تک دور گرمایشی و فن کویل زمینی ترموستات B2 جهت کولر آبی با خروجی فرمان به پمپ و دور کند و تند ترموستات B3 ترموستات سه دور فن و اما ترموستات چهار دور ترموستات B4 است و همچنین ترموستات B5 با سه دور فن و دو خروجی شیر برقی