ترموستات‌ هانیول

ترموستات‌گرد از Vintage Honeywell تا لانه مدرن

خرید ترموستات گرد

شما می توانید نمونه جدید ترموستات گرد را خرید کنید – به آن Round یا ترموستات گرد گفته می شود.

Home thermostat

 

ایجاد نمای جذاب در نوسازی منزل شما می تواند به آسانی صورت پذیرد  همچنین میتواند به عنوان یک خرید کم هزینه در eBay یا فروشگاه محلی آنتیک باشد. یا اگر دوست دارید همین دیدگاه (کم و بیش) را داشته باشید اما می خواهید مطمئن شوید که قابل اعتماد است، می توانید نمونه جدید آن را خرید کنید – به آن Round یا ترموستات گرد گفته می شود.

این طرح عجیب و غریب ، بشقاب پرنده بشقاب پرنده عصر اواسط قرن مدرن ، عصر دور ترموستات‌ هانیول بود ، ترموستاتی که پس از جنگ جهانی دوم تا اواسط دهه 1970 خانه های آمریکایی را در آغوش گرفت. این در حالی است که در صرفه جویی در مصرف انرژی کارآمدتر نبوده است (مدل های جدید از آن بهتر هستند) ، این دیسک برنز رنگ را مورخان قرن آمریکا هر چه دوست دارند بنامند ، نامیدند.

دور کلاسیک ترموستات‌ هانیول Vintage Honeywell

این ترموستات گرد و رنگ طلای جذاب طلای و رنگ برنز ، و جنس جامد هانیول ، بصورت جامد است. ترموستات فلزی است ، پلاستیک نیست ، به جز پنجره حبابی که از شماره گیری محافظت می کند. از سال 1953 ،ترموستات‌ هانیول 58 میلیون تعداد از آنها را به فروش رسانده است.

این ترموستات دارای یک اصل و نسب جدی قطبی است. دانشمندانی که مردان را روی ماه قرار داده اند ، در اتاق هایی که تحت کنترل دورهای ترموستات‌ هانیول هستند ، این کار را انجام دادند. این ترموستاتی بود که طراحان فورد موستانگ و مخترعین تانگ و EZ-Bake Oven را گرم می کرد. نسل های بی شماری از کودکان وقتی که به تماشای کارتون های شنبه صبح زود برخواسته اند ، این ترموستات‌ هانیول را تنظیم میکردند. این ترموستات‌ هانیول است که خانه های مدرن آمریکایی در اواسط قرن را گرم می کند.

بر خلاف ترموستات های مرسوم ، این روزها ، ترموستات‌ هانیول اصلی Vintage Honeywell Round اصلی هیچ نرم افزاری برای پردازنده یا باتری ندارد. برای کنترل آن نیازی به دستگاه تلفن همراه نیست. بسیاری از ترموستات های گرد Vintage Honeywell را می توان در فروشگاه های عتیقه فروشی محلی ، آنلاین در مغازه های تخصصی یکپارچه سازی با سیستم عامل ، یا در سایت های حراج مانند eBay یافت.

بسیاری از این دوره های قدیمی هانیول حاوی جیوه در منطقه دماسنج هستند. تا زمانی که بخش دماسنج ترموستات را خرد نکنید ، باید ایمن باشید. یا می توانید یکی از نسخه های جدیدتر The Round را خریداری کنید زیرا 100 درصد عیار جیوه نیست.

نسل جدید ترموستات هانیول گرد

THERMOSTAT ROUND SMART

Honeywell Home Round Smart Thermostat

با استفاده از طیف وسیعی از ترموستات های خانه هانیول از Resideo ، راحتی خانه خود را کنترل کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. از ترموستات‌ هانیول هوشمند WiFi با سنسور اتاق و کنترل رطوبت ، گرفته تا ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی و غیر قابل برنامه ریزی ، محصولات Resideo انواع نیازها را برآورده می کند.

یک ترموستات‌ هانیول را تصور کنید که با شما سازگار باشد.دماسنج Round® Smart رطوبت و دما را اندازه گیری می کند و با آمدن و رفتن به طور خودکار در سطح راحتی شما تنظیم می شود. راحتی و کارآیی را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید سبک زندگی خود را با این ترموستات‌ هانیول خانگی هوشمند و معتبر ENERGY STAR® تنظیم کنید.

بررسی اجمالی محصولات 

کنترل راحتی هوشمند با ترموستات هوشمند Round® در نوک انگشتان شماست.

اکنون دمایی که تعیین کرده اید همیشه دمایی است که به لطف نظارت دوگانه دما و رطوبت احساس می کنید. هنگام اتصال ترموستات‌ هانیول WiFi خود به برنامه خانه هانیول ، رطوبت خانه خود را از راه دور مشاهده و تنظیم کنید.

هوشمند و تطبیقی ​​، دماسنج Round® Smart می داند که در خانه هستید یا در آنجا هستید و به طور خودکار دما را برای حفظ راحتی و مدیریت هزینه های انرژی تنظیم می کند. حتی می تواند وقتی نوبت تغییر فیلتر هوا یا انجام تعمیر و نگهداری دیگر است ، اعلان هایی ارسال کند.

خواه این آهنگ در حمام باشد یا یک راز نجوا ، هوای شما فراتر از حمل اکسیژن برای گردش خاطرات است. سنگین یا سبک ، گرم یا سرد ، همیشه منحصر به فرد برای خانه شما است ، هوایی که احساس می کنید بیش از تنظیم درجه حرارت آن است. محصولات و خدمات Air ما با شما و برای شما کار می کنند ، محیطی راحت تر را پشتیبانی و ایجاد می کنید.

همه چیز را به همراه داشته باشید

Primary Resideo App

ترموستات‌ هانیول هوشمند Round® توسط برنامه خانه Honeywell ما پشتیبانی می شود ، این امکان را به شما می دهد تا دستگاه های خانه Honeywell خود را از هر کجا و در یک بستر متصل کنترل کنید.

داشبورد تک لمسی این برنامه کنترل گرمایش و سرمایش ، تشخیص نشت آب و امنیت را به همراه هشدارهای فعالیت ، ادغام خانه های هوشمند ، بهبود موقعیت مکانی و بهبود قابلیت استفاده به ارمغان می آورد. البته این ترموستات هانیول ، درایران موجود نمیباشد و شامل محصولات ترموستات اصلی هانیول ، یابه عبارتی ترموستات هانیول اصلی میباشد. نمونه های مشابه دیگری از سایر برندها در ایران یافت میشود.

سازگار با خانه هوشمند شما

دماسنج Round® Smart با جدیدترین فناوری خانه هوشمند کار می کند ، بنابراین می توانید راحتی خود را با دستگاه مورد علاقه خود کنترل کنید. ترموستات WiFi با آمازون الکسا ، مایکروسافت کورتانا ، دستیار Google ، HomeKit و Samsung SmartThings کار می کند.

خانه خودکار و حالت دور

این ترموستات‌ هانیول دارای گواهینامه ENERGY STAR از موقعیت مکانی تلفن هوشمند شما استفاده می کند تا بداند که از شما دور هستید و دما را تنظیم می کند تا به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند. Geofencing به ترموستات اجازه می دهد تا هنگام رسیدن به خانه تشخیص دهد تا بتواند برای رسیدن به خانه شما راحت باشد.

کنترل ویژگی های روشن

هنگامی که رطوبت زیاد باشد ، Round Smart Thermostat رطوبت و دما را برای حفظ راحتی شما مشاهده و تنظیم می کند ، بنابراین 72 درجه همیشه مانند 72 درجه احساس می شود. به علاوه ، می توانید هشدارهای هوشمندی را در برنامه خانه Honeywell خود دریافت کنید تا به شما یادآوری کند که فیلترها را تغییر دهید یا در صورت داشتن درجه حرارت شدید در محیط داخلی ، اطلاع دهید.

 

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

SKU-TheRound_Basic_NP