ترموستات هانیول

به گفته کارشناسان بهترین ترموستات هانیول هوشمند در سال 2020

آیا یک ترموستات هانیول هوشمند مناسب شما هست؟ آیا باید یک ترموستات مقرون به صرفه و قابل برنامه ریزی داشته باشید یا در ترموستات هانیول هوشمند یادگیری سرمایه گذاری کنید؟ از کارشناسان سؤال می کنیم.

Image: Blond woman adjusting thermostat using digital tablet mounted on white wall at home
ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

 

کدام ترموستات هوشمند مناسب شماست؟ ما با کارشناسان فناوری و انرژی مشورت کردیم تا بتوانند شما را در ارتقاء خانه هوشمند خود با بهترین ترموستات هوشمند راهنمایی کنند. ماسکوت / گتی ایماژ

ترموستات هانیول بهترین ترموستات هوشمند برای سال 2020 چه بخواهید با تلفن و چه با صدای خود گرمایشی و خنک کننده خانه خود را کنترل کنید ، بهترین ترموستات های متصل انعطاف پذیری را ارائه می دهند و می توانند در صرفه جویی در مصرف انرژی به شما کمک کنند.

ترموستات هوشمند Wi-Fiترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

 

جان آر دلانی

نحوه انتخاب ترموستات هانیول هوشمند مناسب

ترموستات هانیول هوشمند چه چیزی را ایجاد می کند؟

در سال 2011 ، ترموستات  اصلی Nest Learning جهان را با طوفان همراه کرد و اتصال Wi-Fi را در دستگاهی با شیک از جن و ماسک ارائه کرد که می تواند روال روزمره خود را یاد بگیرد و براساس آن برنامه های گرمایش و سرمایش را ایجاد کند. در حالی که آشیانه اولین ترموستات متصل به بازار نبود (Ecobee مستقر در کانادا دو سال آن را شکست) ، با این وجود یک تعویض بازی بود که به ایجاد بازار جدید کمک کرد. Ecobee و Nest هر دو هنوز هم در آن حضور دارند ، اما اکنون با رقابت سختگیرانه ای از صنعت اصلی HVAC مانند Carrier ، Honeywell ، Trane و دیگران روبرو هستند.ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

اگر به دنبال زیباسازی خانه خود هستید ، ترموستات هانیول مکانی مناسب برای شروع است و ترموستات هانیول می تواند با کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایش به شما کمک کند در هزینه قابل توجهی صرفه جویی کنید. با این حال ، تمام ترموستات های هوشمند به طور برابر ایجاد نمی شوند. برخی از آنها برای سیستمهای گرمایش و سرمایش ساده طراحی شده اند و گزینه های اصلی برنامه ریزی و برنامه نویسی را ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر برای سیستم های پیچیده چند مرحله ای طراحی شده اند و سیستم های گرمایش ، سرمایش ، رطوبت گیر و تهویه را کنترل می کنند. همانطور که در بیشتر دستگاه های خانگی هوشمند وجود دارد ، قیمت ها بسته به ویژگی ها و قابلیت ها متفاوت است. در ادامه بخوانید تا بدانید در هنگام خرید ترموستات هانیول هوشمند خود و مدلهای مورد علاقه ما که آزمایش کرده ایم چه چیزی را جستجو کنید.

چه چیزی را در ترموستات هانیول هوشمند جستجو کنیم

ترموستات هانیول هوشمند ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که نه تنها به راحتی خانه شما کمک می کند بلکه می تواند هزینه های گرمایشی و سرمایش را نیز کاهش دهد. ابتدایی ترین مدل ها نسبتاً ارزان هستند اما هنوز مجهز به مدار وای فای هستند که به شما امکان می دهد دستگاه را به شبکه خانگی و اینترنت خود متصل کنید. می توان آنها را از طریق دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا رایانه لوحی با استفاده از یک برنامه رایگان تلفن همراه کنترل کرد و برخی از مدل ها همچنین به شما امکان می دهند موارد را از یک مرورگر وب کنترل کنید.

برای اطلاعات بیشتر

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی