سیل لرستان
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،علیرضا کاکاوند در این خصوص گفت: سیل اخیر و بارش های فرودین ماه 95 موجب شده تا ۱۴۳ روستای این استان در قالب ۱۰ هزار و ۹۷۲ خانوار با خطر سیل و تخریب تاسیسات و یا قطع آب مواجه شوند.
67 میلیارد ریال خسارات سیل به تاسیسات آبفار لرستان
لرستان – مدیر عامل شرکت آبفار لرستان از خسارت ۶۷ میلیارد ریالی سیل اخیر به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی در این استان خبر داد


سیل اخیر و بارش های فرودین ماه 95 موجب شده تا ۱۴۳ روستای این استان در قالب ۱۰ هزار و ۹۷۲ خانوار با خطر سیل و تخریب تاسیسات و یا قطع آب مواجه شوند.
وی تصریح کرد: با اقدامات شبانه روزی کارکنان این شرکت و همکاری همه دستگاههای اجرایی استان، آب شرب همه روستاهای یاد شده در کمترین زمان ممکن وصل شده و در حال حاضر تنها ۷ روستا با قطعی آب شرب همراه هستند که تلاش می‌شود تا اواسط هفته اول اردیبهشت ماه مشکل این روستاها نیز رفع شود.
وی اضافه کرد: نیروهای این شرکت در سراسر استان در آماده باش بوده و در برخی از شهرستانها نیز نیروهای شهرهای دیگر به عنوان نیروی کمکی با تمام توان در حال رفع مشکلات روستاها هستند.
وی خاطر نشان کرد که در زمان وقوع سیل در برخی از مناطق استان، علاوه بر آبرسانی مداوم با تانکر به روستاهای سیل شده، ۱۲ تانکر آبرسان به آبرسانی مناطق سیل زده شهرستان پلدختر پرداخته و در این مدت ۴ هزار بسته آب معدنی در میان روستاییان توزیع شده است.