ترموستات‌ هانیول

هند … تعهد هانیول در هند در سه مرکز تولید پیشرفته و پنج مرکز جهانی تعالی برای توسعه فناوری و نوآوری مشهود است. ما نزدیک به 15000 نفر در 50 مکان از جمله بنگلور ، چنای ، دهلی ، گوراگون ، حیدرآباد ، مادورای ، پونه و وادودارا به کار می گیریم.

ترموستات هانیول ، ترموستات اصلی هانیول ، ترموستات هانیول اصلی

کی هانیول به هند آمد؟

مشتریان در هند به دنبال محصولات و راه حل هایی با فناوری های براق هستند تا بتوانند آنها را در سطح جهانی رقابتی کنند. آزمایشگاه راه حل های فناوری هانیول در بنگلور در سال 1994 به عنوان “مرکز توسعه برون مرزی” تاسیس شد.

SKU-TheRound_Basic_NP

هانیول برای چیست شناخته شده است؟
شرکت بین المللی Honeywell بین المللی ، یک شرکت کنگلومرا با معامله عمومی ، چند ملیتی و مستقر در شارلوت ، کارولینای شمالی ، ایالات متحده است که متشکل از چهار گروه تجاری — هوافضا ، فن آوری های ساختمان ، مواد و فن آوری های عملکرد (PMT) ، و راه حل های ایمنی و بهره وری (SPS) است. … که …
محصولات هانیول چیست؟

هواداران طرفداران فروشگاه هانیول یک وسیله کارآمد انرژی برای خنک کننده های قابل حمل را فراهم می کنند. …
بخاری …
ترموستات …

انتخاب مطمئن فروشگاه هانیول از ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی و غیر قابل برنامه ریزی ، همه چیز را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید هنگام دسترسی به گزینه های گرمایش و سرمایش ، اکتشافات زیادی را برای کشف داشته باشید. از ترموستات های غیر قابل برنامه ریزی نسبتاً ساده تر گرفته تا یک سری ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی که از Wi-Fi و صفحه لمسی استفاده می کنند ، فروشگاه هانیول هنگام دستیابی به ترموستات‌ هانیول که به بهترین وجه مناسب خانه یا محل شماست ، کمبود گزینه ای ندارد. کار ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی Honeywell RTH9585WF1004 Wi-Fi Smart Color 7 Day با Amazon Alexa کار می کند و از طریق تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی و رایانه ای قابل دسترسی است. ترموستات های اضافی مانند ترموستات‌ هانیول قابل برنامه ریزی 7 روزه معمولی Honeywell RTH7560E معمولی به شما امکان می دهد گزینه های گرمایش و سرمایش را در قالب قابل تنظیم تنظیم کنید. فروشگاه هانیول همچنین تعدادی گزینه غیر قابل برنامه ریزی مانند ترموستات‌ هانیول Digital Line Volt Volt Honeywell RLV3150A را در اختیار شما قرار می دهد.
فن های سقفی. …
کولرهای هوا …
تهویه هوا …
رطوبت ساز …
دستگاه تصفیه هوا

و موارد بسیار زیاد دیگری