ترموستات هانیول

از طراحی کاکپیت ها گرفته تا پرواز در یک:

مهندسان هانیول نگاهی دقیق به نوآوری های خود بیندازند

شرین زایا از کارکنان شرکت هانیول میگوید: ….

کارمندان هوافضا امروز هانیول ، جدیدترین افراد در ردیف طولانی متفکران ، رویاپردازان و دست اندرکاران هستند. بیش از یک قرن است که مردم ما در حال توسعه فن آوری ها ، نرم افزارها و خدماتی عالی هستند که پرواز را ایمن تر ، راحت تر و کارآمد تر می کند. آنها از زن و مردی حمایت می کنند که از آزادی ما حمایت می کنند. آنها به بشر کمک کرده اند تا مرزهای آخر فضا را کشف کند.

کارمندان هانیول چیزهایی را تشکیل می دهند که آینده را برای همه ما شکل می دهد. هرکسی که از فناوری هانیول استفاده می کند از مزایای آن استفاده می کند. هنگامی که برای هانیول کار می کنید ، از نزدیک کالاهایی را مشاهده می کنید که می توانید آنها را توسعه داده و تولید کنید – خواه این یک آزمایش پرواز، ترموستات هانیول و یا تور یکی از آزمایشگاههای پیشرفته فناوری ما باشد.

به عنوان مثال ، در ققنوس ، کارمندان می توانند طراحی های آزمایشگاه 3 بعدی ما را در عرض چند دقیقه مشاهده کنند ، کنترل های یک شبیه ساز پرواز پیشرفته را بگیرند ، یک موتور هواپیما را که در حال آزمایش است تماشا کنند ، یا از آنجا که محصولات برای ناسا ساخته شده اند ، گشت بزنند. ما حتی با یک مدرس مجاز دارای درس پرواز را نیز ارائه می دهیم. ما دوست داریم تا از کارکنان الهام بگیریم تا در کسب و کار هوافضا عمیق تر عمل کنند تا نیازهای مشتریان را بهتر درک کنند ، بنابراین آنها می توانند یک کار باکیفیت در توسعه و تولید نسل بعدی نوآوری های هوافضا انجام دهند.

 این فیلم را تماشا کنید تا صحنه هایی را که می خواهید در هوافضای هانیول کار کنند ، به پشت صحنه اختصاص دهد.

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی